FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Prémiové účty u českých bank

Offline - Diskutér Profil 
6. 2. 2020 20:29 Odeslat příspěvek
Ono vela veci vie konkurencia aj cez telefón... CSOB je trochu mimo, minule som potreboval poistku, tiez som musel osobne - iní vedia bez podpisu, poistka sa "podpíše" zaplatením poistného...
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 2. 2020 09:29 Odeslat příspěvek
V ČSOB jsem nedávno žádal o navýšení limitu na Premium kartě v rámci toho, co mi v IB psali, že mám předschváleno. Zažádáno v IB, za pár dní přijel kurýr pro podpis. A za dalších pár dní už bylo navýšeno. Tedy za mě relativně user friendly. Jediný navíc bych ocenil, kdyby zavolali, než to předali kurýrovi, dal bych jim adresu do práce (ale s ohledem na to, ze to nemám daleko, tak nebyl problém se domluvit pak přímo s kurýrem).


Offline - Diskutér Profil 
17. 2. 2020 05:48 Odeslat příspěvek
Vie niekto, prosim, je KB Top s ich platinovou VISA multimenova?
Ak si dobre spomínam, tak multimenu ma Erste a UCB, nie však CSOB.


Offline - Diskutér Profil 
17. 2. 2020 08:01 Odeslat příspěvek
Visa Platinum v KB multimena nie je...


Offline - Diskutér Profil 
17. 2. 2020 22:35 Odeslat příspěvek
xls píše
Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.

To maj tyhle vsechny super Premium banky ne? ;-) Ja teda co zazil, tak prave proto je to Premium, to znamena ze klient musi letet na pobocku aby vubec vyresil neco na karte, ci zmenu :D
Moje zkusenost Erste, UCB, CSOB = pobocka, problem, nejde jinak.
Z toho duvodu asi kazdej muze uhodnout proc porad mam Erste ac jsem byl tam zvan, proste jsem nebyl schopen dojit na pobocku a tak to radsi neresili :-D


Offline - Diskutér Profil 
17. 2. 2020 22:49 Odeslat příspěvek
Ono je to trochu jinak. V ČSOB jsem u Premium vyřešil naprosto všechno na dálku, na pobočce jsem nebyl ani jednou (ono mám jen nějakého telefonního bankéře, takže ani pobočku nemám). Ale bylo pár operací, které se řešily po telefonu a následně se to muselo podepsat přes kurýra. Já bych dal přednost možnosti podepsat to přes IB.

U UCB bylo potřeba na pobočku párkrát jen na začátku, od té doby to (většinou) funguje a je klid.

EP - darmo mluvit. To prostě není banka, to je ústav - spořitelna, kategorie sama o sobě. Ať si to užijí jiní.


Offline - Diskutér Profil 
17. 2. 2020 23:08 Odeslat příspěvek
Třeba změna občanského průkazu nejde v ČSOB vyřešit jinak než na pobočce.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 00:54 Odeslat příspěvek
Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 09:04 Odeslat příspěvek
„Vše ostatní“ bohužel ne, nabízeli individuální devizové kurzy, ale jedině se sjednáním fyzicky na pobočce, podepsat to přes IB nevímproč nešlo.

Vůbec takový produkt nechápu, když můžu v Roklen vše udělat on-line a s daleko lepším kurzem.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 10:03 Odeslat příspěvek
Tak oni mají politiku přítáhnout člověka za každou cenu na pobočku, tam ho zpracovat a okrást.

Když sedí člověk doma u počítače a telefonu, tak je schopen i v oblasti kurzů postupovat racionálněji, všechno si v klidu porovnat a zvolit optimální řešení.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 10:32 Odeslat příspěvek
retron píše
Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.

A potřetí při změně servis24 na George, počtvrté pro změnu limitů v IB, popáté pro každoroční výplatu dividend z kupónové privatizace ...


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 10:38 Odeslat příspěvek
ripper6 píše
xls píše
Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.

To maj tyhle vsechny super Premium banky ne? ;-) Ja teda co zazil, tak prave proto je to Premium, to znamena ze klient musi letet na pobocku aby vubec vyresil neco na karte, ci zmenu :D
Moje zkusenost Erste, UCB, CSOB = pobocka, problem, nejde jinak.
Z toho duvodu asi kazdej muze uhodnout proc porad mam Erste ac jsem byl tam zvan, proste jsem nebyl schopen dojit na pobocku a tak to radsi neresili :-D

bohuzel pises jak to je


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 10:48 Odeslat příspěvek
lubik2 píše
retron píše
Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.

A potřetí při změně servis24 na George, počtvrté pro změnu limitů v IB, popáté pro každoroční výplatu dividend z kupónové privatizace ...

Kvůli změně servis24 na George nebylo nutné na pobočku, ikdyž bankéř tvrdil opak. Limity lze nastavit už při první návštěvě, navíc se zvednou automaticky při přechodu na George klíč, limity karty lze měnit v IB. Dividendy kromě ČEZu a VIG jsem musel zatím vždy řešit osobně a to navíc u banky, která to spravuje, největší voser byla výplata Moneta u KB.


Offline - Návštěvník Profil 
18. 2. 2020 10:55 Odeslat příspěvek
Kdo je tvůj broker? Mám Patrii a všechny CZ dividendy mi vždycky přišly přímo na účet, stejně tak by to mělo fungovat u Fia. Pokud vím, tak někdo zde ve fóru zmiňoval problémy s dividendou u RB.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2020 11:04 Odeslat příspěvek
jo mám RBrokera, aby to fungovalo takto automatizovaně tak bych si prý musel zažádat o nějakou extra službu, kde se strhávalo snad 10% z divi nebo podobná haluz. Ale jedná se pouze o české tituly, zahraniční mi chodí automaticky na investiční účet.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266  Další stránka
Stránka 263 z 266 [ Příspěvků: 3987 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies