FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČSOB |
---|
![]() ![]() |
30. 7. 2020 20:17 ![]() |
Vasekpasek píše Tvl, když mi přišla asi třetí zpráva do appky, že mám předschválenej limit na kreditku a peníze můžu mít do 15 minut, tak jsem neodolal a zkusil si ji přes tu appku zřídit. Po naťukání všech údajů mi to napsalo, že proces bude dokončen během tří minut a za dalších 10 sekund vyskočil problém s tím, že to mám zkusit později nebo na pobočce. Zkusil jsem to později a to samý. A teď mi v bankovnictví visí dvě zamítnutý žádosti o kreditku ![]() No a když zajdeš na pobočku, tak tam ti to zamítnou, ale aspoň Ti pak přestanou vyskakovat ty předschválené limity na kreditku..Teda mě zatím přestaly.. ![]() |
Poslední příspěvek |
![]() ![]() |
31. 7. 2020 06:46 ![]() |
Já měl 5 zamítnutí refinu minulý měsíc, něco je odvolání z mé strany něco zamítnuto ale na podruhy u stejný banky to bylo schváleno. I na vyšší částku.
Ck jsem měl 10. A dobijel jsem i firemní kreditkou a všechny mi ponechali. |
![]() ![]() |
31. 7. 2020 07:15 ![]() |
Ve věci CK: No jo, všichni jsme si byli rovni, ale někteří si byli rovnější ...
![]() Již nikdy nebudu okamžitě na podobné výzvy reagovat, zareaguji až poslední možný den. Jelikož jsem odepsal bance asi mezi prvními, byl jsem za rychlou reakci exemplárně potrestán. ![]() |
![]() ![]() |
4. 8. 2020 15:44 ![]() |
minarjo píše V IB ČSOB/PS se občas stane, že nově sjednaný produkt se automaticky nezačne zobrazovat (není do IB automaticky přiřazen), za mnoho let u této banky se mi to stalo už 2x. Stačí jim ale napsat email, že se v IB stále ten nový produkt nezobrazuje, oni ho tam přidají ručně, pak už ok, žádná tragédie. Partnerka psala na kontaktní centrum, že stále nevidí kreditní účet (kart)u v produktech, tam ji odkázali na help desk internetového bankovnictví, no a tam se nedá dovolat. Placená linka, po 10 minutách jsme to vzdali.. Jako nebýt těch akcí, tak toto je zrovna za mě nejhorší z těch velkých bank..Co my jsme si v poslední době s ČSOB užili ![]() Mám takové podezření jestli to vůbec systémově zřídili...Protože už jsme měli problém při samotném podpisu smlouvy a museli jsme díky toho podruhé zajít jiný den na pobočku. Údajně jim po elektronickém podpisu zmizela samotná smlouva a nemohli ji nikde dohledat, takže to řešili s centrálou a muselo se to podepsat nakonec klasicky rukou... |
![]() ![]() |
4. 8. 2020 17:49 ![]() |
Ano presne, ja prave ze ucet rusim. Jiz mi bezi vypovedni lhuta.
Krom huste site bankomatu, nema obycejny ucet vyznam. Dale bude nasledovat Trinity a Creditas adepti na zruseni. |
![]() ![]() |
4. 8. 2020 18:02 ![]() |
Ono stačí se v IB podívat do Kontaktů, tam je jasně vidět, kam se má klient s IB problémy obracet, toto je chyba klienta že neumí číst
![]() |
![]() ![]() |
6. 8. 2020 20:34 ![]() |
Ano z "chyby" klienta se stala podruhé chyba bankéřky. Na "helpdesku" nás nakonec poslali na pobočku, kde nám ženská sdělila, že zapomněla něco "odkliknout", vrazila na podpis další papír a teď už to konečně v IB je a čekáme znovu 10 dní na kartu...V dnešní době je moderní nadávat třeba na úředníky, že nědělají svou práci dobře, ale dnes a denně se setkávám v jakékoliv soukromé firmě s tím, že nedokáží nikde nic udělat napoprvé dobře a člověk musí vždy navštívit x-krát pobočku..V poslední době se mi to stalo kromě ČSOB ještě ve Sberbank, u T-Mobilu a v práci denodenně u Čezu..
|
![]() ![]() |
7. 8. 2020 06:40 ![]() |
Poprvé jsem požádal o vratku z ze Světa odměn na KK. Zadám výši (přes 500 bodů), kliknu na červené klikátko "Koupit" a nic se nedělo. Zkouším opakovaně, stále žádná reakce. Vrátím se o krok zpět a poté opět žádná reakce na nákup. Přejdu na další krok nákupu a ejhle, nákup jsem zadal jen 25x. Naštěstí v této fázi nákupu je u každého nákupu v červeném kolečku křížek, takže jsem si 24x opět kliknul ...
![]() PS: Připomínám pro případné zájemce o KK a vlastníky Curve, že nákupy KK přes Curve včetně GBiTů na KK negenerují body do Světa odměn. |
![]() ![]() |
7. 8. 2020 06:53 ![]() |
MirekM, mám to totožné.
|
![]() ![]() |
7. 8. 2020 07:16 ![]() |
Mirku, po kliku na Koupit si stačilo všimnout, že u symbolu nákupního košíku se zvýšilo počítadlo položek košíku, tedy už stačilo na košík kliknout a pokračovat
![]() |
![]() ![]() |
7. 8. 2020 07:33 ![]() |
Pokud se týká nákupního košíku nahoře, po dobu mých 25 kliknutí na Koupit byla na košíku 0 a 0 bodů, zkoušel jsem to i před chvílí. Teprve až po kliknutí na košík se objevil na nové stránce seznam nákupů.
|
![]() ![]() |
7. 8. 2020 07:35 ![]() |
Jestli není náhodou chyba někde u Tebe. Zkoušels jinej prohlížeč?
|
![]() ![]() |
7. 8. 2020 08:15 ![]() |
FF i Chrome stejný průběh, u obou se počet objednávek a objednaných bodů objeví až kliknutím na košík.
|
![]() ![]() |
7. 8. 2020 11:50 ![]() |
taky mi to dělá, člověk musí rozvážně
![]() |
![]() ![]() |
12. 8. 2020 07:30 ![]() |
Nálepky jdou do muzea. https://www.penize.cz/debetni-karty/417 ... ch-bankach
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 134 Další stránka Stránka 124 z 134 [ Příspěvků: 1999 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |