FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Komerční banka

Offline - Návštěvník Profil 
26. 1. 2020 17:46 Odeslat příspěvek
Delitzsch píše
MůjÚčet Gold bez poplatku může být zajímavý pro toho, kdo podobný účet zatím nemá a nemá žádné zvláštní potřeby. Ale nedostane ho každý zadarmo. Kolega se ptal před cca 2 týdny a odmítli mu ho dát, třebaže zjevně nevypadal jako někdo, z něhož by banka nic neměla. Když už ale účet u KB, tak určitě přibalit lidovou kreditku 4U a nakoupit elektroniku na dluh za hezkých 14%... :-)


Asi záleží pobočka od pobočky, na té mojí účet Gold dají skoro každému zdarma na 3. roky.
Poslední příspěvek


Online - Diskutér Profil 
26. 1. 2020 18:43 Odeslat příspěvek
PatrikChrz píše
Jenže u TOP nabídky musíš točit 100 tisíc! To je právě to, přísnější podmínky, méně muziky
Já myslel, že účet Gold není žádná Top nabídka (asi to měly být minusky) :-) a tím jsme nemyslel jejich prém. účet.

pedrysek7 píše
Asi záleží pobočka od pobočky, na té mojí účet Gold dají skoro každému zdarma na 3. roky.
Která to je?


Offline - Diskutér Profil 
26. 1. 2020 18:52 Odeslat příspěvek
jezis zadna!!!


Offline - Diskutér Profil 
26. 1. 2020 19:22 Odeslat příspěvek
Známá nedávno otevírala prodejnu a potřebovala platební terminál. Zkusila poptat u ČSOB a KB a vzala od KB, že to bylo o dost levnější.


Offline - Diskutér Profil 
26. 1. 2020 19:49 Odeslat příspěvek
A to je slovo do pranice! Chtěl jsem běžet pro Gold účet, ale raději vezmu terminál... :D


Offline - Diskutér Profil 
26. 1. 2020 20:20 Odeslat příspěvek
Pote napis, pomuzes protacet kreditky clenum fora.


Offline - Diskutér Profil 
27. 1. 2020 17:26 Odeslat příspěvek
@pedrysek7
Ten ucet je s nejvetsi pravdepodobnosti zdarma jen pro toho, kdo privede nekolik novych klientu. Obdobnou akci mela i Raifka, kde takto slo ziskat jinak (tehdy) placeny ucet (Smart/Komplet) zcela zdarma a bez dalsich (obratovych) podminek naporad.
Jak jsem ale pochopil, zde u KB je to zdarma jen na omezenou dobu (3 roky?) ...


Offline - Administrátor Profil 
9. 3. 2020 18:01 Odeslat příspěvek
Z podnikatelského diskusního fóra na FB:

Děkujeme, že jste náš klient - vůbec nás nezajímáte. Vaše Komerční banka. Komerční banka ruší firmám internetové bankovnictví a platební karty firmám bez jakékoliv komunikace.
U Komerční banky máme účet jako firma 20 let. Přesto všechno, jsem minulý týden (po návratu z dovolené) ve čtvrtek 5.3. 20 zjistila, že mi nefunguje internetové bankovnictví I. Začala jsem pátrat co se děje. K mému velkému překvapení jsem zjistila, že nám banka z vlastní vůle zrušila internetové bankovnictví a všechny platební karty. Důvodem údajně je, že jsme v rámci jejich programu který se jmenuje: Poznej svého klienta, neodevzdali bance daňové přiznání! Na základě tohoto se banka jednostranně rozhodla k vypovězení těchto smluv, aniž by nás jakkoliv osobně informovala. Podotýkám, že všechny závazky vůči bance máme v pořádku. Nikde nedlužíme. Nemáme úvěr. (Ano vybavuji si, že mi v létě někdo volal, ať zašlu bance daňové přiznání a já je poslala do háje a považovala jsem jejich požadavek za neoprávněnou byrokratickou buzeraci. Samozřejmě kdyby mi řekli, že mi vypnou účet, s skřípěním zubů, bych jim daný dokument dodala. To se však nestalo.) Na účet máme napojený bankovní terminál z provozovny.
Při osobním jednání v bance nám bylo sděleno, že nám ( rozuměj všem firmám, které nedodali bance daňové přiznání) banka napsala dopis a poslala smsku.
Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že mi banka v pondělí 2.3.20 poslala smsku, kde bylo napsáno že mi poslali důležitý dopis, ať si ho přečtu. Co v dopise je o tom tam nebylo ani slovo. Druhý den v úterý 3. března nám zrušili, aniž by se kdokoliv z banky ozval, internetové bankovnictví. Dopis mi následně přistál ve schránce v pátek 6. března 2020.
Od čtvrtka jako slepička běhám, volám a tlačím na banku, aby vše dala zpátky do pořádku. Stěžovala jsem si několika ředitelům, pracovnici na pobočce, ale není mi to nic platné, musím čekat až banka obnoví naše internetové bankovnictvá. Nikdo neví jak dlouho to potrvá. Dělají to na centrále. Na můj dotaz, zda jsi banka uvědomuje, že mi bez mého vědomí znemožnili přístup k firemnímu bankovnímu účtu a že díky tomu budu mít velké problémy, protože nebudu moct platit dodavatelům, paní pokrčila rameny, že takhle to mají nastavené. Jste klient podnikatel? Fuck you.
S celou záležitostí jsem strávila minimálně 8 pracovních hodin a to nemluvím o hodinách, které budeme muset věnovat obnovení bankovního systému a změně banky. Protože po tomto zákaznickém zážitku od Komerční banky odcházíme. Jim to evidentně nevadí. Domnívám se že nejsme sami, potvrdili mi, že jen ve čtvrtek se jim ozvalo minimálně 5 dalších firem. Vůbec tomu nerozumím, obvolávala jsem si další banky s žádostí o informaci zda potřebuji daňové přiznání firem které tam mají účty, a všichni mi sdělili že nic takového nepotřebuji.
Kdyby vás napadlo kde a u koho se mohu stěžovat na tento postup, budu velmi ráda. Považuji takové jednání za antizákaznické, odpudivé a arogantní a nechci si to nechat líbit.


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 19:21 Odeslat příspěvek
@PCh: Jojo, není nad kvalitní kamennou banku! :mrgreen: :D :lol:


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 19:54 Odeslat příspěvek
Sama se přiznala, že nereagovala na výzvu banky. Banka je tlačena k tomu, aby prověřovala, zda klient nelegalizuje prostředky získané trestnou činností. Také mohla banka nejdříve zablokovat a pak vyzvat, jako to dělá např. Revolut, nebo ČSOB u Coolkaret, tady to udělala KB proklientsky obráceně a blokovala až teprve tehdy, když klientka nereagovala na výzvu víc než půl roku.
https://www.finance.cz/zpravy/finance/249649-musi-banky-znat-sve-klienty-tolik/


Naposledy upravil suram dne 9. 3. 2020 19:59, celkově upraveno 1


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 19:58 Odeslat příspěvek
suram píše
Sama se přiznala, že nereagovala na výzvu banky.


Jojo, to byla ale drzost nereagovat na výzvu SMSkou, ať zareaguje na dopis, který dostala za další tři dny - po zrušení účtu. Taková nezodpovědnost! :hm :roll:

Eště by jim za to proklientské jednání měla poslat děkovný dopis, ne? 8-D


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 20:01 Odeslat příspěvek
Ale no tak ... sama přiznala, že je poslala do háje.
PatrikChrz píše
... Ano vybavuji si, že mi v létě někdo volal, ať zašlu bance daňové přiznání a já je poslala do háje a považovala jsem jejich požadavek za neoprávněnou byrokratickou buzeraci. ...


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 20:04 Odeslat příspěvek
suram píše
Ale no tak ... sama přiznala, že je poslala do háje.
PatrikChrz píše
... Ano vybavuji si, že mi v létě někdo volal, ať zašlu bance daňové přiznání a já je poslala do háje a považovala jsem jejich požadavek za neoprávněnou byrokratickou buzeraci. ...


Ano, do háje při podobných telefonických "výzvách" posílám všechny včetně Policie ČR. Nemůžu si totiž ověřit jejich totožnost. Pokud po mě někdo něco chce, nechť to ráčí poslat písemně.

Ta PČR se už poučila a ani to nezkouší, no tak snad se po náhradě způsobené škody ráčí poučit i zkamenělí soudruzi z KB.


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 20:07 Odeslat příspěvek
No tak pak se nediv. :-) Např. trestním řádem není dána žádná povinnost písemné výzvy.


Offline - Diskutér Profil 
9. 3. 2020 20:08 Odeslat příspěvek
No, já se nedivím, já už mám od nich klid, už to prostě nikdo ani nezkouší, natož aby podobné "výzvy" zkoušel vymáhat.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Další stránka
Stránka 65 z 69 [ Příspěvků: 1025 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies