FinExpert.cz
https://forum.finexpert.e15.cz/

FIO
https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1120912
Stránka 737 z 836

Autor:  yndezit [ 13. 9. 2020 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to vcelku všechny banky.
Ale zákaznická podpora Fia je zoufalost. Pokud se jeden problém řeší déle, a pokaždé někdo jiný, tak to nejde.

Autor:  Lol Phirae [ 13. 9. 2020 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Taky se přidám s totální nespokojeností s "podporou" Fio. Zkoušeli jsem vyřešit přes Fio desítky nakoupených letenek na zrušené lety, na pobočce pouze totální nezájem a otrávené ksichty, dotyčný snad vůbec netušil, co se po něm chce. Otřes. :-(

Autor:  yndezit [ 13. 9. 2020 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

Co má ale banka společného s letenkami?

Autor:  fc70 [ 13. 9. 2020 09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Chargeback. Pravda je, že karetní sítě letos pravidla výrazně rozvolnily, ale na neřešení chargebacků ve Fio je tu stížností i historicky dost. (Naproti tomu taková ČS se existencí chargebacku chlubí v reklamách.)

Autor:  yndezit [ 13. 9. 2020 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ok. Ale Fio je silná v účtech a ib, vše ostatní krom burz moc neumí.

Autor:  Zedna1 [ 13. 9. 2020 11:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

zbynek.ji píše
Mimochodem servis Fio stojí za ...
Na reklamační oddělení se nedovoláte a na pobočkách živnostníci.


S timto naprosto souhlasim.
Prestoze FIO je moje hlavni banka a podle mne je (v kombinaci s jinymi) nejlepsi z bank,
tak jejich "FIO servis" je totalni zoufalost. Cokoliv (i pres IB) lze resit pouze s pracovniky na pobockach, kteri jsou na vetsinu hlubsich nebo technictejsich problemu prilis malo "v obraze" a funguji tak pouze jen naoko. Ve vysledku pak jen odepisi, ze to preposilaji jejich IT, ale podle mne to ve skutecnosti jen hazi do kose, aby si nepridavali praci/problemy.

U takto velke banky zde skutecne citelne chybi centralni infolinka s kontakty na centralni dobre informovane operatory s uzkym kontaktem na jejich IT. Toto (centralni infolinka) je naprosto bezne ve vsech bankach, pouze FIO je zde cerna ovce, ktera tento jejich system jeste z dob zalozny bohuzel nepredelala ani po tom obrovskem narustu jejich velikosti (pres milion klientu, pres 1.5 miliardy Kc rocni zisk).

Autor:  suram [ 13. 9. 2020 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

Když se ptám přes jejich on-line formulář, odpoví mi ředitel nejbližší pobočky. :-)

Autor:  zbynek.ji [ 13. 9. 2020 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

U takto velke banky zde skutecne citelne chybi centralni infolinka s kontakty na centralni dobre informovane operatory s uzkym kontaktem na jejich IT. Toto (centralni infolinka) je naprosto bezne ve vsech bankach, pouze FIO je zde cerna ovce, ktera tento jejich system jeste z dob zalozny bohuzel nepredelala ani po tom obrovskem narustu jejich velikosti (pres milion klientu, pres 1.5 miliardy Kc rocni zisk).[/quote]

S tímto naprosto souhlasím.
Proč střední nebo možná už velká banka nezaplatí 20 - 30 lidí v call centru, kteří budou vyřizovat takové problémy.
Radši ušetří, telefon na pobočce nikdo nebere a poté to musí řešit někdo 300 km daleko, kdo o tom samozřejmě nemá ani tušení.

Autor:  evlo [ 13. 9. 2020 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

zbynek.ji píše
Stejně je na nic, že se Fio snaží různě klienty odrbávat.
A kdo se neozve nebo neobrátí na Finančního arbitra, tak ten je odrbaný natvrdo.

mam jinou zkusenost, s L1 to ale vyresit nejde, otazka jestli nekde ano, problem je, ze je narocne to z L1 dostat dale

Autor:  zbynek.ji [ 14. 9. 2020 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Fio banka je banka zoufalců.
Na pobočku se prostě nedá dovolat. Telefon prostě neberou. Dnes jsem se dovolal do Prahy.
Kolikrát musím zavolat, abych se dovolal na pobočku na kterou volám.

Autor:  Mimonik [ 14. 9. 2020 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Jj, to je fio velká nevýhoda.
Docela by mě zajímalo, kolik mají třeba hypoték, protože tu u nich vyřídit co jsem četl je peklo, právě díky zmíněným komunikačním problémům.

Autor:  evlo [ 14. 9. 2020 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Tak zjevne o to nemaj zajem, vyrizeni hypoteky i podle nich trva 2 mesice ... z moji zkusenosti teda pri komunikaci lzou a produkuji bullshity uplne stejne jako jinde, naopak je to jedina takova instituce, kde dokazali uznat, ze udelali chybu.

Komunikace ohledne hypotek, ale vpohode, naopak me vyhovuje, ze se da mluvit s konkretni osobou a dokaze docela odpovedet, ale opet, ne prvni osoba z toho hlavniho hypo centra v Praze byla nepouzitelna, tak jsem se proste zeptal, jestli nemaj nekoho kdo uz realne nekdy hypoteku sjednal a dodali me takoveho cloveka.

Ted jsem s nima resim teda zas neco, dokonce jsem uz asi pochopil jak to je a ze maj pravdu, tak jsem zvedavej jestli me nekdo dokaze odpovedet, ale je to zas takova vec co by z moji zkusenosti jinde skoncila ukoncenim uctu :)

Autor:  xls [ 14. 9. 2020 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Tak já se většinou na pobočku dovolal, některé věci jako třeba zvýšení limitu karty se vyřešilo za minutu telefonicky s tím, že papír podepíšu dodatečně, až půjdu okolo. Když zmrvili připsání zahraniční platby, tak jsem to reklamoval a po mém požadavku (zrovna byl silný kurzový pohyb) dorovnali i kurzový rozdíl. Volat na pobočku mi přijde lepší systém než callcentrum, kde se u většiny bank vůbec nic nevyřeší a znalosti lidí tam se blíží nule.

Z druhé strany většina produktů Fio kromě IB a platebního styku je bohužel použitelná minimálně - karty, pojištění, zahraniční kurzy, výběry cizích měn v hotovosti...

Autor:  Jantars [ 14. 9. 2020 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Já si stěžovat nemůžu, pokud lze tak na stížnosti a žádosti používám integrovaný helpdesk a tam se ozvou ti správní "pobočkáři".
Pokud bych nutně potřeboval s pobočkou mluvit tak je to horší - šance že se tam dovolám zas tak velká není.

Pro člověka který od banky nic moc nepotřebuje je to dostatečné, ale upřímně řečeno taky nerozumím proč při své velikosti už dávno nemají callcentrum, vždyť je to nálepka garážovky......

Autor:  fc70 [ 14. 9. 2020 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: FIO

Opatrně s tím voláním po call centru. V anglofonním světě se call centra běžně outsourcují do levných zemí, kde outsourcing je měřený podle počtu vyřešených případů nebo něco takového, a výsledek je mechanické odpovídání podle šablon lidmi, kteří si to ani nepřečetli – a s technologickým pokrokem náhrada takových call center chatboty, kteří mechanicky odpovídají podle šablon, i když vstupu vůbec nerozumí.

Průměrný bankéř na pobočce musí o produktu vědět aspoň dost na to, aby mu klient na místě ne… ; to rozhodně není tolik jako specialista na daný produkt, ale snadno by se mohlo stát, že call centrum bude ještě horší.

Já jsem smířený s tím, že L1 občas neví. Problém je, jak už tu někdo psal, když se přes L1 nedá probít.

Stránka 737 z 836 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/