FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Air Bank

Offline - Mírně pokročilý Profil 
9. 2. 2020 10:58 Odeslat příspěvek
Ja take, ale prestal jsem uz drive kvuli GPay.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
9. 2. 2020 12:13 Odeslat příspěvek
Google Pay zrovna podporuji, ale jen s kartami Mastercard.
http://superforum.zive.cz/viewtopic.php?p=12481660#p12481660


Offline - Mírně pokročilý Profil 
9. 2. 2020 12:54 Odeslat příspěvek
Tak oni karty Visa ani nevydávají.


Offline - Přeborník Profil 
9. 2. 2020 14:20 Odeslat příspěvek
Já jsem v AB už nějakou dobu nic neměl, ale naopak teď mám malou rezervu peníze na Creditas SÚ+, i když nemají největší úrok, právě kvůli okamžitým platbám (vs. platba až druhý pracovní den u Wüstenrot nebo ING). I když bych příští týden mohl mít u Air Bank s historickou prémií 1,7% za 5 plateb + platby tentýž den, ale ne okamžité, asi tu malou rezervu nechám v Creditas.

Velká většina likvidních peněz zůstane u Wüstenrotu, není vůbec žádný důvod to přesouvat do Air Bank a hlídat jejich omezení – a u té malé okamžitá rezervy mi za to promile úroku, tj. pár jednotek korun, počítání plateb kartou fakt nestojí.


Offline - Návštěvník Profil 
13. 2. 2020 12:33 Odeslat příspěvek
Sestra Air Bank v Německu nebude, rozhodl Home Credit těsně před startem. https://www.penize.cz/ucty-karty/412757 ... ekt-velvon


Offline - Trvalý BAN Profil 
21. 2. 2020 08:22 Odeslat příspěvek
Když si zakládám u malýho tarifu spořicí EUR účet, vyskočí mi tam přes odkaz v souvisejících dokumentech ceník 1719-cenik.pdf, kde píšou - Příchozí/odchozí SEPA úhrada - 25 Kč. To je asi blbost, že? U ceníku staženého z homepage platného od 1.12.2019 je tam fajfka.
A nikde to v ceníku explicitně nepíšou, ale předpokládám, že i ten spořicí účet (i další dva v korunách a USD) je v rámci malýho tarifu zadarmo. Je tak?

A mimochodem - dá někdo jiný na nějakém jednoduše a zdarma vedeném účtu za eura na viděnou víc, než 0,3%?


Offline - Návštěvník Profil 
21. 2. 2020 08:42 Odeslat příspěvek
Mám k malému tarifu založený € účet a nic mi za příchozí platby v € strženo nebylo.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 2. 2020 10:31 Odeslat příspěvek
22. 1. jsem jim psal zprávu, že mají v dokumentech ke zřízení spořicího účtu v EUR odkaz na starý ceník. Odpověděli mi, že "moji zprávu předávají do správných rukou a na nápravě budou co nejdříve pracovat". Evidentně se to někde zaseklo.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 2. 2020 11:07 Odeslat příspěvek
ad Vlkoslav: Jo, i ty spořáky jsou zdarma (ten USD teda nemám, ale určitě to nebude jinak).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 2. 2020 19:32 Odeslat příspěvek
Lze v mob. aplikaci potvrzovat změny limitů u karty přes otisk? Případně kde to nastavím, nyní mi to musím vždy potvrdit heslem do apk.


Offline - Diskutér Profil 
22. 2. 2020 18:07 Odeslat příspěvek
vlkoslav píše

A mimochodem - dá někdo jiný na nějakém jednoduše a zdarma vedeném účtu za eura na viděnou víc, než 0,3%?

Bohužel ne.


Offline - Diskutér Profil 
26. 2. 2020 16:53 Odeslat příspěvek
Tak už mě vyšetřujou, asi jsem točil moc. :-)
Přišlo mi do IB:

Dobrý den,
na Váš účet jsme od května 2019 připsali platby od obchodníka PAYSEND v celkové výši XXX korun. Nechceme Vás zbytečně obtěžovat, ale zákon je zákon (č. 253/2008 Sb.), a ten nám ukládá každou nezvykle vysokou příchozí platbu ověřit. Můžete nám prosím v odpovědi na tuto zprávu napsat původ této částky? Nemějte obavy, původ připsané částky pochopitelně zůstává bankovním tajemstvím.


Offline - Diskutér Profil 
26. 2. 2020 17:43 Odeslat příspěvek
A celková výše byla kolik? Ať vím, jestli mě to také čeká. U mě to nepřesáhlo ten úvodní limit 125000 Kč, nebo kolik to bylo.


Offline - Nadšenec Profil 
29. 2. 2020 10:36 Odeslat příspěvek
Zdravím, této bance jsem se dlouho vyhýbala, nakonec ji zkusila, chtela jsem mit kartu Mastercard k eurovemu účtu.
Ztratila jsem kartu k tomu korunovemu.
Jak banka vyhrotila boj o stovku za vydání, me celkem dostalo. Představa, ze s nimi řeším úvěr nebo něco neco zavaznejsiho, brrr.
Rozlišujete kartu novou a náhradní? Ja to netušila, ze je vic variant jsem nečekala, nikdo mi to neřekl.
Tak ci onak, moc proklientske jednani to není :-)

Tady odpoved:


Ozývám se Vám ohledně Vaší stížnosti na naši operátorku, která Vám měla sdělila, že bude karta vydaná za Vaši ztracenou zdarma. Avšak poté, co jste si ji vydala Vám byl naúčtován poplatek 100 korun.
 
Poslechla jsem si Váš hovor s námi ze dne 19. 12. 2019, kde jste s námi řešila ztracenou kartu, kterou jste si však již zamkla. Zajímal Vás postup v případě, že ji nenajdete. Operátorka Vám doporučila nechat kartu zamknutou a vydat si za ni náhradní. Poslala Vám také návod jak na to. Pokud byste postupovala podle tohoto návodu, kartu bychom Vám vydali opravdu zdarma, jak Vám to řekla také kolegyně na hovoru.
 
Došlo však k tomu, že jste ve svém internetovém bankovnictví požádala o zcela novou kartu, nikoliv o náhradní za tu původní. Proto došlo k zaúčtování poplatku dle našeho platného ceníku. Z toho důvodu musím vyhodnotit Vaši stížnost jako neoprávněnou. Je mi to líto.
 
Věřím, že to pochopíte
 
xxx / Klientský servis
Air Bank a.s. / člen skupiny PPF
 
Air Bank a.s. / Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6 / IČ 29045371 / společnost zapsaná u rejstříkového soudu v Praze, spisová značka B 16013.
 
Orgánem pro mimosoudní řešení sporů je finanční arbitr, najdete jej na adrese Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00  Praha 1. Přístupný je i on-line formulář na http://www.financniarbitr.cz.
 
Dohledovým orgánem je Česká národní banka sídlem Na Příkopě 28, 115 03  Praha 1. Další informace naleznete na http://www.cnb.cz.
 
K mimosoudnímu řešení sporů v případě, že jste s námi uzavřel/a rámcovou smlouvu nebo dodatek on-line, slouží i speciální internetový portál Evropské komise. Více informací i v češtině najdete na http://www.ec.europa.eu/consumers/odr/.


Offline - Diskutér Profil 
29. 2. 2020 10:41 Odeslat příspěvek
To jsem taky řešil, po zablokování ukradené karty přes aplikaci jsem hned žádal o novou, možnost vydat náhradní se zobrazila až druhý den, přišlo to i e-mailem.
Neřešil jsem to reklamací, ale stornováním poplatku v IB.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 433  Další stránka
Stránka 330 z 433 [ Příspěvků: 6481 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies