FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Komerční banka

Offline - VIP uživatel Profil 
6. 7. 2021 09:56 Odeslat příspěvek
Nejsou to vyhození peníze. To pojištění funguje a není drahé. Když se nic nestane, jsou to "vyhozené" peníze. Co mj. kryje:

Pořízení nového mobilu (10 000)
- dokladů
- peněženky
- nebo klíčů (30 000)

Kdo kdy někdy ztratil klíče od auta a šel si je do autorizáku udělat nové, byl šťastný za to, že je ztratil společně s platební kartou Komerční banky s pojištěním Merlin :mrgreen:
https://www.kb.cz/cs/obcane/pojisteni/c ... ret-merlin
Poslední příspěvek


Offline - Návštěvník Profil 
6. 7. 2021 11:23 Odeslat příspěvek
U pořízení mobilu v limitu do 10 000 Kč je možné v případě pouze v případě odcizení, loupeže. V praxi to znamená, že je zcela nutný policejní protokol.

Ztráta se nehradí, zapomenutí telefonu na nějakém místě také ne.

Jedině je tam zráta osobních dokladů, klíčů, to pak Komerční pojišťovna uhradí. Výhodou je, že pojišťovna uhradí i experss vydání třeba občanského průkazu.


Offline - Diskutér Profil 
6. 7. 2021 11:32 Odeslat příspěvek
Každé (správně pojišťovnou navržené) pojištění je pro klienta matematicky ztrátové.

Kdyby se něco stalo, je to pro tebe tak zásadní problém, že potřebuješ pojištění (tj. nemáš úspory na vyřešení situace)? Je pro tebe riziko, že se něco stane, výrazně vyšší než ostatní podobní a než si pojišťovna myslí? Ceníš si tolik ten klid a ty služby kolem (i po započítání rizika, že se budeš s pojišťovnou hádat o pojistné plnění)?

Chápu pojištění nemovitosti, odpovědnosti, životní. Pro lidi bez větších úspor i pojištění auta a domácnosti. Pojišťovat se na ztrátu mobilu za deset tisíc mi připadá jako dost zoufalství – člověk, který je „opravdu potřebuje“, by skoro určitě udělal líp, kdyby koupil levný mobil a měl hotovostní rezervu.


Offline - Diskutér Profil 
6. 7. 2021 12:20 Odeslat příspěvek
Smysl mají asi ty klíče, některé mohou být velmi drahé. U dokladů nevím, např. vydání OP do 24 hodin sice stojí 1000,- Kč, ale do 5 dní jen 250,- Kč.


Offline - VIP uživatel Profil 
6. 7. 2021 12:23 Odeslat příspěvek
Klič na auto běžně 5000 Kč+ (ne na Škodu 120L)


Offline - Návštěvník Profil 
11. 7. 2021 08:32 Odeslat příspěvek
Tak návštěva pobočky, velmi příjmené posezení a profesionální přístup bankéře, včetně občerstvení a zcela diskrétní místnosti v nové pobočce. Dle dotazu, kdy jsem se zmínil o pokračování 100% slevy na vedení účtu GOLD, mi bylo sděleno, že si velice váží poskytování služeb u KB a.s. a že se domluví s nadřízenou.

Po chvíli info, že sleva na 100% poplatku za účet GOLD, není vůbec žádný problém, neboť využívám nejen BÚ, SÚ, ale i Penzijní připojištění a stavební spoření.
Sleva končí koncem roku 2021. Je domluvena schůzka na listopad 2021, kde se napíše žádost a vše poběží nadále, zase na 3.roky.

Pokud třeba srovnán Komerční bankua Fio banku, tak se to nedá vůbec srovnávat.
Jak přístup bankéřů, zázemí pobočky, včetně diskrétní místnosti, výhod účtu GOLD ( cestovní pojištění-léčeb. výlohy 5 mil. Kč + asistenční služby pro motoristy )
Nic proti Fio bankce, ta má zase velice perfektní a propracovaný systém nastavení karet, včetně blokace DCC konverze, bezkontaktních plateb apod.


Offline - Trvalý BAN Profil 
11. 7. 2021 08:44 Odeslat příspěvek
To musí být ale nějaká úchylka tyhle návštěvy pobočky ne? Kdo dnes potřebuje nutně navštěvovat pobočku kvůli takovým běžným službám jako je účet, karta, spoření, pojištění, ...? Kdybych měl hodnotit banku podle poboček, tak se rozhoduji jen podle toho, zda je tam poblíž dost parkovacích míst zdarma a za jak dlouho mě vyřídí, rozhodně bych tam nejezdil na pokec do separátní místnosti s občerstvením, ztráta času a pokud se někdo při tom nechá do něčeho ukecat, tak i ztráta peněz.


Offline - Diskutér Profil 
11. 7. 2021 10:45 Odeslat příspěvek
Občerstvení a sdělení, že si mě váží, je to poslední, co by mě vedlo k pozitivnímu hodnocení banky. Důležité jsou konkrétní produkty. MůjÚčet Gold je dobrý produkt, pokud je bez poplatku, ovšem platíte za něho dlouhodobým vztahem s bankou a využíváním jiných produktů, které zadarmo nejsou. KB dovede být vděčná, ale charitativní organizace to není.


Offline - Diskutér Profil 
11. 7. 2021 12:12 Odeslat příspěvek
Je dobrý si uvědomit, z čích peněz se ty luxusní pobočky, separátní místnosti a pohoštění platí. Ve Fio sice žádný luxus, ale jdu tam 1x za pár let a za 10 minut jsem venku, většinu otázek nebo problémů vyřeším v případě potřeby telefonicky - pro mě ideální. Kdybych si všechny ty různé soukromé účty (svoje a v rodině) a podnikatelské účty různého druhu a v různých měnách zřídil v jiné bance, tak se z poplatků nebo psaní žádostí o odpuštění opupínkuji.

Vidět osobně bankéře je to poslední, co by mi scházelo (až na jednu, která pracovala v pobočce už dávno zrušené banky). Že to jde i bez toho ukazuje ČSOB, kde jsem kvůli prémiu nebyl na pobočce ani jednou, všechno dálkově.


Offline - Návštěvník Profil 
11. 7. 2021 19:11 Odeslat příspěvek
qwepo753 píše
To musí být ale nějaká úchylka tyhle návštěvy pobočky ne? Kdo dnes potřebuje nutně navštěvovat pobočku kvůli takovým běžným službám jako je účet, karta, spoření, pojištění, ...? Kdybych měl hodnotit banku podle poboček, tak se rozhoduji jen podle toho, zda je tam poblíž dost parkovacích míst zdarma a za jak dlouho mě vyřídí, rozhodně bych tam nejezdil na pokec do separátní místnosti s občerstvením, ztráta času a pokud se někdo při tom nechá do něčeho ukecat, tak i ztráta peněz.


To není úchylka, někdy je osobní kontakt nutný.
Z hlediska parkování je mi to jedno, jelikož to mám 4.minuty chůze od práce.

Někdy je nutné jít na pobočku kvůli investicím nebo třeba změnit při změně telefonního čísla.
Telefonní číslo pro zasílání SMS se z bezpečnostních důvodů není pouze na pobočce.Pripadně se u KB řeší zablokování internetového bankovnictví, které lze odblokovat při znalosti ID čísla přes bankomat KB.

Mě návštěva banky nevadí, pokud to není každých 14.dnů. Jednou za rok se to dá zvládnout.

-- 11. 7. 2021 19:19 --

Delitzsch píše
Občerstvení a sdělení, že si mě váží, je to poslední, co by mě vedlo k pozitivnímu hodnocení banky. Důležité jsou konkrétní produkty. MůjÚčet Gold je dobrý produkt, pokud je bez poplatku, ovšem platíte za něho dlouhodobým vztahem s bankou a využíváním jiných produktů, které zadarmo nejsou. KB dovede být vděčná, ale charitativní organizace to není.



Ano účet Gold je bez poplatků, narozdíl od Fio banky má třeba cestovní pojištění a autoasistenci, kterou jsem 2x využil a vše v pořádku a zdarma.

U KB mám penzijní připojištění stavební spoření, které bych stejně někde měl zřízeny, tak je lepší to mít pohromadě u jedné finanční skupiny a mít náhled na všechny produkty.
Jinak investice do fondů vubec nevyžadují, ani nic dalšího. Sám mi to bankéř říkal. Také ani další produkt.


Offline - Diskutér Profil 
11. 7. 2021 20:46 Odeslat příspěvek
Účet Gold je pro vybrané klienty bez poplatku, ne pro všechny. Investice opravdu nevyžadují, jen "nabízejí". Stejně jako další produkty. Pobočky a bankéři fungují různým způsobem, je těžké zevšeobecňovat...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 72, 73, 74, 75, 76
Stránka 76 z 76 [ Příspěvků: 1136 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies