FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČSOB |
---|
PatrikChrz - Administrátor |
26. 5. 2021 15:01 |
čulibrk píše Pokud jste používali ve velkém Cool karty, nebo na ČSOB podali stížnost u ČNB, tak vítejte na Black Listu a KK asi s rámcem 100 Kč nedostanete. Takže se 153 COOLkartami a vyhraným sporem před finančním arbitrem v jiné věci https://www.mesec.cz/clanky/nabizi-vam- ... rgeback/se asi můžu jít klouzat |
Poslední příspěvek |
A1rh- - Diskutér |
26. 5. 2021 16:41 |
minarjo píše Teď hlavně nové klienty už všechny (zřízením produktu) a stávající postupně migrují na nové IB a novou appku, staré tím přestane být aktivní. Já se svým účtem u Poštovní spořitelny migroval o víkendu a teď už jsem tímto krokem definitivně pod novým, modrým IB/SB (už bez loga PS, značka Poštovní spořitelna postupně zaniká). Tedy u tebe může také jít o to, pod které IB spadáš, a zda máš správně zprovozněnou Bankovní identitu (do nového se přihlašuje přes ní, tedy zvoleným uživatelským jménem, ne tím číslem). Na identita.csob.cz to můžeš ostatně zkusit. Infolinka vidí vše založené, ale účet je v jakési autoblokaci, hlásit bych se měl přes Identifikační číslo, ale dál mě to nepustí. Tak jako já prý na 99,9% dopadnou všichni, kdo dříve již měli účet u ČSOB s IČ a nyní budou muset fyzicky na pobočku, právě kvůli vyřízení té nové bankovní identity. Což mě samozřejmě nepotěšili. U fungl nových klientů by tento problém prý nastat neměl. Vůbec mě ta jejich infolinka nepřesvědčila. Chci si zrovna ještě někde zřídit penzijko a zvažoval jsem na 10 let dynamické penzijní fondy ČSOB nebo ČS, a i když to s tím úplně nesouvisí, tak má tímto ČSOB u mě body dolů. Jinak kdybyste náhodou k penzijku měli nějaký tip nebo radu, tak budu rád, když něco napíšete do tématu k penzijnímu spoření. Díky |
minarjo - Inventář |
26. 5. 2021 16:57 |
Ano, já Bankovní identitu zřídil dobrovolně online už před pár měsíci přímo v menu internetbankingu Poštovní spořitelny. Bylo tam psáno, že to stejně bude třeba pro přihlašování, tak proč ne. I proto mně přechod na nové IB i appku umožnili už teď, jinak stávající klienti to mají postupně, Bankovní identita a přechod na výzvu.
|
audiobullys - Diskutér |
27. 5. 2021 22:38 |
Radši neprechazet, na help lince neschopný ženský poradit, vůbec tomu neruzemej. Radej blbě a akorát vytacej lidi. Na pobočce to samý, tam jsou neschopný baby, hodinu a půl tam naky ženský rozbihaly přihlášení do inetbankingu s ID
Kdo je v tom školí to nevím. Každopádně by jim měl někdo vysvětlit co je login co uživatelské jméno. Pak ani nechodej emaily pro obnovu hesla. Todle bude hodně velkéj průser. |
minarjo - Inventář |
27. 5. 2021 22:43 |
Kdo si nejprve samostatně a dobrovolně (už dopředu, na základě informací) zřídil v IB Bankovní identitu jako já, ten teď s přechodem problém nemá - stačilo mi před pár dny v mobilní appce uvést, že už přechod chci a umožnili mi ho do dvou dní, bez čekání až na mě přijde řada, což pak může být asi problém. A to zejména u těch, co nabídku zřízení Bankovní identity dlouhé měsíce ignorovali s tím, že jí nepotřebují, a teď jim zřízení identity a hned následně změna na nové IB může dělat problém, než se to v systému "usadí".
|
A1rh- - Diskutér |
28. 5. 2021 11:00 |
tak já jsem už rok vůbec nebyl klient ČSOB, neměl u nich žádný produkt. To že neruší s produkty i IB je jejich věc a problém. Já chtěl po roce jako nový klient založit účet, přišlo mi oznámení že je zřízen, kam si mám poslat aktivační platbu a dál už nic. A na dotaz, že prý mám použít původní přihlášení Se asi zbláznili, sice jsem ho měl poznačené, ale "kdo z vás to má"? A navíc stejně nefunguje, nelze se přihlásit.
Dnes se zkusím dostat na pobočku, tam to pořešit a současně zažádat o kreditku. To jsem zvědav. |
milanBrno - Nadšenec |
28. 5. 2021 11:16 |
CSOB rusi s uctem i IB, ale veskere udaje uchovava. A to az 10 let (mozna dele)
Pak to muze delat bordel (take jsem zazil) |
Lol Phirae - Nadšenec |
28. 5. 2021 13:05 |
minarjo píše Kdo si nejprve samostatně a dobrovolně (už dopředu, na základě informací) zřídil v IB Bankovní identitu jako já, ten teď s přechodem problém nemá Nevím, proč bych si samostatně a dobrovolně zřizoval něco, co nepotřebuju a vůbec nechci, naopak bych velmi ocenil, aby jakákoliv banka zřizovala tuto "službu" výhradně jako opt-in, než pátrat po tom, zda to náhodou zas není někde aktivní a jak to vypnout. |
A1rh- - Diskutér |
28. 5. 2021 14:10 |
tak jsem stejně xx.. píp .. xx a celá anabáze s tím zkur.... ČSOB kontem byla zbytečná, protože jsem si špatně přečetl podmínky akce
Doba trvání Akce Akce probíhá v období 26. 4. 2021 až 31.12. 2021 (dále jen „Doba trvání Akce“). Komu je akce určena Do Akce se může zapojit každá fyzická osoba, která v posledních 12 kalendářních měsících zpětně ke dni spuštění Akce nebyla majitelem žádného běžného účtu ČSOB vedeného pod obchodní značkou ČSOB nebo Poštovní spořitelna Neuvědomil jsem si tu formulaci "ke dni spuštění akce" což je 26.4.2021 a bral jsem to tak, že si účet založím po víc než 1 roce od uzavření posledního předchozího účtu. Účet končil 21.5.20, teď jsem zakládal 24.5.21. Tak toto nevyšlo ... |
minarjo - Inventář |
28. 5. 2021 17:42 |
@Lol Phirae:
Jsi hodně naivní . Bankovní identitu jako primární způsob přihlášení do IB už celkem dlouho využívá Česká spořitelna v George, teď se tedy přidává ČSOB (v IB i appce) a i další banky to mají v plánu, aby zbytečně neexistovala dvě přihlašovací řešení. Nicméně to co naznačuješ ty se netýká přímo podstaty Bankovní identity (ta je u těchto bank teď už tedy nutností i v rámci dané banky), ale jejího využití pro třetí strany (skrz NIA). To už je věc možností nastavení v té které bance, ale s tím, že Bankovní identita je nutná pro přihlášení do IB či SB přímo v dané bance to nemá přímou souvislost. |
xsw - Trvalý BAN |
30. 5. 2021 17:52 |
A1rh- píše ... Neuvědomil jsem si tu formulaci "ke dni spuštění akce" což je 26.4.2021 a bral jsem to tak, že si účet založím po víc než 1 roce od uzavření posledního předchozího účtu. Účet končil 21.5.20, teď jsem zakládal 24.5.21. Tak toto nevyšlo ... Jde nějak zpětně zjistit, kdy mi ukončili vypovězený účet? |
Tatatoooo - Mírně pokročilý |
31. 5. 2021 11:26 |
A1rh- píše tak jsem stejně xx.. píp .. xx a celá anabáze s tím zkur.... ČSOB kontem byla zbytečná, protože jsem si špatně přečetl podmínky akce Doba trvání Akce Akce probíhá v období 26. 4. 2021 až 31.12. 2021 (dále jen „Doba trvání Akce“). Tak toto nevyšlo ... Aha, taky jsem chtěl počkat do července... no nic, tak jdu zkusit aspon kreditku.. |
A1rh- - Diskutér |
31. 5. 2021 19:50 |
xsw píše Jde nějak zpětně zjistit, kdy mi ukončili vypovězený účet? zavolat na infolinku -- 31. 5. 2021 20:52 -- Tatatoooo píše Aha, taky jsem chtěl počkat do července... no nic, tak jdu zkusit aspon kreditku.. ale pokud chceš využít 2% z nákupů potřebuješ pokud se nepletu aktivovat Svět odměn který je vázaný na běžný účet |
Tatatoooo - Mírně pokročilý |
1. 6. 2021 09:28 |
Ano, to je pravda. Musim zalozit BU, aktivovat svět odměn.. Ale tam už by neměl být žádný háček, co se týče čerpání odměny a bonusů za založení KK..
|
Kamča - Návštěvník |
2. 6. 2021 06:09 |
Jde zrušit kreditní kartu nějak jinak než na pobočce?
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 300 Další stránka Stránka 146 z 300 [ Příspěvků: 4486 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |