FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČSOB

Offline - Diskutér Profil 
26. 11. 2019 20:31 Odeslat příspěvek
to jsem zvedavej, tam to proste nemam
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
26. 11. 2019 21:07 Odeslat příspěvek
@evlo, to se u bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny občas stává, že nově zřízený produkt se neobjeví v IB automaticky. Z toho co uvádíš mi je jasné, že se tam zobrazila jen kreditní karta pod menu karty (tam ale lze řešit jen věci s kartou jako takovou, ne s účtem kreditky). Nezobrazil se ti ale kartový kreditní účet, který je skutečně pod Produkty. Mně se takto v minulosti v bankovnictví PS také něco po zřízení neobjevilo (už nevím zda kreditka nebo kontokorent). Řešení je jednoduché: na nic nečekej (čekání je zbytečné, automaticky to je buď hned po aktivaci produktu, nebo vůbec) a napiš na jejich helpdesk (web ČSOB, formulář v menu Kontakty-Napište nám), že v internetovém bankovnictví nevidíš v produktech kreditní účet kreditky, přestože byla kreditka zřízena už před X dny, ať ti ho tam tedy přidají ručně. Náprava je v tomto rychlá, do 3 pracovních dnů od nahlášení ti ho tam přidají, možná i dříve.


Offline - Diskutér Profil 
26. 11. 2019 21:12 Odeslat příspěvek
Hlásím, že došla odměna za založení spořícího účtu.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
26. 11. 2019 21:30 Odeslat příspěvek
Takze prevedem a zrusime? Uroky nicmoc.


Offline - Diskutér Profil 
26. 11. 2019 21:59 Odeslat příspěvek
Mě ještě nic...
ale mají ještě čas "Odměna bude Účastníkovi Akce připsána na účet Nového spoření ve lhůtě do 30. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém bylo Nové spoření založeno"


Offline - Diskutér Profil 
26. 11. 2019 23:47 Odeslat příspěvek
Také jsem dostal odměnu za Světový den spoření dnes. Já spíš zatím jen stav spoření vynuluji, chodit kvůli rušení na pobočku se mi nechce a jiné zrušení myslím nepůjde (přitom u některých produktů jako kreditka či kontokorent to lze i v IB, ale u spoření tam ten odkaz "Už nechci využívat tento produkt" není, tak to online zrušit asi nejde. Navíc v PS mám běžný účet a hypo, čili toto spoření s nulovým zůstatkem mě tolik nevadí, jen trošku překáží v seznamu produktů :).


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 00:15 Odeslat příspěvek
Taky spoř. účet rušit nebudu, nepřekáží a zruším kdyžtak v budoucnu se vším.


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 00:25 Odeslat příspěvek
I když jeden důvod ke zrušení tu vlastně přeci jen je: pokud i při příštím Světovém dní spoření na konci října 2020 ČSOB akci v podobném duchu zopakuje, hodilo by se to spoření nemít a znovu založit :D


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 02:26 Odeslat příspěvek
tak me zajima jestli me prijde vyuctovani kreditky do mailu alespon nejak, nebo z toho vznikne mega hadka :)


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 09:06 Odeslat příspěvek
Výpis se objeví ve výpisech... No u tebe ale těžko říct, jestli to tak bude. :D


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 18:53 Odeslat příspěvek
Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 19:00 Odeslat příspěvek
@Evlo, místo toho zdejšího opakovaného stěžování jim napiš jak jsem ti radil výše a v cuku letu to bude ok. Zbytečně se okrádáš o možnost kontrolovat historii atd. Fakt se toto u ČSOB stává, že nový produkt musejí do IB přidat ručně, protože automatické přidání selže. A ČSOB v tom není sama, stejný problém jsem měl u RB (do IB se nepřidalo eKonto zřízené až několik měsíců po kreditce, stále tam byla jen Mall kk, rovněž vyřešeno rychle ručním přidáním na mou žádost).
Je třeba si uvědomit, že online bankovnictví bank stojí systémově často mimo samotných produktů, je to nadstavba, která je zobrazuje a umožňuje spravovat. Pro to ale zkrátka musí dojít k propojení zřízených produktů, ať už automaticky, nebo ručně na žádost.


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 20:30 Odeslat příspěvek
Tak já furt doufám, se to budu mít bez nutnosti splatit :D


Offline - Diskutér Profil 
27. 11. 2019 21:43 Odeslat příspěvek
nnnokiaE52 píše
Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.

Vtipné je, že třeba k Premium Kartě banka nabízí možnost zasílání papírového výpisu bez poplatku. Pokud má klient nastavenu tuto variantu, tak v IB elektronický výpis k dispozici není - je to buď anebo... :-)


Offline - Diskutér Profil 
28. 11. 2019 10:09 Odeslat příspěvek
Sikovny banker to nastavit vie
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 124  Další stránka
Stránka 72 z 124 [ Příspěvků: 1859 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies