FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČSOB

Offline - Návštěvník Profil 
29. 11. 2020 03:10 Odeslat příspěvek
K čemu? Vždyť to ani nevyrovná jejich špatné kurzy zahraničních měn. A pak se ještě bude klient trápit tím, že mu odmítnou v zahraničí zprostředkovat chargeback? Lepší používat Revolut nebo kreditky HB.
Poslední příspěvek


Offline - Administrátor Profil 
29. 11. 2020 05:26 Odeslat příspěvek
fc70 píše
minarjo píše
Možná zbytečný spor, protože i když po jarní covid vlně nabízely mnohé aerolinky (aspoň ty evropské) jen vouchery, tak jim pak EU "domluvila" a musely začít nabízet i refundaci voucheru zpět v hotovosti (dle způsobu platby).
Aerolinky nakonec měly tu povinnost, ale většina zkrátka neměla peníze na to, aby vše vyplatila a tyhle požadavky všelijak zdržovaly a natahovaly, tj. spolehnout se na vrácení peněz aerolinkou riskovalo, že ona to zkrátka nenabízí, nedělá, nezaplatí, popř. mezitím zkrachuje, a přitom uběhnou lhůty na reklamaci u banky. Taky byla nějaká doba, kdy to od EU nebylo 100% jisté.

Ano, zákazník pro chargeback musí demonstrovat snahu věc vyřešit s obchodníkem, ale když se obchodník (v daném momentu) k vracení nemá, není na co čekat.

Přesně tak, v cestovatelských fórech někteří lidé čekají na vrácení peněz déle než na dítě a otázkou je, jestli se jich dočkají - a u bank jim zatím proběhnou lhůty.
Jak se říká, vem chlup z dlaně - a přece jen, ta bankovní dlaň je chlupatá o dost víc. Ale jak je vidět, nechtělo se jim, dobrovolně by nedali - a to jsem jako prémiový klient.


Offline - Diskutér Profil 
29. 11. 2020 09:09 Odeslat příspěvek
Budes nejak resit, kdyz ti vypovi smluvy a prestanes byt klientem CSOB?


Offline - Administrátor Profil 
29. 11. 2020 13:37 Odeslat příspěvek
Pokud se přitom dopustí porušení zákona,... :)


Offline - Diskutér Profil 
29. 11. 2020 13:38 Odeslat příspěvek
Tak Patrik po ČSOB nechtěl peníze, ale aby to řádně vyreklamovala. To, že se jim nechce makat a že to chtěli nechat na účet klienta vyhnít, je jejich problém.


Offline - Návštěvník Profil 
29. 11. 2020 13:43 Odeslat příspěvek
Já to pochopil tak, že CSOB odmítla chargeback zprostředkovat, reklamaci zamítla a Patrik pak chtěl u FA náhradu škody po ČSOB?


Offline - Nadšenec Profil 
29. 11. 2020 14:58 Odeslat příspěvek
I některé jiné české banky se brání předání reklamace na karetní asociaci, snaží se najít důvody, proč nelze reklamaci uznat. Komunikace s nimi je náročná. Je třeba se tomu bránit. Provést bezhotovostní transakci dovede i stravenková karta, předností platební karty vydané bankou by právě mělo být, že banka aktivně bude pomáhat, když nastane nějaký problém.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
29. 11. 2020 15:26 Odeslat příspěvek
Se kterými dalšími bankami máte podobnou negativní zkušenost?


Offline - Diskutér Profil 
29. 11. 2020 18:18 Odeslat příspěvek
hhh píše
K čemu? Vždyť to ani nevyrovná jejich špatné kurzy zahraničních měn. A pak se ještě bude klient trápit tím, že mu odmítnou v zahraničí zprostředkovat chargeback? Lepší používat Revolut nebo kreditky HB.

Kreditku od HB jsem měl, zrušil jsem, držet ji kvůli lepšímu kurzu, splácet x dní dopředu, aby byla zadarmo nebylo pro mě pohodlné. Revolut nechci, nejednou s ní byl problém, komunikace pouze v angličtině.. Kurz Twista premium to sice nevykouzlí, ale je to lepší nabídka než drátek do oka. Limit 3 tisíc pro běžného cestovatele asi stačí.

-- 29. 11. 2020 18:20 --

qwertz375 píše
Se kterými dalšími bankami máte podobnou negativní zkušenost?

Nejhorší zkušenost mám s RB, chtěli se chovat, jak podvodníci a za to, že se klient ozval a trval si na svém, tak jsem vyfasoval ban na služby v budoucnu :-D


Offline - Mírně pokročilý Profil 
29. 11. 2020 22:29 Odeslat příspěvek
A co jste reklamoval?


Offline - Diskutér Profil 
30. 11. 2020 00:00 Odeslat příspěvek
X měsíců mi odmítali vyplatit bonus za založení kreditní karty, vyvrcholilo to tím, že na mě tady na fóru vyskakoval zaměstnanec banky, protože původně byl ochotný a žehlil průsery za zaměstnankyni, která někde zašantročila mojí žádost a tak věděl celou mojí identitu a hrál si tady na hrdinu. Po x měsících handrkování k vyplacení došlo, ale nový produkt si v bance už nezaložím.


Offline - Diskutér Profil 
30. 11. 2020 08:09 Odeslat příspěvek
Když už máš BAN v RB, mohl by ji uvést zdejší alias pracovníka RB, který Tě zde "natíral".


Offline - Diskutér Profil 
30. 11. 2020 15:22 Odeslat příspěvek
Už zde není aktivní, tak to není podstatné ;-)


Offline - Nadšenec Profil 
30. 11. 2020 19:39 Odeslat příspěvek
dr._lukas píše

V souvislosti s tímto mě napadlo, dává čsob k eur účtu (který je k premium kontu zdarma) platební kartu? Nějak mi to v ceníku není jasné.


Offline - Nadšenec Profil 
30. 11. 2020 19:51 Odeslat příspěvek
V ceně balíčku je jen cizoměnový účet. Karta za 45,- Kč měsíčně, výběr v rámci EU 40,-Kč, mimo EU 100,- Kč.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134  Další stránka
Stránka 131 z 134 [ Příspěvků: 2003 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies