FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČSOB |
---|
hannys85 - Nadšenec |
30. 7. 2020 20:17 |
Vasekpasek píše Tvl, když mi přišla asi třetí zpráva do appky, že mám předschválenej limit na kreditku a peníze můžu mít do 15 minut, tak jsem neodolal a zkusil si ji přes tu appku zřídit. Po naťukání všech údajů mi to napsalo, že proces bude dokončen během tří minut a za dalších 10 sekund vyskočil problém s tím, že to mám zkusit později nebo na pobočce. Zkusil jsem to později a to samý. A teď mi v bankovnictví visí dvě zamítnutý žádosti o kreditku No a když zajdeš na pobočku, tak tam ti to zamítnou, ale aspoň Ti pak přestanou vyskakovat ty předschválené limity na kreditku..Teda mě zatím přestaly.. |
Poslední příspěvek |
audiobullys - Diskutér |
31. 7. 2020 06:46 |
Já měl 5 zamítnutí refinu minulý měsíc, něco je odvolání z mé strany něco zamítnuto ale na podruhy u stejný banky to bylo schváleno. I na vyšší částku.
Ck jsem měl 10. A dobijel jsem i firemní kreditkou a všechny mi ponechali. |
MirekM. - Diskutér |
31. 7. 2020 07:15 |
Ve věci CK: No jo, všichni jsme si byli rovni, ale někteří si byli rovnější ...
Již nikdy nebudu okamžitě na podobné výzvy reagovat, zareaguji až poslední možný den. Jelikož jsem odepsal bance asi mezi prvními, byl jsem za rychlou reakci exemplárně potrestán. |
hannys85 - Nadšenec |
4. 8. 2020 15:44 |
minarjo píše V IB ČSOB/PS se občas stane, že nově sjednaný produkt se automaticky nezačne zobrazovat (není do IB automaticky přiřazen), za mnoho let u této banky se mi to stalo už 2x. Stačí jim ale napsat email, že se v IB stále ten nový produkt nezobrazuje, oni ho tam přidají ručně, pak už ok, žádná tragédie. Partnerka psala na kontaktní centrum, že stále nevidí kreditní účet (kart)u v produktech, tam ji odkázali na help desk internetového bankovnictví, no a tam se nedá dovolat. Placená linka, po 10 minutách jsme to vzdali.. Jako nebýt těch akcí, tak toto je zrovna za mě nejhorší z těch velkých bank..Co my jsme si v poslední době s ČSOB užili Samozřejmě můj problém, že tam lezeme..Jedinou výhodu jsem viděl v ČSOB blízký vkladomat, ale díky toho, že už je ČS zdarma to mám vyřešeno. Jako ČS má mouchy, ale je mnohem proklienštější než ČSOB. To i některé nízkonákladovky jsou na tom mnohem lépe..Tu kreditní kartu samotnou taky vyrábí nejspíše v Africe...U všech bank max. do 5 pracovních ní došla, tady 7 pracovní den a nic... Mám takové podezření jestli to vůbec systémově zřídili...Protože už jsme měli problém při samotném podpisu smlouvy a museli jsme díky toho podruhé zajít jiný den na pobočku. Údajně jim po elektronickém podpisu zmizela samotná smlouva a nemohli ji nikde dohledat, takže to řešili s centrálou a muselo se to podepsat nakonec klasicky rukou... |
marvy - Diskutér |
4. 8. 2020 17:49 |
Ano presne, ja prave ze ucet rusim. Jiz mi bezi vypovedni lhuta.
Krom huste site bankomatu, nema obycejny ucet vyznam. Dale bude nasledovat Trinity a Creditas adepti na zruseni. |
minarjo - Inventář |
4. 8. 2020 18:02 |
Ono stačí se v IB podívat do Kontaktů, tam je jasně vidět, kam se má klient s IB problémy obracet, toto je chyba klienta že neumí číst . Já se vždy obracel na helpdesk elektrického bankovnictví emailem nebo přímo přes formulář kontaktů (Kontakty-Napište nám, tam vybrat oblast zájmu Elektronické bankovnictví), k tomu je nejlepší i přiložit snímky obrazovky (co tam je blbě, co tam není vidět...) a do 2-3 dnů vždy bylo vyřešeno.
|
hannys85 - Nadšenec |
6. 8. 2020 20:34 |
Ano z "chyby" klienta se stala podruhé chyba bankéřky. Na "helpdesku" nás nakonec poslali na pobočku, kde nám ženská sdělila, že zapomněla něco "odkliknout", vrazila na podpis další papír a teď už to konečně v IB je a čekáme znovu 10 dní na kartu...V dnešní době je moderní nadávat třeba na úředníky, že nědělají svou práci dobře, ale dnes a denně se setkávám v jakékoliv soukromé firmě s tím, že nedokáží nikde nic udělat napoprvé dobře a člověk musí vždy navštívit x-krát pobočku..V poslední době se mi to stalo kromě ČSOB ještě ve Sberbank, u T-Mobilu a v práci denodenně u Čezu..
|
MirekM. - Diskutér |
7. 8. 2020 06:40 |
Poprvé jsem požádal o vratku z ze Světa odměn na KK. Zadám výši (přes 500 bodů), kliknu na červené klikátko "Koupit" a nic se nedělo. Zkouším opakovaně, stále žádná reakce. Vrátím se o krok zpět a poté opět žádná reakce na nákup. Přejdu na další krok nákupu a ejhle, nákup jsem zadal jen 25x. Naštěstí v této fázi nákupu je u každého nákupu v červeném kolečku křížek, takže jsem si 24x opět kliknul ...
PS: Připomínám pro případné zájemce o KK a vlastníky Curve, že nákupy KK přes Curve včetně GBiTů na KK negenerují body do Světa odměn. |
Klient ps - Poslední varování |
7. 8. 2020 06:53 |
MirekM, mám to totožné.
|
minarjo - Inventář |
7. 8. 2020 07:16 |
Mirku, po kliku na Koupit si stačilo všimnout, že u symbolu nákupního košíku se zvýšilo počítadlo položek košíku, tedy už stačilo na košík kliknout a pokračovat . Ale nejsi sám, kdysi před lety při prvním nákupu na Světě odměn jsem byl podobně nevšímavý.
|
MirekM. - Diskutér |
7. 8. 2020 07:33 |
Pokud se týká nákupního košíku nahoře, po dobu mých 25 kliknutí na Koupit byla na košíku 0 a 0 bodů, zkoušel jsem to i před chvílí. Teprve až po kliknutí na košík se objevil na nové stránce seznam nákupů.
|
drkarel - Inventář |
7. 8. 2020 07:35 |
Jestli není náhodou chyba někde u Tebe. Zkoušels jinej prohlížeč?
|
MirekM. - Diskutér |
7. 8. 2020 08:15 |
FF i Chrome stejný průběh, u obou se počet objednávek a objednaných bodů objeví až kliknutím na košík.
|
filas81 - Nadšenec |
7. 8. 2020 11:50 |
taky mi to dělá, člověk musí rozvážně
|
Dandík - Mírně pokročilý |
12. 8. 2020 07:30 |
Nálepky jdou do muzea. https://www.penize.cz/debetni-karty/417 ... ch-bankach
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 300 Další stránka Stránka 124 z 300 [ Příspěvků: 4486 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |