FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Cetelem kreditní karta

Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 6. 2019 19:38 Odeslat příspěvek
Transakcni limit je denni podle me.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
2. 6. 2019 00:18 Odeslat příspěvek
e-osobne píše
Transakcni limit je denni podle me.

Tak to pak jedině si ho zvýšit..


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 8. 2019 09:54 Odeslat příspěvek
pestt píše
Stáhnout Firefox https://www.mozilla.cz/stahnout/firefox/ a nainstalovat. Otevřít v něm Hello IB > přejít na detaily kreditní karty (ne detail úvěru) > ctrl+shift+e otevře se spodní okno > v něm kliknout na tlačítko Síť > Vše > do okénka filtr URL adres napsat: update > provést v horním okně změnu transakčního limitu na 1234 a dokončit změnu > ve spodním okně pravé tlačítko myši na řádek se slovem update (bude to ten poslední se slovem update, pokud jich bude víc) a zvolit volbu "upravit a znovu odeslat" > otevře se to v pravém podoknu, v něm úplně dole přepsat hodnotu 1234 na hodnotu 50000 > klik na tlačítko odeslat (pravé podokno vpravo nahoře) a je hotovo. V horním okně se změna limitu na 50000 Kč ukáže, až když aktualizuješ internetovou stránku.


Funguje prosím ještě tento návod nebo tuhle možnost již "opravili" ?


Offline - Diskutér Profil 
14. 8. 2019 11:34 Odeslat příspěvek
funguje


Offline - Diskutér Profil 
14. 8. 2019 11:58 Odeslat příspěvek
Mně jen se starou verzí Mozilly.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 8. 2019 12:44 Odeslat příspěvek
..a jakou verzi prosím Tě čulibrku používáš? Mně se ten postup na verzi FF 68.0.1 nechce za boha právě chytnout. Podařilo se mi tím akorát nyní si sundat limit níž než jsem původně měl ještě z dob Celelemu nastavený,chjo..


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 8. 2019 22:18 Odeslat příspěvek
čulibrk píše
Mně jen se starou verzí Mozilly.

Díky, pomohlo. Stáhnul jsem starší verzi a funguje to :-P


Offline - Nadšenec Profil 
19. 8. 2019 09:33 Odeslat příspěvek
ahoj, já s tím postupem stále bojuju, stáhl jsem firefox verzi 66.0.5 a stále to limit ne a ne změnit...

-- 19. 8. 2019 10:54 --

tak zabrala až verze 50...


Offline - Diskutér Profil 
24. 2. 2020 11:42 Odeslat příspěvek
Tak mi HB zablokovali kartu kvůli 9 Kč platby na naky Apple něco službě.
Krom používání v českých obchodech je tam předplatny u Dropboxu ale taky slavnej ruskéj paysend.
Nová karta prej přijde za 2 3 týdny.
Zajímavý že mám 2 karty a zkoušeli to jen na jedny.


Offline - Trvalý BAN Profil 
25. 2. 2020 05:38 Odeslat příspěvek
To spíš musela být nějaká transakce nebo vylákání údajů těsně před tou podezřelou transakcí na Apple Pay.
https://zive.aktuality.sk/clanok/144029/ako-vas-mozu-okradnut-cez-apple-pay-ci-google-pay-podvodnici-si-nasli-cestu/
Kdo není na facebooku, tomu se to snad ani nemůže stát, protože je natolik inteligentní, že tam není.
:D :D :D


Offline - Diskutér Profil 
25. 2. 2020 10:13 Odeslat příspěvek
Tak to se mi nestalo.


Offline - Diskutér Profil 
12. 3. 2020 19:38 Odeslat příspěvek
Novou kartu jsem dneska aktivoval v terminálu. Ale zaplatit tom na netu nešlo, na infolince mi to z ty 0 změnili na vyšší limit a naštěstí už tím šlo platit za chvíli.
Jinak první platba v terminálu neprošla, bylo hodně transakci, čekací doba tak 30 sek i třeba jinou kartou. Nikdy jsem neviděl všech 8 otevrenejch pokladen v Lidlu.
Už chápu proč si kupujou lidi těstoviny, když dneska řekl jeden z karantény že nemáj co žrát doma.
Nejlepší hláška co jsem venku zaslechl : tak máme jen jednu polohrubou mouku :-).


Offline - Diskutér Profil 
12. 3. 2020 19:59 Odeslat příspěvek
Před vánočními svátky terminály v Lidlu úplně kaput, muselo se platit hotově a ostatní supermarkety na tom byly stejně.


Offline - Poslední varování Profil 
13. 3. 2020 09:09 Odeslat příspěvek
audiobullys: jasne tak ted litat do kramu nakupovat to je trochu blbost :D Tam chodej jen nudici se lidi a nebo ty opozdenejsi :D Fakt bych ted nesel trenovat terminal do Lidlu ci Albertu a to myslim uz v dobe od 10.03.2020 :D


Offline - Nadšenec Profil 
26. 3. 2020 09:38 Odeslat příspěvek
Stává se mi poslední dobou hodně často, že mi je u obchodníka zamítnuta transakce. Volal jsem na infolinku a řekli mi, že je to normální a u každé páté transakce je z důvodu zabezpečení potřeba zadat PIN. To je ale přece pitomost, aby kvůli tomu byla zamítnuta celá transakce, ne? Snad by si terminál měl jen vyžádat vložit kartu/zadat PIN? Navíc si myslím, že to je častěji, než každá pátá platba.

Já jsem pak u pokladny za blbce, vypadá to, že nemám peníze, navíc pokud jde o samoobslužnou pokladnu, tak musím čekat na příchod obsluhy.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 244, 245, 246, 247, 248  Další stránka
Stránka 247 z 248 [ Příspěvků: 3714 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies