FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČSOB

Offline - Nadšenec Profil 
1. 10. 2022 18:35 Odeslat příspěvek
kamil2268 píše
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Čerstvá zkušenost - musel jsem na pobočku. Po telefonu to nešlo, v bankovnictví to nešlo. Datovku zatím nemám. Jinou písemnou formu jsem nezkoušel.

-- 1. 10. 2022 19:36 --

slavo963 píše
kamil2268 píše
Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.



Pres bankovni mobilitu jsem je prevedl do airbank, zcela hladce...


Tohle mi nevyšlo, napsali z ČSOB do AB, že se nejedná o platební účet a odmítli to zrušit.
Poslední příspěvek


Offline - Inventář Profil 
1. 10. 2022 19:23 Odeslat příspěvek
Přesně tak, také jsem nechápal jak mohl spořicí účet @slavo963 zrušit mobilitou, když nejde o platební účet, na který je mobilita cílená. U jiných než platebních účtú (tedy běžných na platby, trvalé příkazy, inkasa atd.) nejen v ČSOB mnohdy mobilita nefunguje, to už nejen zde na fórech padlo vícekrát. Také mi už přes dva roky "hnije" prázdné Spoření s bonusem a na pobočku se mi nechce, tak to nechávám hnít dál, ČSOB je jinak má hlavní banka.


Offline - Přeborník Profil 
1. 10. 2022 19:32 Odeslat příspěvek
Stejne tak jsem prenesl sporak z HB.


Offline - Inventář Profil 
1. 10. 2022 20:41 Odeslat příspěvek
Asi to bylo dříve, v počátcích mobility? Dnes se tomu banky vehementně brání, rušit mobilitou účet, který není běžný platební. Zkrátka víc striktně trvají na tom, co dle Kodexu mobility musejí (a ne jen mohou) udělat - dříve byly více benevolentní.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
2. 10. 2022 05:35 Odeslat příspěvek
Potvrzuji, že i já jsem na jaře 2022 zrušil spořicí účet u ČSOB i Hello Bank přes bankovní mobilitu Air Bank.


Offline - Přeborník Profil 
2. 10. 2022 06:33 Odeslat příspěvek
ja par mesicu zpet


Offline - Návštěvník Profil 
3. 10. 2022 05:11 Odeslat příspěvek
Jde zrušit pravidelné investování a 'drobné' bez návštěvy ponočky?


Offline - Přeborník Profil 
3. 10. 2022 06:53 Odeslat příspěvek
Drobne muzes ve SB zastavit na 30 dnu, pote se opet zapnou, ale takhle to muzes delat dokola. Zrusit jenom na pobocce.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
3. 10. 2022 19:00 Odeslat příspěvek
Ahoj mám takový problém dceři jsem založil čsob konto je nezletilá takže má omezené možnosti vše proběhlo bez problémů až do doby kdy jsem chtěl nainstalovat klíč místo sms. Aplikace se vždy vypne a nedojde nikdy do fáze kdy mám naskenovat qr kod.Zkoušel jsem odinstalovat a znovu a dělá to pořád. Telefon má xiaomi redmi note 9 pro.Má někdo nějakou radu.Podpora nic.


Offline - Inventář Profil 
3. 10. 2022 20:11 Odeslat příspěvek
Milos píše
Dnes mi přišla z ČSOB po 14 dnech tato odpověď, ohledně reklamace nepřipsaných extra bodů v rámci akce „ZAPNĚTE SI 10X VÍC BODŮ DO SVĚTA ODMĚN“:

Citace
Vážený pane XXX,

odpovídáme na Vaše podání, týkající se nepřipsaných bodů do Světa odměn. Za toto nedopatření se Vám omlouváme. Reklamované body Vám budou připsány v nejbližších dnech.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

YYY
Reklamace a péče o klienty
Československá obchodní banka, a. s.

Stále ale nevím, jestli mi připíšou extra body jen z normálních plateb nebo i z platby dobírky na poště :hm


Tak dnes mi byly připsány reklamované extra body za dvě testovací platby debetkou v srpnu, dokonce je to víc bodů, než jsem předpokládal :tleskani Za dobírku 40000Kč a platbu 1800Kč mi bylo hned připsáno 40 + 2 základních bodů a dnes v rámci "manuální úpravy bodů" mi připsali 420 bodů. Myslel jsem, že těch bodů má být v sumě 10x tolik (1x plus 9x) a nikoliv 11x tolik (1x plus 10x) :-)


Offline - Přeborník Profil 
4. 10. 2022 05:40 Odeslat příspěvek
Mne to pripsali stejne, dnes se body objevily i ve vypisu se vcerejsim datem(vcera byly jenom v balance) s poznamkou - "Manuální úprava bodů - 10x více bodů - za 08/2022".

Jestli bude nutne reklamovat body i za zari? A prepokladam, ze kdyz to bude automaticky, tak uz to bude skutecne 10x a ne jak ted pises 11x.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 10. 2022 13:14 Odeslat příspěvek
Tahle banka je moje černá můra. Před 15 rokama jsem u nich rušil studentskej účet protože měli ve výpisech chyby , dablovali si například ceny za některé služby a podobně. Teď jsem to s nima zkusil znova. A furt stejná tragédie.
Účet se mi podařilo založit až napotřetí dvakrát mi musela ženská na infolince rušit žádost o založení účtu protože to házelo chybu kvůli bankovní identitě, kterou všude jinde v pohodě používám. Až napotřetí se to podařila po staru s občankou a řidičákem.
No a nyní reklamuji bonus - neposlaný voucher Mall 2000 Kč. Měli to poslat do konce září. Už to 5 dní zkoumají fakt nechápu tyhle dementní bankovní molochy.


Offline - Diskutér Profil 
6. 10. 2022 16:43 Odeslat příspěvek
5 dní je v pohodě. Mně po 45 dnech napsali, že došlo k technické závadě, že se omlouvají a že dají vědět.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 10. 2022 17:59 Odeslat příspěvek
Cože ??? Skoro jsem čekal že to vyřeší obratem. Podmínky jsou splněné to prověřila už paní na lince. No jsem naiva :)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
6. 10. 2022 18:31 Odeslat příspěvek
s CSOB jsem dneska skoncil, odpoved na dotaz po 35 dnech (to je fakt rychlost :))


1. chtel jsem zrusit sporici ucet - nejde.. jit na pobocku
2. chtel sem vysvetleni proc mi zablkovali ucet - odkaz pouze na smlouvu ze muzou. Nicmene nic konkretiho a to uz jsem vedel.
a milion malych problemu po 24 let.

Verte CSOB neni skutecne banka pro lidi co neco potrebuji to je banka pro bankere :)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 299  Další stránka
Stránka 220 z 299 [ Příspěvků: 4481 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies