FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Offline - Návštěvník Profil 
25. 6. 2021 08:49 Odeslat příspěvek
Tak jsem si pro jistotu zřídil Equa kdyby tam byl nějaký zajímavý bonus při přechodu pod RB. Ale fakt nechápu to hype kolem nich. Internetbanking nepřehlednej a tragickej. Aplikace úplně WTF. Investování jeden velký chaos. To se vám fakt líbí?
Poslední příspěvek


Offline - Návštěvník Profil 
25. 6. 2021 09:05 Odeslat příspěvek
No mne naopak přijde bankovnictví od Equa bank jako nejlepší co jsem zatím poznal a to jak v prohlížeči, tak v mobilu. Investování je trochu horší, ale nemám srovnání od jinud. Každopádně tohle je věc každého vkusu a na co je zvyklý...


Offline - Diskutér Profil 
25. 6. 2021 22:04 Odeslat příspěvek
Ono to je všechno o zvyku. Internetové bankovnictví mi přijde celkem v pohodě. Mobilní mi nefunguje stejně jako u Raiffky. Okamžité platby jsem zatím nepotřeboval odeslat, takže taky docela OK. Ale ta rychlost, to je něco neskutečného. Aby převod mezi vlastními účty v rámci banky trval někdy i přes hodinu, to je (hodně slušně řečeno) dost podivné.
Jinak výběry z cizích bankomatů zdarma a 300 Kč za zřízení účtu přišly vhod.


Offline - VIP uživatelka Profil 
26. 6. 2021 14:31 Odeslat příspěvek
Dobrý den,
jestliže Vám nefunguje na telefonu mobilní bankovnictví RB, prosím pošlete nám na info@rb.cz popis toho, co Vám nefunguje + základní info o Vás, abychom se na to mohli podívat a řešit to. Máme moc šikovného kolegu Filipa, který Vám to určitě zprovozní.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Offline - Diskutér Profil 
26. 6. 2021 23:22 Odeslat příspěvek
Dotaz ohledně aplikace jsem už vznesl a bylo mi řečeno, že není co řešit, že toto chování je správné. Aplikace Equa bank i RB klíč jsou až příliš zabezpečené a pokud se jim použité zařízení nezdá, tak místo spuštění zobrazí webovou stránku s oznámením, že na daném zařízení nepojedou. Jediným řešením by byl nákup nového telefonu nebo tabletu, což je pro mne nepřijatelné. Na rozdíl od zmíněných aplikací mi bez problémů fungují mBank, Air Bank,George klíč (Česká spořitelna),Hello bank!, Twisto a MALL Pay.


Offline - Nadšenec Profil 
27. 6. 2021 06:57 Odeslat příspěvek
Prosím o radu, budu se stěhovat, radši bych nepotřebné účty zrušila už tady, teď na to mám čas.
Odhadujete, jestli můžu něco získat při přechodu do RB? U RB mám eKonto Komplet zdarma.

-- 27. 6. 2021 07:59 --

Jinak OT: stejný problém u Air Bank, u Monety účet nemám. V AB má nějaká eura (ne moc) a občas jsem využila nějakou jejich slevu, hlavně v Albertu.


Offline - Trvalý BAN Profil 
27. 6. 2021 08:54 Odeslat příspěvek
Spojení Monety a Air bank ale krachlo. Tam s ničím nepočítej.


Offline - Nadšenec Profil 
1. 7. 2021 13:11 Odeslat příspěvek
Diky.
Ja asi uz radsi tu AB.


Offline - VIP uživatel Profil 
12. 7. 2021 00:52 Odeslat příspěvek
Equa ma (do konce srpna) akci zlata karta do konce roku zdarma:

https://www.novinky.cz/komercni-clanky/ ... a-40364035
https://www.equabank.cz/promo/zlata-karta-2021
https://www.equabank.cz/download/1906-p ... u-2021.pdf


Offline - Diskutér Profil 
12. 7. 2021 20:53 Odeslat příspěvek
Dal jsem si přihlášku.


Offline - Diskutér Profil 
15. 7. 2021 18:28 Odeslat příspěvek
Do kolika dnů vám došla zlatá debetní karta poštou po návštěvě pobočky?


Offline - Diskutér Profil 
15. 7. 2021 21:56 Odeslat příspěvek
Do jednoho týdne.


Offline - Diskutér Profil 
16. 7. 2021 16:36 Odeslat příspěvek
0.den - objednávka v noci (přes net)
1. den - (kolem poledne) Vaše karta je vystavena a "na cestě"
3. den - (před oběděm) byla ve schránce

Po aktivaci se mi ale zablokovala ta první (bílá) DK.


Offline - Diskutér Profil 
17. 7. 2021 20:12 Odeslat příspěvek
Pánové díky, potvrzuji co píšete:
0. den na pobočce
1. den - Vaše karta je vystavena a "na cestě"
4. den - karta ve schránce
Po aktivaci zlaté karty se mně také stará šedá DK zablokovala.

Jsem zvědav, jestli po nás budou ke konci roku chtít poplatek 99 Kč za výměnu zlaté karty za obyčejnou DK.

Netušíte na jaké číslo se volá v případe využití pojištění při zlaté kartě, např. při nemoci v zahraničí?


Offline - Diskutér Profil 
17. 7. 2021 20:22 Odeslat příspěvek
Cestovní pojištění: +420 234 240 244 (Europ Assistance)
Pojištění osobních věcí a karty: +420 234 240 362
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504 ... 552  Další stránka
Stránka 501 z 552 [ Příspěvků: 8267 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies