FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČSOB |
---|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
7. 11. 2019 04:04 |
minarjo: No ja verim tomu, ze mi to nakonec pripisou. Ze na to tim padem maji lhutu az do 30.12., to mne teda nijak netesi, myslel jsem, ze to bude do 30.11. No ale ten sporak je bez poplatku, tak se to snese.
-- 7. 11. 2019 04:56 -- Trochu se podelim: U CSOB mam Zakladni ucet (a ted nove i to Sporeni s bonusem). Mají nyní do 31. 12. 2019 taky akci odmena 500 kc za zrizeni Plus konta, kompletni podminky jsou uvedeny zde: https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/plus-konto-odmena/pravidla Slo mi o to, zda bych mel narok na ten bonus take ja, kdybych presel ze Zakl.uctu na to Plus konto. Podotykam, ze jsem to konto nikdy nemel. Po precteni uvedenych Pravidel mi selskym rozumem celkem jasne vychazelo, ze bych mel mit narok. Vznesl jsem tedy dotaz na banku. Na infolince mi to hned dva operatori potvrdili (kdyz si mne postupne prepojili), potvrdili i kombinovatelnost s tim bonusem ke Sporeni s b. Dale jsem se dotazal mailem. Prvni odpoved vyznivala v podstate, ze ano, i kdyz to bylo, jak maji ve zvyku, ve stylu, ze radeji uvedeme odkaz na pravidla a na vsechno, co si klient predtim uz sam nasel, nez abysme napsali nejake jasne vyjadreni, asi to znate. Kdyz jsem pak pozadoval detailnejsi a jednoznacnejsi informaci, tak posleze zacali psat opacne, sice ze narok nebudu mit. Zacali vicemene tvrdit, ze bonus je jen pro nove klienty a ze se nevztahuje na pripad migrace z jineho typu uctu na to Plus konto. Kdyz se ale podivam do tech Pravidel, tak ta mi vyznivaji uplne jinak, nez co tedka zacali psat z klient. podpory. Hlavne je tam v b. 3, ze narok maji vsechny osoby, ktere si urcitym zpusobem zazadaji o zalozeni Plus konta a ktere ho nemely v poslednim roce pred zahajenim akce. Nikde ani slovo, ze by to bylo pouze pro nove klienty, a pritom tahle klauzule se jinak do vsech techhle bonusovych podminek vzdycky pise, nejsou to prvni podminky , ktere ctu. Navic v Pravidlech je uvedeno, ze obsahuji kompletni podminky akce. Podle mne mi napsali z podpory smahem nejakou odpoved, kterou jim nekdo bez hlubsiho prostudovani Pravidel sdelil a oni si na tom dal trvaji. Jak byste Vy chapali ta odkazovana Pravidla, mel bych mit z Vaseho pohledu podle nich v mem konkretnim pripade narok na bonus? No byl jsem z jejich divne zduvodnenych (nebo spis nezduvodnenych) odpovedi rozmrzely a stale se mi to vubec nezda, tak jsem v te veci poslal mailem podnet ombudsmanovi skupiny CSOB (ne Sabatovy , ten je pry "na strane klientu". Tak to jsem teda zvedav. Zatim mi jenom prislo v takove neosobni odpovedi cislo jednaci podnetu, ze se tim budou zabyvat, ani tam neni napsano, ze to je od ombudsmana, ale musi to byt od nej, je tam uvedena nejaka lhuta na vyrizeni, snad 15 dnu jestli se nepletu. A taky jsem mu napsal, ze pokud teda budou trvat na tom, ze se ten bonus nevztahuje na migraci uctu, jenom na zalozeni uplne noveho Plus konta, tak at mi laskave sdeli, zda se to na mne bude vztahovat, pokud si zalozim soubezne s tim Zakl. uctem taky Plus konto nebo pokud Zakl. ucet zrusim a nasledne zalozim nove Plus konto. Sice bych ani potom nebyl novy zakaznik, ale jak jsem uz psal, v Pravidlech neni o novem klientovi ani slovo. Tak uvidim, co mi napise a jak rychle, predpokladam, ze se tim snad zabyvat musi. |
Poslední příspěvek |
drkarel - Inventář |
7. 11. 2019 06:25 |
Podle podmínek jasně nárok máš. Dost se divím, že tam u toho klienta nemají více výluk, protože v předchozích akcích měli - např. byli vyloučeni i klienti Poštovky. Řekl bych, že migrovat z jiného účtu nepůjde hlavně technicky - založení přes web (ano, je tam i možnost kontaktu operátora). Osobně bych šel spíše cestou založení nového a zrušení starého.
|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
7. 11. 2019 07:03 |
Dik za nazor. Klient Poštovky jsem taky, mam Postovni ucet. Ale to je v tomto pripade irelevantni.
|
redhaven - Trvalý BAN |
7. 11. 2019 07:07 |
Ja zatim vidim jednani Čsob jako velice proklientske a korektni, uz mam zaevidivane v souctu bonusy 3x 2k, chce to nespat na vavrinech a byti solidne aktivni, samo ze pecena holoubata nebudou samy letat na talire. :@))
|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
7. 11. 2019 08:33 |
Tak se pochlubte a rozepiste trochu to slozeni tech Vasich bonusu 3x 2k. A taky za jak dlouhe obdobi ty bonusy jsou.
Predpokladam, ze 3 x 500 jsou bonusy za sporak, a co tech zbyvajicich 3x 1500? Shrabl jste 3x litr? |
milanBrno - Nadšenec |
7. 11. 2019 09:00 |
Problem je bohuzel u Tebe a ne u CSOB.
Nikde v podminkach neni nic o prechodu (zmene typu uctu) a to ty prave chces. Za to odmena ale neni. Odmena je pouze za zalozeni noveho uctu (budes mit tedy dva ucty). A jelikoz se neumis jasne vyjadrit, proto mas protichudne informace i od CSOB. A jeste tady zasiras forum... |
Persbrandt - Mírně pokročilý |
7. 11. 2019 10:25 |
nedalo by se Brno nejak zabanovat? Teda to jedno? Zajimavy, ze ma prehled , jestli jsem se CSOB vyjadril jasne nebo ne...
|
Kolem.jdouci - Nadšenec |
7. 11. 2019 10:50 |
Dej si ho do nepřítel jako já a máš klid. Taky ti spamuje SZ?
|
anonymni - |
7. 11. 2019 11:22 |
Místní folklór, píše i SZ.
Jinak dnes konečně Spoření s Bonusem založeno, viditelné v IB (viz moje fňukání výše) |
drkarel - Inventář |
7. 11. 2019 11:33 |
Ale má povětšinou alespoň zčásti pravdu.
|
e-ossobne - Návštěvník |
7. 11. 2019 11:39 |
Ja jsem rad za kazdou radu v SZ, i z Brna klidne.
|
minarjo - Inventář |
7. 11. 2019 11:45 |
Také jsem nechápal tu snahu konverze současného účtu na ten Plus s odměnou, to přeci není odměňované založení nového účtu, v tom dávám Milanovi za pravdu. Prostě založit nový účet, současné účty s tím nemají co dělat.
|
PatrikChrz - Administrátor |
7. 11. 2019 14:29 |
Z těch, komu bylo odmítnuto založení spořícího účtu - kdo jste měl v minulosti Coolkarty? Dle rychlovýzkumu v mém okolí lze vysledovat významnou statistickou korelaci
|
franko_cz - Diskutér |
7. 11. 2019 14:38 |
Odmítli mi jak založení běžného účtu tak spořícího účtu. Počítám, že korelace s coolkartami je vysoká.
|
minarjo - Inventář |
7. 11. 2019 14:42 |
Já měl jen jednu Cool kartu (nicméně plně využívanou ), ale jsem dlouhodobý klient PS s Poštovním účtem jako hlavním s výplatou a hypotékou Hypoteční banky (dřív i s kreditkou a kontokorentem). Asi i proto po netu žádaný spořák za dva dny v poho aktivován.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 300 Další stránka Stránka 68 z 300 [ Příspěvků: 4486 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |