FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČSOB |
---|
jirkau - Návštěvník |
25. 8. 2021 14:19 |
Ta image karta je teda zpoplatněná, za 200 myslím. Při založení online to chtělo scan rodného listu a vypsat docela dost údajů. A je tam nějaké omezení, že po 15. roce bude muset dítě na pobočku se prokázat, jinak nebude mít povoleny platební operace v internetovém bankovnictví. Takže pobočce se ve finále ani u ČSOB podle stávajících podmínek nevyhneme.
|
Poslední příspěvek |
petrmegac - Mírně pokročilý |
26. 8. 2021 05:32 |
Tak nevím, dneska ráno na benzínce nešly karty, ani teď nemůžu zaplatit kartou přes net, platební brána ČSOB vyhlásí chybu.
Edit: Tak chyba vznikne při přesměrování z platební brány ČSOB na http://acs2.gpesecure.com |
PULPANM - Diskutér |
26. 8. 2021 07:53 |
jirkau píše Ta image karta je teda zpoplatněná, za 200 myslím. Při založení online to chtělo scan rodného listu a vypsat docela dost údajů. A je tam nějaké omezení, že po 15. roce bude muset dítě na pobočku se prokázat, jinak nebude mít povoleny platební operace v internetovém bankovnictví. Takže pobočce se ve finále ani u ČSOB podle stávajících podmínek nevyhneme. Jojo, to jsem četl, o pobočce, no tak klukovi to za těch 600 asi tolik vadit nebude, zajít na pobočku. |
qwertz375 - Mírně pokročilý |
1. 9. 2021 19:22 |
Máte někdo zkušenost se sjednáním účtu po telefonu? Posílají následně kurýra nebo lze proces dokončit na pobočce?
|
xsw - Trvalý BAN |
1. 9. 2021 20:18 |
Lze oboje.
|
qwertz375 - Mírně pokročilý |
1. 9. 2021 20:30 |
MALL CZ už nějakou dobu nabízí odměnu 2000CZK za založení Plus konta u ČSOB:
https://www.mall.cz/plus-konto V Pravidlech akce jsem našel pouze podmínku do 1 měsíce aktivovat SB. Využili jste někdo tuhle akci a není tam schovaný ještě nějaký zádrhel? Předchozí akce na KK MALL od RB měla podmínku kartu nezrušit 12 měsíců. |
Milos - Inventář |
1. 9. 2021 21:24 |
Žádnou záludnost v podmínkách této akce jsem nenašel. Osobně jsem tuto akci ale nevyužil, jelikož už jsem klientem ČSOB.
|
anonymni - |
2. 9. 2021 06:18 |
Včera jsem vypovídal na pobočce Plus konto, spořák a kreditní kartu.
Vše během 8 minut, jen jeden vytištěný papír. Spokojenost. To jen tak pro informaci. |
losalamos - Nadšenec |
6. 9. 2021 15:20 |
Kdysi jsem se dost nepohodl s ČSOB/ERA. V ČSOB jsem měl účet na společenství vlastníků, u ERA soukromý. Každý z účtů měl vlastní přihlášení do banky a vlastní kontaktní údaje. Po zrušení účtu ČSOB se mi snažili do ERA naroubovat ČSOB klíč a některé další artefakty z ČSOB, jednu dobu mi nešlo na internetu platit soukromou platební kartou kvůli nějakému dalšímu provázání ERA/ČSOB.
Teď jsem byl nucen pro ERA si zřídit ČSOB Identitu a po zavedení ČSOB identity mi automaticky do ERA přiřadili přihlašovací údaje ze zrušeného ČSOB účtu a to včetně kontaktů ze společenství vlastníků. Místo soukromými ERA údaji jsem se do banky musel hlásit ČSOB údaji, kde jsem už neměl aktuální přihlašovací údaje. Po zablokování hesla mi byl poslán e-mail pro odblokování na adresu společenství, kam jsem měl také problematický přístup. Neskutečný chaos. Nějak jsem se z toho dostal, jen pokud byste někdo byl v podobné situaci, dávejte si při zřízení ČSOB identity pozor. (Vím že ERA je dnes Poštovní) |
berta21 - Návštěvník |
13. 9. 2021 06:16 |
Já zakládal ČSOB tak před 3 měsíci a na SMS s kodem na MALL čekám marně dodnes.
|
qxdxqxdx - Trvalý BAN |
13. 9. 2021 07:05 |
Ono je podminkou i aktivace Smartbanking, a možná jestě něco dalšiho.
|
čulibrk - Diskutér |
13. 9. 2021 09:43 |
Tak reklamuj. V podmínkách je uvedeno:
Odměna bude Účastníkovi Akce poslána formou SMS po kontrole splnění všech podmínek Akce stanovených v Pravidlech, a to do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k aktivaci aplikace Smartbanking. Jiná forma předání Odměny není možná. https://www.csob.cz/portal/documents/10 ... o-mall.pdf |
libol - Diskutér |
13. 9. 2021 13:43 |
No reklamovat? U ČSOB? Běh na dlouhou trať. Ženě došlo
Citace Vašemu podání se intenzivně věnujeme, k pečlivému prošetření okolností však potřebujeme součinnost dalších subjektů, od nichž jsme do dnešního dne neobdrželi veškeré nezbytné informace. - jedná se o poplatek.Když už i účtování poplatků outsourcujou, tak kdoví jak je to se zakládáním účtů. |
čulibrk - Diskutér |
13. 9. 2021 15:09 |
Vím o případu, kdy byl účet založen minulý týden a SMS přišla dnes. Já založil dříve a nic nepřišlo, takže čekám až uplyne měsíc a budu reklamovat.
|
-tomtom- - Návštěvník |
13. 9. 2021 19:23 |
Já založil 3.6. a SMS došla 30.7. Přišly dva vouchery á 1000 Kč. Jeden jsem úspěšně utratil již dříve. Druhý dnes propadá a MALL mi ho už několik dní nechce vzít z důvodu "údržby systému..."
Prý mi ho prodlouží ale písemně to zatím nepotvrdili. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 298 Další stránka Stránka 153 z 298 [ Příspěvků: 4469 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |