FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Equa bank (včetně převzetí Raiffeisenbankou)

Offline - Inventář Profil 
9. 3. 2021 17:59 Odeslat příspěvek
Máš pravdu. :)
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 3. 2021 01:02 Odeslat příspěvek
Vidím to spatně s bonusem od RB, asi by dali max nějaký dočasný vyšší úrok na SÚ a o to nestojím. Jak nejjednodušeji vypovědět smluvní vztah s Equa?


Offline - VIP uživatelka Profil 
10. 3. 2021 16:07 Odeslat příspěvek
Dobrý den všem,
rádi se zapojíme do diskuze. Ne, nebereme klienty jako zboží.

Pro banku je důležitý příliv klientů, ale všichni víme, že ne jednorázový. Na rozdíl od zboží se klienti mohou kdykoliv sebrat a odejít. A to my víme.

Proto je nezbytné si klienty udržet. A my si chceme klienty udržet. My víme, že klíčové je navázat s klientem dlouhodobý vztah. Ten funguje jen za předpokladu, že jsou obě strany spokojené. To je partnerská spolupráce.

Naším záměrem je spojit vysokou kvalitu produktů a služeb a přinést to nejlepší z obou bank všem klientům. Vám, klientům Equa bank, slibujeme zajistit přinejmenším stejnou kvalitu standardních a velmi pokročilých online produktů a služeb, na jaké jste byli doposud zvyklí. Přidáváme k tomu širší pobočkovou a bankomatovou síť Raiffeisenbank, možnost dalších produktů a služeb RB a vstřícný, lidský přístup personálu.

Budeme rádi, když to s námi zkusíte.

Hezký dne. Linda z Raiffeisenbank


Offline - Návštěvník Profil 
10. 3. 2021 16:21 Odeslat příspěvek
No mě by zajímalo co nejlepší může nabídnout RB bank, hlavně proboha né IB nebo dokonce MB.To považuji za totální katastrofu


Offline - Inventář Profil 
10. 3. 2021 16:44 Odeslat příspěvek
Tak vzhledem k úrovni pokročilosti služeb, na kterou jsou klienti Equa zvyklí, bych řekl, že pro klienty Equa se bude jednat o progres. Ovšem rozhodně se nebude jednat o velmi pokročilé online produkty a služby. Ale ...

Je fajn, že víte, máte fajn záměr, ale zajímalo by mě, jak jste spokojeni s tím, jak (a kolik) se Vám povedlo udržet např. bývalých klientů City. Taky je fajn, že personál je vstřícný a lidský, ale nějak bych byl radši za profesionalitu ve smyslu znalostí, a to včetně různých kanálů "infolinky".


Naposledy upravil drkarel dne 10. 3. 2021 21:07, celkově upraveno 1


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 3. 2021 17:44 Odeslat příspěvek
Když už sem Linda aktivně vstupuje, velmi by mne zajímalo, co by se muselo stát nebo kolik klientů by se muselo ozvat, aby se banka vrátila ke klasickému ověření přihlášení do IB SMS-kódem. Tohle je, aspoň prozatím snad absolutní (také absurdní) specifikum RB, které hromadu nových klientů odradí. Jistě, pro část klientů není neřešitelným problémem pořídit si do mobilu SB, ale je tu podstatná část, která tak učinit nemůže nebo nechce.

Pokud např. AirBank dokázala i pro "pouhé" potvrzení internetové platby kartou dopracovat variantu SMS-kódu, je to pro RB jistě důvodem k zamyšlení. Byť v RB jsou možná rozhodovací procesy o podobných změnách nastaveny komplikovaněji...


Offline - Nadšenec Profil 
10. 3. 2021 17:54 Odeslat příspěvek
Ověření SMS kódem nadále funguje.


Offline - Diskutér Profil 
10. 3. 2021 18:15 Odeslat příspěvek
A já si myslel, že mají za cíl si klienty koupit a pak podmínky zhoršovat a zhoršovat, dokud se ucho neutrhne i u těch nejodolnějších. Aspoň pro klienty City (kterým jsem byl i já) to tak fungovalo. Ani se mně nechce na tu spoustu postupných zhoršení vzpomínat, vydržel jsem několikrát zhoršení a snížení bonusu, zrušení normálního zasílání výpisy, atd. Až placené přihlašování do IB rozhodlo.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
10. 3. 2021 19:44 Odeslat příspěvek
Ale od doby co RB koupila City přibylo takové množství regulace ze strany EU, že ke zhoršení podmínek logicky muselo dojít. Bonusy na kreditky dnes nejsou téměř nikde.


Offline - Inventář Profil 
10. 3. 2021 21:11 Odeslat příspěvek
Tak oni si od City ještě to horší vzali a aplikovali na svoje původní produkty - KK a čerpání prémii po určité částce (500, 250). Ale ani Linda nemůže být tak naivní, že jí ty kecy někdo žere.


Offline - Diskutér Profil 
10. 3. 2021 21:59 Odeslat příspěvek
Jo, a tu debilitu, že posílají sms, že někdy za pár hodin budete mít v IB výpis, to taky nařídila EU. (Nehledě na to, že jiné banky posílají dál výpisy mailem a pohoda). Rb je bohuže odpad, a to konstantně posledních 20 let.


Offline - Diskutér Profil 
10. 3. 2021 22:32 Odeslat příspěvek
Linda z Rb píše
Dobrý den všem, rádi se zapojíme do diskuze. Ne, nebereme klienty jako zboží.


Jasně, všechny zákazníky milujete, necpete jim nesmyslné produkty a při první příležitosti jim nezesplatníte úvěr. Tak a teď vážně.

Při převodu ING konta do RB. Jaká částka se bude úročit jedním procentem? Pouze převedená a nebo vždy pásmo?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2021 06:15 Odeslat příspěvek
@Linda RB - jak bude vypadat sloučení v případě, když mám dnes osobní účet u RB i u Equa? Zůstanou mi dvě čísla účtu, nebo se jedno zruší, nebo jsou obě možnosti?

Jak bude vypadat přihlášení do IB a do SB, v případě dvou osobních účtů u RB (jedn původní, druhý z Equa). Na jedno číslo mobilního telefonu.

Jak bude navíc probíhat (po sloučení z předchozího popisu) přihlašování do IB, když mám navíc účet u Equa např. pro společenství vlastníků, kde SB nemám a přihlašuji se jen přes SMS (bezplatné SMS)? (Na jedno číslo mobilního telefonu).


Offline - VIP uživatelka Profil 
11. 3. 2021 16:28 Odeslat příspěvek
Zdravíme všechny diskutující,
rádi odpovíme na Vaše otázky.

1. Přihlášení do internetového bankovnictví pomocí SMS kódu stále funguje. Můžete využít přihlášení pomocí RB klíče nebo přihlášení pomocí SMS kódu.

2. V každé takovéto situaci, spojení dvou bank, dáváme všem klientům co nejvíce důvodů pro to, aby pro ně byla změna zlepšením a aby získali něco navíc. V případě Equa bank neplánujeme měnit podmínky, takže klienti nemají a nebudou mít důvod odcházet. Naopak, přidáme navíc některé výhody, které jsou dostupné zatím jen klientům RB. Čekáme, že klientů bude přibývat, nikoli ubývat.

3. Jestli budete mít dva účty, nebo jen stejné číslo, jak budou účty vidět v IB... Toto je zatím přílišný detail, nicméně jak je uvedeno výše, naším záměrem je zachovat podmínky.

4. Nabídku úročení pro klienty ING máte k dispozici na našich stránkách https://www.rb.cz/osobni/ucty/ing, kde si zadáte, jestli jste klientem RB nebo nejste klientem RB. Dále pod nadpisem: ,,Jak vypadá nabídka úročení?” uvidíte Vaši nabídku.

5. Všechny naše produkty mají nějaký smysl. V případě, že produkt nabídneme klientovi a klient zhodnotí, že pro něj smysl má, rádi mu tento produkt poskytneme. V případě, že klient zhodnotí, že pro něj smysl nemá, jednoduše si produkt nezaloží. A v případě, že klient zhodnotí, že pro něj nějaký produkt smysl má a později změní názor z jakéhokoliv důvodu, např. se cítí, že mu byl nějaký produkt ,,nacpán,, může do 14 dnů odstoupit od smlouvy případně produkt vypovědět.

Každý máme právo volby, každý z nás se sám rozhoduje. My Vám můžeme ukázat, co umíme, a Vy toho buď využijete nebo ne.

Přejeme Vám hodně zdraví. Linda z Raiffeisenbank


Offline - Diskutér Profil 
11. 3. 2021 17:06 Odeslat příspěvek
...Přihlášení do internetového bankovnictví pomocí SMS kódu stále funguje. ... V každé takovéto situaci, spojení dvou bank, dáváme všem klientům co nejvíce důvodů pro to, aby pro ně byla změna zlepšením a aby získali něco navíc. ...

Což bych si dovolil upřesnit. Přihlášení SMS funguje, ale je to zpoplatněné - což je opravdu unikát, který nikde jinde nezískáte. A to se vyplatí!
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 500  Další stránka
Stránka 484 z 500 [ Příspěvků: 7498 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies