FinExpert.cz
https://forum.finexpert.e15.cz/

ČSOB
https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1131529
Stránka 72 z 126

Autor:  evlo [ 26. 11. 2019 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

to jsem zvedavej, tam to proste nemam

Autor:  minarjo [ 26. 11. 2019 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

@evlo, to se u bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny občas stává, že nově zřízený produkt se neobjeví v IB automaticky. Z toho co uvádíš mi je jasné, že se tam zobrazila jen kreditní karta pod menu karty (tam ale lze řešit jen věci s kartou jako takovou, ne s účtem kreditky). Nezobrazil se ti ale kartový kreditní účet, který je skutečně pod Produkty. Mně se takto v minulosti v bankovnictví PS také něco po zřízení neobjevilo (už nevím zda kreditka nebo kontokorent). Řešení je jednoduché: na nic nečekej (čekání je zbytečné, automaticky to je buď hned po aktivaci produktu, nebo vůbec) a napiš na jejich helpdesk (web ČSOB, formulář v menu Kontakty-Napište nám), že v internetovém bankovnictví nevidíš v produktech kreditní účet kreditky, přestože byla kreditka zřízena už před X dny, ať ti ho tam tedy přidají ručně. Náprava je v tomto rychlá, do 3 pracovních dnů od nahlášení ti ho tam přidají, možná i dříve.

Autor:  dr._lukas [ 26. 11. 2019 21:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Hlásím, že došla odměna za založení spořícího účtu.

Autor:  rufss [ 26. 11. 2019 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Takze prevedem a zrusime? Uroky nicmoc.

Autor:  XRPD [ 26. 11. 2019 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Mě ještě nic...
ale mají ještě čas "Odměna bude Účastníkovi Akce připsána na účet Nového spoření ve lhůtě do 30. dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém bylo Nové spoření založeno"

Autor:  minarjo [ 26. 11. 2019 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Také jsem dostal odměnu za Světový den spoření dnes. Já spíš zatím jen stav spoření vynuluji, chodit kvůli rušení na pobočku se mi nechce a jiné zrušení myslím nepůjde (přitom u některých produktů jako kreditka či kontokorent to lze i v IB, ale u spoření tam ten odkaz "Už nechci využívat tento produkt" není, tak to online zrušit asi nejde. Navíc v PS mám běžný účet a hypo, čili toto spoření s nulovým zůstatkem mě tolik nevadí, jen trošku překáží v seznamu produktů :).

Autor:  dr._lukas [ 27. 11. 2019 00:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Taky spoř. účet rušit nebudu, nepřekáží a zruším kdyžtak v budoucnu se vším.

Autor:  minarjo [ 27. 11. 2019 00:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

I když jeden důvod ke zrušení tu vlastně přeci jen je: pokud i při příštím Světovém dní spoření na konci října 2020 ČSOB akci v podobném duchu zopakuje, hodilo by se to spoření nemít a znovu založit :D

Autor:  evlo [ 27. 11. 2019 02:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

tak me zajima jestli me prijde vyuctovani kreditky do mailu alespon nejak, nebo z toho vznikne mega hadka :)

Autor:  tmx643 [ 27. 11. 2019 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Výpis se objeví ve výpisech... No u tebe ale těžko říct, jestli to tak bude. :D

Autor:  nnnokiaE52 [ 27. 11. 2019 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.

Autor:  minarjo [ 27. 11. 2019 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

@Evlo, místo toho zdejšího opakovaného stěžování jim napiš jak jsem ti radil výše a v cuku letu to bude ok. Zbytečně se okrádáš o možnost kontrolovat historii atd. Fakt se toto u ČSOB stává, že nový produkt musejí do IB přidat ručně, protože automatické přidání selže. A ČSOB v tom není sama, stejný problém jsem měl u RB (do IB se nepřidalo eKonto zřízené až několik měsíců po kreditce, stále tam byla jen Mall kk, rovněž vyřešeno rychle ručním přidáním na mou žádost).
Je třeba si uvědomit, že online bankovnictví bank stojí systémově často mimo samotných produktů, je to nadstavba, která je zobrazuje a umožňuje spravovat. Pro to ale zkrátka musí dojít k propojení zřízených produktů, ať už automaticky, nebo ručně na žádost.

Autor:  evlo [ 27. 11. 2019 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Tak já furt doufám, se to budu mít bez nutnosti splatit :D

Autor:  fremantle [ 27. 11. 2019 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

nnnokiaE52 píše
Výpis z kreditky se mi objevuje v IB, do mailu mi nechodi.

Vtipné je, že třeba k Premium Kartě banka nabízí možnost zasílání papírového výpisu bez poplatku. Pokud má klient nastavenu tuto variantu, tak v IB elektronický výpis k dispozici není - je to buď anebo... :-)

Autor:  alfas123 [ 28. 11. 2019 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČSOB

Sikovny banker to nastavit vie

Stránka 72 z 126 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/