FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
FIO |
---|
minarjo - Inventář |
5. 5. 2021 07:04 |
Hezký článek. Jednu drobnou chybu (u Revolut v tabulce přehledu) už autor @dalich na základě mé informace opravil.
|
Poslední příspěvek |
dalich - VIP uživatel |
5. 5. 2021 07:22 |
minarjo: Překlep, daň za noční práci. Opraven Revolut mám, sám jsem to kontroloval
|
slavo963 - Přeborník |
5. 5. 2021 08:48 |
U Revolut karty lze blokovat bezkontatni platby... a take i platby online...
|
Rop - Administrátor |
5. 5. 2021 09:07 |
Tohle je fajn. Mohla by to podobně udělat i mBank, která s blokací některých transakcí začala. Třeba mám kartu jen na nákupy na internetu - tak ve FIO bankce zablokuji platby u obchodníků atd atd ... v mBank jsem schopen zablokovat jen výběry z bankomatu, ale platby nezablokuji, protože limit pro platby na internetu musí být nižší nebo roven, než pro platby u obchodníků
Takže FIO je na tom momentálně lépe. |
yndezit - Nadšenec |
5. 5. 2021 17:18 |
Vždycky když si ve Fio smartbanking android appce v2.4.5. ťuknu na měsíční výpis, apka spadne(Účty - Výpisy - Období). Dělá to taky někomu?
|
Rop - Administrátor |
5. 5. 2021 17:59 |
Mě to funguje, jenom mám verzi 2.4.6-cz. Stáhne se PDF a zeptá se, která aplikace jej má otevřít.
|
vlazy - Poslední varování |
5. 5. 2021 18:42 |
Ten článek je dobrý, ale mohlo by tam být uvedené i která banka umožňuje zablokovat bezPINové bezkontaktní platby, pokud to vůbec některá banka umožňuje. Ono sice některé banky podle té tabulky umožňují blokaci bezkontaktních plateb a pak by mělo jít platit kontaktně s PINem, ale proč kvůli PINu zbytečně blokovat (znepřístupnit) bezkontaktní placení.
|
pedrysek7 - Návštěvník |
6. 5. 2021 09:31 |
Měj jsme dříve u Fio banky účet, který jsem zrušil. Včera jsem si chtěl založit nový účet a byl na jsem na pobočce Fio banky a.s. Důvodem založení je nově skvělá možnost blokace a nastavení platební karty a chci mít tento účet jeko záložní.
Bankéři jsme sdělil mé požadavky, kdy abych měl uživatelské jméno pro přihlášení do IB stejné u všech bank, jsem požadaoval 30 znaků a současně si vybrat číslo účtu na přání. Bankéř se mě třikrát ptal, zda je to zbytečné a zda na tom dlouhém čísle trvám. Já říkám, ano, tak to nastavil a ještě blbě. Pak mi řekl, zda nejsem kontrola z České národní banky. Prostě jednání bankéře z pobočky v Praze Fio banky hrozné. Mám zkusit jinou pobočku? Jaké máte zkušenosti S Fio bankou? Mám ještě účet u KB a s tím se to nedá vůbec srovnat. Pobočka na jiné úrovni, vstřícné jednání mého bankéře, můžu se objednat na daný čas přes internet či infolinku. Kvalitní infolinka s možností skvělé podpory bankovnictví apod. |
libol - Diskutér |
6. 5. 2021 10:20 |
Přiznám se, že jsem úplně nepochopil v čem bylo jednání bankéře hrozné. Že se tě zeptal jesli dlouhé uživatelské jméno není zbytečné? Nebo ti nastavil blbě číslo účtu na přání?.. Seš si jist? Číslo účtu na přání (aspoň u mne) "překrývá" nějaké automaticky vygenerované.
Jinak: BU ve FIO jsem si zřídil 2009 - to jsem tam byl poprvé. Od té doby jsem tam byl jednou kvůli číslu na přání a jednou - už fakt nevím proč. Takže uznávám, že pobočky jsou hrozné, ale jednou za 4 roky to přežiju. V KB sice jen kupuji jeden fond, ale byl jsem tam v tom období taky stejně - jednou zřídit náhled, podruhé zrušit protože to udělali blbě, potřetí zřídit ho správně - rozumím tedy tomu, proč musí mít KB lepší pobočky. |
pedrysek7 - Návštěvník |
6. 5. 2021 10:44 |
Nejen to, že je uživatelské jméno zbytečně dlouhé. ale následně, zda nejsem náhodou kontrola z České národní banky a to opakovaně.
Pal mi nastavil mé požadované uživatelské jméno ještě blbě a číslo účtu na přání nešlo, tak jsem říkal, že se tam zastavím jindy. Dnes mám připravené více tipů na čísla, které prošli modulem 11. |
Raziel-CZ - VIP uživatel |
6. 5. 2021 11:03 |
"Pak mi řekl, zda nejsem kontrola z České národní banky". Toto říci klientovi by si neměl vůbec dovolit.
|
Kolem.jdouci - Nadšenec |
6. 5. 2021 11:17 |
Toho bankéře chápu, tak blbé požadavky může mít jen kontrola nebo nějaký kokot z mystery.
|
Kasper - Návštěvník |
6. 5. 2021 11:36 |
zdravím ,
po dlouhém výběru jsem si vybral Fio vybral jsem založení účtu přes kurýra pří vyplňování formuláře jsem si poznamenat uživatelské jméno bude napsané na smlouvě ? a da se uživatelské jméno změnit ? děkují |
minarjo - Inventář |
6. 5. 2021 11:38 |
Při sjednání na pobočce je uživatelské jméno v dokumentech uvedeno, stejně jako typ zabezpečení (třeba lze zvolit, na kolik cifer má být číslo přihlašovacích/autorizačních SMS). Změnit lze tyto parametry jen na pobočce (heslo samosebou v IB). U kurýra to čekám podobně. A uživatelské jméno snad každý volí takové, které si pamatuje, třeba z jiné služby, ne? Snad si při online sjednání nevolíš něco, co by sis musel opisovat , to platí pro jméno i heslo. Takové věci se zásadně nikam nepíšou, jen do vlastní hlavy, proto je ta možnost volby. Totéž PIN u karet atd.
|
Kasper - Návštěvník |
6. 5. 2021 11:58 |
minarjo: mě se v online žádosti o účet zobrazilo při potvrzení správností zadaných údajů
nikde si ho nebudu poznamenávat jen do správce hesel lokálního |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749 ... 836 Další stránka Stránka 746 z 836 [ Příspěvků: 12527 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |