FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

FIO

Offline - Diskutér Profil 
5. 5. 2021 08:04 Odeslat příspěvek
Hezký článek. Jednu drobnou chybu (u Revolut v tabulce přehledu) už autor @dalich na základě mé informace opravil.
Poslední příspěvek


Online - VIP uživatel Profil 
5. 5. 2021 08:22 Odeslat příspěvek
minarjo: Překlep, daň za noční práci. Opraven :) Revolut mám, sám jsem to kontroloval :roll:


Offline - Diskutér Profil 
5. 5. 2021 09:48 Odeslat příspěvek
U Revolut karty lze blokovat bezkontatni platby... a take i platby online...


Offline - Administrátor Profil 
5. 5. 2021 10:07 Odeslat příspěvek
Tohle je fajn. Mohla by to podobně udělat i mBank, která s blokací některých transakcí začala. Třeba mám kartu jen na nákupy na internetu - tak ve FIO bankce zablokuji platby u obchodníků atd atd ... v mBank jsem schopen zablokovat jen výběry z bankomatu, ale platby nezablokuji, protože limit pro platby na internetu musí být nižší nebo roven, než pro platby u obchodníků :roll:

Takže FIO je na tom momentálně lépe.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
5. 5. 2021 18:18 Odeslat příspěvek
Vždycky když si ve Fio smartbanking android appce v2.4.5. ťuknu na měsíční výpis, apka spadne(Účty - Výpisy - Období). Dělá to taky někomu?


Offline - Administrátor Profil 
5. 5. 2021 18:59 Odeslat příspěvek
Mě to funguje, jenom mám verzi 2.4.6-cz. Stáhne se PDF a zeptá se, která aplikace jej má otevřít.


Offline - Poslední varování Profil 
5. 5. 2021 19:42 Odeslat příspěvek
Ten článek je dobrý, ale mohlo by tam být uvedené i která banka umožňuje zablokovat bezPINové bezkontaktní platby, pokud to vůbec některá banka umožňuje. Ono sice některé banky podle té tabulky umožňují blokaci bezkontaktních plateb a pak by mělo jít platit kontaktně s PINem, ale proč kvůli PINu zbytečně blokovat (znepřístupnit) bezkontaktní placení.


Offline - Návštěvník Profil 
6. 5. 2021 10:31 Odeslat příspěvek
Měj jsme dříve u Fio banky účet, který jsem zrušil. Včera jsem si chtěl založit nový účet a byl na jsem na pobočce Fio banky a.s. Důvodem založení je nově skvělá možnost blokace a nastavení platební karty a chci mít tento účet jeko záložní.

Bankéři jsme sdělil mé požadavky, kdy abych měl uživatelské jméno pro přihlášení do IB stejné u všech bank, jsem požadaoval 30 znaků a současně si vybrat číslo účtu na přání.

Bankéř se mě třikrát ptal, zda je to zbytečné a zda na tom dlouhém čísle trvám. Já říkám, ano, tak to nastavil a ještě blbě. Pak mi řekl, zda nejsem kontrola z České národní banky.

Prostě jednání bankéře z pobočky v Praze Fio banky hrozné.

Mám zkusit jinou pobočku?
Jaké máte zkušenosti S Fio bankou?

Mám ještě účet u KB a s tím se to nedá vůbec srovnat. Pobočka na jiné úrovni, vstřícné jednání mého bankéře, můžu se objednat na daný čas přes internet či infolinku. Kvalitní infolinka s možností skvělé podpory bankovnictví apod.


Online - Diskutér Profil 
6. 5. 2021 11:20 Odeslat příspěvek
Přiznám se, že jsem úplně nepochopil v čem bylo jednání bankéře hrozné. Že se tě zeptal jesli dlouhé uživatelské jméno není zbytečné? Nebo ti nastavil blbě číslo účtu na přání?.. Seš si jist? Číslo účtu na přání (aspoň u mne) "překrývá" nějaké automaticky vygenerované.
Jinak:
BU ve FIO jsem si zřídil 2009 - to jsem tam byl poprvé. Od té doby jsem tam byl jednou kvůli číslu na přání a jednou - už fakt nevím proč. Takže uznávám, že pobočky jsou hrozné, ale jednou za 4 roky to přežiju.
V KB sice jen kupuji jeden fond, ale byl jsem tam v tom období taky stejně - jednou zřídit náhled, podruhé zrušit protože to udělali blbě, potřetí zřídit ho správně - rozumím tedy tomu, proč musí mít KB lepší pobočky.


Offline - Návštěvník Profil 
6. 5. 2021 11:44 Odeslat příspěvek
Nejen to, že je uživatelské jméno zbytečně dlouhé. ale následně, zda nejsem náhodou kontrola z České národní banky a to opakovaně.

Pal mi nastavil mé požadované uživatelské jméno ještě blbě a číslo účtu na přání nešlo, tak jsem říkal, že se tam zastavím jindy. Dnes mám připravené více tipů na čísla, které prošli modulem 11.


Offline - VIP uživatel Profil 
6. 5. 2021 12:03 Odeslat příspěvek
"Pak mi řekl, zda nejsem kontrola z České národní banky". Toto říci klientovi by si neměl vůbec dovolit.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 5. 2021 12:17 Odeslat příspěvek
Toho bankéře chápu, tak blbé požadavky může mít jen kontrola nebo nějaký kokot z mystery.


Offline - Návštěvník Profil 
6. 5. 2021 12:36 Odeslat příspěvek
zdravím ,

po dlouhém výběru jsem si vybral Fio vybral jsem založení účtu přes kurýra
pří vyplňování formuláře jsem si poznamenat uživatelské jméno bude napsané na smlouvě ? a da se uživatelské jméno změnit ?
děkují


Offline - Diskutér Profil 
6. 5. 2021 12:38 Odeslat příspěvek
Při sjednání na pobočce je uživatelské jméno v dokumentech uvedeno, stejně jako typ zabezpečení (třeba lze zvolit, na kolik cifer má být číslo přihlašovacích/autorizačních SMS). Změnit lze tyto parametry jen na pobočce (heslo samosebou v IB). U kurýra to čekám podobně. A uživatelské jméno snad každý volí takové, které si pamatuje, třeba z jiné služby, ne? Snad si při online sjednání nevolíš něco, co by sis musel opisovat :), to platí pro jméno i heslo. Takové věci se zásadně nikam nepíšou, jen do vlastní hlavy, proto je ta možnost volby. Totéž PIN u karet atd.


Offline - Návštěvník Profil 
6. 5. 2021 12:58 Odeslat příspěvek
minarjo: mě se v online žádosti o účet zobrazilo při potvrzení správností zadaných údajů
nikde si ho nebudu poznamenávat jen do správce hesel lokálního
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748  Další stránka
Stránka 746 z 748 [ Příspěvků: 11218 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies