FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

FIO

Offline - Diskutér Profil 
11. 11. 2019 11:37 Odeslat příspěvek
IB FIO povazuji za nejlepsi ze vsech bank.
Mobilni aplikace je take v pohode, jedine co tam chybi je podpora prihlaseni pres otisk prstu (Android).
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
11. 11. 2019 12:07 Odeslat příspěvek
IB a mobilní aplikace FIO považuji za jedny z nejlepších mezi bankami v Česku i když vylepšovat by na tom bylo vždy co. Jako nejlepší mobilní bankovní aplikace z těch které jsem měl možnost poznat a vyzkoušet považuji od MMB. U FIO aplikace mi docela dost vadí např. to, že při zadávání příkazu mezi vlastními účty nejde zadat datum splatnosti a je tak možné peníze převádět pouze ten samý den okamžitě. Také podpora otisku prstu by tam nebyla naškodu, ale to až tolik nevadí.
Rád bych poznal výhrady které někdo má vůči mobilní aplikaci FIO kvůli kterým ji zavrhuje, ale to nám už tu asi nikdo neprozradí aby se tím zbytečně nezesměšnil. Možná, že ji neumí pořádně používat.


Offline - Diskutér Profil 
11. 11. 2019 13:57 Odeslat příspěvek
K rozumnému použití je potřeba rozumná plocha, tedy IB. A to má Fio rozhodně nejlepší. V nouzi se to dá otevřít i na mobilu.

Ty appky mi připadají jako jen další opruz, narušení nezávislého kanálu, pořád chtějí aktualizovat, otravují s nesmysly, je to de facto jen berlička, protože neumí pořádně napsat IB, které by fungovalo v mobilu.


Offline - Diskutér Profil 
11. 11. 2019 23:12 Odeslat příspěvek
je teda fakt, ze ta appka je sice takova hnusna a zjevna stary design, ale funkcni a realne na pouziti asi rychlejsi, ale neni to takove cukrovy pro oci jako ty jine, nicmene treba po objevu csob identita a toho jak to funguje je fio appka zlata


Offline - Kolemjdoucí Profil 
12. 11. 2019 07:05 Odeslat příspěvek
>VLAZY
No já u FIO mám udělané šablony BĚŽNÝ>SPOŘÍCÍ a SPOŘÍCÍ>BĚŽNÝ a pomocí nich dělám převody už roky v apce i pro budoucí datumy v pohodě.
Jinak FIO prostředí mi vyhovuje, jak apka tak IB. A srovnání mám hodně, hrozné mi přijde např. Unicredit.


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2019 09:45 Odeslat příspěvek
xls píše
Ty appky mi připadají jako jen další opruz, narušení nezávislého kanálu, pořád chtějí aktualizovat, …… je to de facto jen berlička, protože neumí pořádně napsat IB, které by fungovalo v mobilu.
Kolikrát se aktualizuje IB to často ani nevíš protože na rozdíl od mobilní aplikace tě to na to většinou ani neupozorni nebo se toho nevšimneš. IB bývá většinou dělané pro zobrazování na velké ploše monitoru na rozdíl od mobilní aplikace která by měla být přizpůsobená k malé ploše displeje mobilu která se navíc při zadávání údajů z části ještě překryje klávesnici.

evlo píše
je teda fakt, ze ta appka je sice takova hnusna a zjevna stary design, ale funkcni a realne na pouziti asi rychlejsi, ale neni to takove cukrovy pro oci jako ty jine,
Já na tom nevidím nic hnusného. Pro mne je důležité aby aplikace byla dostatečně přehledná a fungovala tak jak má což ta od FIO splňuje. Vzhled je už vedlejší. Na vzhled aplikace může mít každý jiný názor, protože každému se může líbit něco jiného. Já preferují spíše jednoduchý vzhled bez plno barev a často nesmyslných a přihlouplých obrázků což aplikace od FIO také splňuje.

Urokovy turista píše
>VLAZY
No já u FIO mám udělané šablony BĚŽNÝ>SPOŘÍCÍ a SPOŘÍCÍ>BĚŽNÝ a pomocí nich dělám převody už roky v apce i pro budoucí datumy v pohodě.
To samozřejmě vím, že to jde řešit i takto, ale je to takové obcházení toho převodu mezi vlastními účty. Nevidím, žáden rozumný důvod proč by u převodu mezi vlastními účty nemohla být možnost zadat datum splatnosti tak jak u jiných příkazů.


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2019 20:33 Odeslat příspěvek
vono, si spuste fio apku na iP 11 Pro a hned bude hezci!,


Offline - Kolemjdoucí Profil 
21. 11. 2019 09:44 Odeslat příspěvek
Fio banka plánuje nabídnout ověřování plateb kartou přes aplikaci během prvního čtvrtletí příštího roku, říká mluvčí Jakub Heřmánek. „V první řadě chystáme ověření přes aplikaci, následně ePIN – jeho termín aktuálně nemáme stanovený,“ upřesňuje.

„Příkazy zadané v internetbankingu se zatím ve Fio ověřují pomocí SMS kódu nebo elektronickým klíčem. Autorizovat je prostřednictvím mobilní aplikace nyní nelze, termín spuštění této funkcionality zatím nemáme stanovený,“ dodává Heřmánek.

https://www.penize.cz/platebni-karty/41 ... rdite-nove


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2019 17:55 Odeslat příspěvek
Potřeboval bych co nejrychleji zaslat platbu do Fio, okamžité platby zatím nevedou a bohužel u Fio nemám dostatečnou hotovost. Je nějaká banka v česko, která je schopna do Fio rychlejší platby, z vaší vlastní zkušenosti provádění plateb ? Myslím normální platbu, ne zpoplatněnou prioritní apod. Může to být jakákoliv banka, mám všechny. Děkuji.


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2019 19:51 Odeslat příspěvek
@redhaven
Da se to obejit vkladem hotovosti primo na cilovy ucet na pobocce FIO,
takto to tam bude pripsano ihned, ale je to za poplatek 90Kc.

Poplatek lze obejit pomoci "opravnene osoby", viz. sazebnik


Offline - Administrátor Profil 
3. 12. 2019 20:32 Odeslat příspěvek
o jakou jde částku? Jestli o pár tisíc, napiš mi SZ, pokud najdeme nějaký styčný bod (účty u stejných bank), můžu pak platbu poslat z mého účtu FIO v rámci banky. Ale když to pošleš dnes z cizí banky, zítra by to ve FIO mělo tak jako tak být.


Offline - Pokročilý Profil 
4. 12. 2019 21:25 Odeslat příspěvek
Jak definitivně zrušit BÚ ve FIO?
https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=737873


Offline - Diskutér Profil 
7. 12. 2019 14:42 Odeslat příspěvek
Zdravím,

od jisté doby mi Google pay od FIO vyžaduje pin u plateb nad 500Kč, jako u běžné karty. Dříve stačilo odemknout telefon otiskem. Máte to tak všichni nebo je něco špatně u mě?

Díky moc


Offline - Návštěvník Profil 
7. 12. 2019 15:48 Odeslat příspěvek
Citace
Banka upozorňuje, že zvolení takové „služby“ (v zahraničí označována např. jako DCC nebo Dynamic Currency Conversion) může být (a obvykle i je) pro klienta významně nevýhodné.

Z nových podmínek pro platební karty :-))


Offline - Pokročilý Profil 
7. 12. 2019 19:35 Odeslat příspěvek
4. 12. jsem na pobočce rušil EUR účet a k němu DK. Kartu paní přestřihla s tím, že bude obratem zrušena, účet až na konci prosince. Dnes (7. 12.) vidím DK v IB ve stavu aktivní! Pro jistotu jsem ji trvale zablokoval. Nutný zůstatek 10 EUR jsem si nechal přeposlat přes SEPA na jiný EUR účet v ČR. Jsem zvědav, v které pětiletce dorazí.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 705, 706, 707, 708, 709
Stránka 709 z 709 [ Příspěvků: 10635 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies