FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČSOB

Offline - Návštěvník Profil 
11. 3. 2021 19:05 Odeslat příspěvek
Tak já dostal jako odpověď toto.

Akce je pouze pro některé klienty, kteří byli přímo bankou osloveni. Byl jste i Vy osloven? Pokud jste od nás však žádnou zprávu nedostal, nejspíše se na Vás akce vztahovat nebude.

Pro konkrétní ověření Vám doporučujeme kontaktovat infolinku 800 300 300. Případně k telefonnímu kontaktu s námi využijte požadavku na zpětné volání. To zadáte v horní části internetového bankovnictví, kde kliknete na Kontakty - Zavolejte mi. Díky tomu se s Vámi během chvilky telefonicky spojíme a podíváme se na to.

Kolegové Vám po telefonu i sdělí konkrétní podmínky akce, pokud se na Vás vztahuje.


to abych si ten hovor nahrál, když to nechtějí napsat :D
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
11. 3. 2021 19:19 Odeslat příspěvek
Dobrý den, pane ...

Jsou to kampaně , které jdou na vybrané klienty. Bohužel toto neumím ovlivnit.

S pozdravem


Takovou jsem dostal odpověď, podle mě umí, ale nechce..Přeposílám tam měsíčně kolem kila a je to asi málo ;-) ... Výplatou bych obrat taky splnil, ale musím ji posílat do KB, kde jsem zůstal s hypotékou, pač maník z ČSOB, který jediný dělá hypotéky, mě při refinancu odbyl s tím, že sorry jako, nemám na to čas, odjíždím na dovolenou a stejně bych se na ten úrok nebo nižší nedostal..


Naposledy upravil dr._lukas dne 12. 3. 2021 00:18, celkově upraveno 1


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 3. 2021 19:51 Odeslat příspěvek
tom brava píše
už i mě to napodruhé jednoznačně pís. potvrdili, že těch prvních 100k spadá do vylepšené březnové akce.....no není to špatný na dnešní bídu mít zaparkováno za bajvoko 2,5%p.a.


Osobně bych tam těch 100.000Kč nechal jen do konce března, shrábl odměnu 500Kč (je to vlastně jakoby úrok 6% p.a.) a pak peníze převedl do podílových fondů, ať už v rámci ČSOB, ale raději někam jinam (ING, Equa). Výsledné zúročení tak bude určitě víc než 2.5% p.a.


Offline - Nadšenec Profil 
11. 3. 2021 21:18 Odeslat příspěvek
zainvestováno mám do akc. a dluhop. fondů za poslední roky až moc, ale do vlastních, které si sám spravuji. S externimi jsem skoncoval ihned, jak se objevilo Degiro/T212.

Tady jsem řešil parking malé části operativních peněz, tam nemám velké nároky - jen ať se "nezkazí". A Čobka příjemně překvapila....


Offline - Diskutér Profil 
13. 3. 2021 21:07 Odeslat příspěvek
MirekM. píše
Čekal jsem se zrušením KK standard (s vratkou již jen 0,5 %) na nový rok, jestli KK HB bude nadále nabízet v novém roce 1 % vratku. KK standard po vyčerpání Světa odměn a protočením 3000 Kč s úplnou splátkou včetně BÚ bez DK s protočením 5000 Kč jsem v tomto měsíci zrušil. Jelikož se kreditní účet zruší až za měsíc, tedy na počátku dalšího měsíce, ponechal jsem na kreditním účtu 30 Kč pro případ poplatku za vedení kreditního účtu v části dalšího měsíce.
Strhnou si za část dalšího měsíce života kreditního účtu 30 Kč za vedení?

Odpovím si sám, nestrhnou. Vzniklý přeplatek 30 Kč mně ale neposlali na účet uvedený u výpovědi KK na pobočce, ani na účet v jiné bance, z kterého jsem poslal první splátku KK ČSOB. 30 Kč převedli na vnitřní účet banky, na což jsem přišel až z posledního již papírového výpisu ke KK bez jakéhokoliv oznámení (SMS, e-mail, tel. ...). Pro vyplacení přeplatku 30 Kč jsem musel na pobočku, kde mně 30 Kč vyplatili přes bankéřku na pokladně. :-(
PS: kdybych tušil, jaké to bude martiríum na pobočce, obešel jsem pobočku obloukem a 30 Kč věnoval akcionářům ČSOB ...


Offline - Nadšenec Profil 
15. 3. 2021 18:17 Odeslat příspěvek
vidím že jedna banka lepší než druhá, každou chvíli se tu objeví nějaké nesmyslné jednání nějaké banky.
U ČSOB jsem už před rokem moc nepochopil zakládání účtů s klienty po telefonu, kdy se mě bankéř půl hodiny vyptával na věci, které se běžně vyplňují do formuláře online. Kvůli těm pěti stům nebo kolik to tenkrát bylo jsem to přežil, ale nezabodovali u mě. Účet tam nemám.


Offline - Nadšenec Profil 
24. 3. 2021 14:53 Odeslat příspěvek
Jak zruším službu ČSOB Drobné?


Offline - Návštěvník Profil 
25. 3. 2021 11:11 Odeslat příspěvek
Pro nové klienty nabízí 1000 Kč bonus, ale účet není zdarma, protože něco měsíčně stojí. jen lidi do 26 let naplatí nic nad tento věk musí přistát 10 litrů na účet.. Ale na jak dlouho, nemáte někdo podrobné podmínky této akce ?


Offline - Návštěvník Profil 
29. 3. 2021 10:51 Odeslat příspěvek
Proste udelas příchozí platby v minimální výši 10000 Kč, klidně tam muzou zustat jen minutu a mas vedeni uctu zdarma. Zadnou vedu v tom nehledej


Offline - Návštěvník Profil 
29. 3. 2021 20:39 Odeslat příspěvek
Mam takový blbý dotaz... Máte někdo zkušenosti se stažením čsob smartbanking kdyz mobil nemá google? A nemyslim apple :)


Offline - Diskutér Profil 
31. 3. 2021 13:30 Odeslat příspěvek
Tak zatím (pokud je to Huawei) buď počkat, a nebo telefon. A nebo banku..
https://mobilmania.zive.cz/clanky/ceske ... fault.aspx


Offline - Návštěvník Profil 
9. 4. 2021 22:29 Odeslat příspěvek
prosím vás, chápu teda dobře, že těch 100k ze spořícího nesmí klesnout ani na jeden den až do konce roku abych dostal tu 1000?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 4. 2021 08:43 Odeslat příspěvek
ČSOB bude konečně umět to, co konkurence: Možnost vybrat si přihlašovací jméno (za cenu komplikovanějšího hesla než doteď). Nemuset nutně potvrzovat převody na vlastní účty ve stejné bance (doteď se musí ověřovat třeba i při korunovém převodu!). Zvolit si, že nechci potvrzovat platby do 500 Kč (a celkovém limitu asi 2500 Kč za den). Přidat si důvěryhodné účty. ALE: Současně se zkomplikuje potvrzování v aplikaci Smart - i k němu bude potřeba ČSOB klíč jako v IB :( Takže zatímco ostatní banky už pomalu uznávají, že je nesmysl trvat na samostatném klíči, ČSOB jde opačným směrem. Podrobnosti: https://www.penize.cz/osobni-ucty/42570 ... nkovnictvi


Online - Diskutér Profil 
14. 4. 2021 10:33 Odeslat příspěvek
Ani nevím, jestli je to změna k lepšímu nebo horšímu. Jejich klíč, IB a celý ten systém je značně nepřehledný a hlavně celý ten moloch prakticky nefunguje. Teď jsem potřeboval navýšit limit pro IB, zkouším i IB volat na helpdesk přes skype, jak mi to nabízí, upozornění na nahrávání , pak to přes půl hodiny hraje a nic. Dovolal jsem se osobní bankéřce, tak mi začala popisovat kam volat, z jakého čísla, jaké kódy mít u sebe atd. - no vykašlu se na to, v praxi je to neproveditelné.

Skoro před měsícem jsem potřeboval urgentně potvrzení podmínek cestovního pojištění do zahraničí, osobní bankéř mě odkázal na ČSOB pojišťovnu, ti mi poradili, kam co napsat. Poslal jsem, přišla mi automatická odpověď, že to dostali a urgentně zpracují - no a dodneška nic. Nakonec jsem si musel pojištění zaplatit jinde, abych měl ten papír okamžitě on-line.

Je z toho prostě instituce, kde nic nefunguje, nic nejde a člověk jen čeká, jaký nesmysl bude následovat.


Offline - Diskutér Profil 
14. 4. 2021 11:56 Odeslat příspěvek
a to je to 2. největší tuzemská banka v počtu klientů a dokonce 1.v bilanční sumě.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143  Další stránka
Stránka 141 z 143 [ Příspěvků: 2143 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies