FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČSOB

Offline - Nadšenec Profil 
28. 9. 2022 15:29 Odeslat příspěvek
Super vedet ze staci i KK
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 9. 2022 11:11 Odeslat příspěvek
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Offline - Trvalý BAN Profil 
30. 9. 2022 11:56 Odeslat příspěvek
kamil2268 píše
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Píšete, že máte u ČSOB 3 staré spořící účty. A můžu mít u ČSOB třeba i dva Běžné účty? A pokud ano jak ten druhý běžný účet založit?


Offline - Inventář Profil 
30. 9. 2022 12:17 Odeslat příspěvek
Já u ČSOB dva běžné účty mám. Jeden je Plus konto, druhý je Premium konto, to Premium konto se musí zakládat na pobočce.

Jinak v appce bys měla mít možnost založit další běžný účet (Nabídky -> Účty a karty), nezkoušela jsi to? A k čemu vlastně potřebuješ dva běžné účty?


Offline - Diskutér Profil 
30. 9. 2022 12:40 Odeslat příspěvek
Dvacítka píše
kamil2268 píše
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Píšete, že máte u ČSOB 3 staré spořící účty. A můžu mít u ČSOB třeba i dva Běžné účty? A pokud ano jak ten druhý běžný účet založit?

Já mám dvě stejná Plus Konta, při online zakládání vyskočila chyba tak jsem začal znovu, chyba se opakovala ale nakonec mi aktivovali obě.


Offline - Přeborník Profil 
30. 9. 2022 12:44 Odeslat příspěvek
kamil2268 píše
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.



Pres bankovni mobilitu jsem je prevedl do airbank, zcela hladce...


Offline - Inventář Profil 
30. 9. 2022 13:01 Odeslat příspěvek
A v Airbank pak lze ty SÚ i hladce online zrušit?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 9. 2022 13:19 Odeslat příspěvek
Jde taky udělat premium konto po telefonu a že se číslo účtu zůstane stejne jako konto plus. Dělal jsem to tak cca měsíc zpět.


Offline - Inventář Profil 
30. 9. 2022 15:27 Odeslat příspěvek
Dnes mi přišla z ČSOB po 14 dnech tato odpověď, ohledně reklamace nepřipsaných extra bodů v rámci akce „ZAPNĚTE SI 10X VÍC BODŮ DO SVĚTA ODMĚN“:

Citace
Vážený pane XXX,

odpovídáme na Vaše podání, týkající se nepřipsaných bodů do Světa odměn. Za toto nedopatření se Vám omlouváme. Reklamované body Vám budou připsány v nejbližších dnech.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

YYY
Reklamace a péče o klienty
Československá obchodní banka, a. s.

Stále ale nevím, jestli mi připíšou extra body jen z normálních plateb nebo i z platby dobírky na poště :hm
Jak jste na tom vy ostatní, kteří jste také reklamovali nepřipsané extra body?


Offline - Diskutér Profil 
30. 9. 2022 19:48 Odeslat příspěvek
Po 14 dnech? To je asi u ČSOB docela rychlost. Já podával reklamaci před 6 týdny a stále nic.


Offline - Inventář Profil 
30. 9. 2022 20:16 Odeslat příspěvek
Při přijetí reklamace standardně píšou, že ji vyřeší a odpoví nejpozději do 15 pracovních dnů. Mohou být ale případy, které holt řeší déle.


Offline - Diskutér Profil 
30. 9. 2022 21:39 Odeslat příspěvek
Ne že vyřeší, ale že odpoví. A také odpověděli nějakou výmluvu ve smyslu, že čekají na vyjádření dalšího subjektu a ať si počkám 7 týdnů. Tak si ještě ty necelé 2 týdny počkám a pak nejspíš půjdu o bankovní dům dál. Třeba bych mohl zkusit Komerčku, ať mám kompletní hrůzostrašné trio. :-D


Offline - Inventář Profil 
30. 9. 2022 21:54 Odeslat příspěvek
Už jsem s ČSOB řešil několik reklamací (účet u nich mám hodně dlouho) a vždy je vyřešili tak do dvou týdnů. Naprostou většinu reklamací vyřešili kladně, jen jednu mi zamítli a to oprávněně, byla to moje chyba :-)


Offline - Přeborník Profil 
1. 10. 2022 06:03 Odeslat příspěvek
Milos píše
Jak jste na tom vy ostatní, kteří jste také reklamovali nepřipsané extra body?


Podaval jsem dve reklamace, jednu za nepripsani extra bodu za nakup u partnera(1%), vyjadreni prislo po 18 dnech, ze jeste potrebuji soucinost dalsich subjektu a od druhe reklamace(10x body) 14 dni jeste nepreslo a odpoved nemam. Ale tam to vypada nadejne, kdyz ti takhle odepsali, akorat ja dobirky neresil.

-- 1. 10. 2022 07:07 --

Milos píše
A v Airbank pak lze ty SÚ i hladce online zrušit?


Mne ten sporak sloucili do jednoho, ale puvodni v AB jsem pote nerusil, ktery lze zrusit online pres IB.


Offline - Diskutér Profil 
1. 10. 2022 08:33 Odeslat příspěvek
Milos píše
Už jsem s ČSOB řešil několik reklamací (účet u nich mám hodně dlouho) a vždy je vyřešili tak do dvou týdnů. Naprostou většinu reklamací vyřešili kladně, jen jednu mi zamítli a to oprávněně, byla to moje chyba :-)
No třeba u ČS (kterou považuju za docela nic-moc banku) mám účet 24 let a neřešil jsem jedinou reklamaci. ČSOB účet mám 3 měsíce z toho víc jak měsíc čekám na vyřízení podle mne jednoduché reklamace. Banka něco slíbila po splnění 2 jednoduchých podmínek a ani za měsíc se nerozhodli, jestli je plním nebo ne.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 300  Další stránka
Stránka 219 z 300 [ Příspěvků: 4486 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies