FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Revolut - zkušenosti

Offline - Diskutér Profil 
24. 5. 2021 16:03 Odeslat příspěvek
Dnes jsem v Lidlu chtěl zaplatit cca 230 Kč Curve kartou s podkladem Revolut a ejhle, Revolut to zablokoval a došel mi e-mail od nich (+notifikace do appky), cituji:
"Zablokovali jsme vaši kartu, abychom ji ochránili před podvody. Náš bezpečnostní systém zaznamenal podezřelou transakci, zkontrolujte ji prosím v aplikaci."
Dále se v emailu chlubí, jak mají bezpečnostní systém vymakaný, no nemají se tedy čím chlubit :). Naštěstí v appce Revolut nabízí možnost tu transakci ručně posoudit uživatelem a pokud byla ok, tak kartu jedním klikem hned zase odblokovat. Ale přijde mi to přísné, u tak nízké Lidl platby. A zapojení Curve by to vyvolat nemělo, na tu je Revolut už dlouho zvyklý, dokonce vyjímá řetězec Crv* z popisu transakce (a to už hodně dlouho). Naštěstí mě tedy od zamítnutí terminálem zachránila funkce Curve (anti-embarrassemenent mode), která stržení provede z jiné záložní nastavené karty (lze nastavit až dvě), když to z té právě nastavené selže. Velmi užitečná funkce.


Naposledy upravil minarjo dne 24. 5. 2021 16:15, celkově upraveno 2
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
24. 5. 2021 16:07 Odeslat příspěvek
Nic nového, Revolut má stále naprosto beznadějně nepoužitelné bezpečnostní/AML algoritmy, viz nekonečné stížnosti na zablokování účtů. Asi zas testují nějaké "vylepšení".


Offline - Diskutér Profil 
24. 5. 2021 16:17 Odeslat příspěvek
Ano to vím, o to více mě pobavila druhá část textu v tom emailu:
"Vaše bezpečnost je pro nás nejvyšší prioritou. Když jsme zjistili, že na vaší kartě končící na ··0482 probíhá podezřelá transakce, zamítli jsme ji a kartu jsme z bezpečnostních důvodů okamžitě zablokovali.
Zkontrolujte prosím tuto podezřelou transakci v aplikaci. Pokud jsme se spletli a k platbě jste zadali příkaz skutečně vy, dejte nám vědět.
Mimochodem, máme celkem promakaný bezpečnostní systém, který vám kryje záda při placení s Revolutem."

Zvlášť ta poslední věta je tedy gól :D

Ještě že to "dejte nám vědět" znamená jen klik na čudl, že transakce byla ok, přímo u ní v appce a hned to systém odblokuje.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
24. 5. 2021 18:30 Odeslat příspěvek
Mne takhle ted zablokovali kartu hned dvakrat. Jednou pri platbe predplatneho za Flickr a za par dni znovu za Spotify. Ale chapal jsem to, byly to prvni platby za tato predplatna v Revolutu i tou Revolutkou. Kdyby se to ale opakovalo kazdy mesic, tak bych nebyl spokojeny…


Offline - Mírně pokročilý Profil 
26. 5. 2021 08:28 Odeslat příspěvek
minarjo píše
.....
Naštěstí mě tedy od zamítnutí terminálem zachránila funkce Curve (anti-embarrassemenent mode), která stržení provede z jiné záložní nastavené karty (lze nastavit až dvě), když to z té právě nastavené selže. Velmi užitečná funkce.

Taky to mám nastavené, nicméně mnohem častěji se mi stane, že Curve nelze platit vůbec, transakce zamítnuta a hotovo, žádný antiembarrassement se nekoná, naopak. Ale zajímalo by mě, jak to fyzicky funguje ? Když nejde zaplatit podkladovkou, tak v té samé transakaci zkusí další kartu, tzn. stačí jednou přiložit a on si to nějak pořeší nebo je třeba přikládat opakovaně ?


Offline - Diskutér Profil 
26. 5. 2021 08:55 Odeslat příspěvek
Vůbec nemusíš přiložit opakovaně, Curve přece pozná, že to podkladová karta (zde Revolut) odmítla a hned zkusí jako podkladovou první z toho anti-emb. a když ani ta neprojde, tak druhou. To jsou milisekundy, nepoznáš to při platbě. Někdy se ale může stát (tebou popsaný příklad), že terminál odmítne Curve jako takovou, pak samosebou tato funkce nemá jak pomoci. Více o tom raději v Curve vlákně.


Offline - Návštěvník Profil 
26. 5. 2021 22:50 Odeslat příspěvek
jestli je tu někdo kdo ještě nemá revolut, tak teď nabízí hezký referal bonus... do konce května, pokud má někdo zájem, tak mi stačí napsat zprávu a pošlu referal link, nabízím 600Kč z odměny... škoda toho nevyužít... �


Offline - Diskutér Profil 
27. 5. 2021 08:22 Odeslat příspěvek
Ja stale nabizim 800.-


Offline - Mírně pokročilý Profil 
27. 5. 2021 08:38 Odeslat příspěvek
A ja 1000kc


Offline - Mírně pokročilý Profil 
27. 5. 2021 11:33 Odeslat příspěvek
Revolut nemám, chci si ho zřídit. Chápu dobře, že pro splnění vyplacení odměny je zapotřebí, abych do 31.5. stihl založit přes odkaz, nabít hotovost, zažádat o plastovou kartu a provést 3 odchozí transakce?
A těch slíbených 600/800/1000,- mi pak dotyčný pošle na Revolut účet?


Offline - Návštěvník Profil 
28. 5. 2021 00:34 Odeslat příspěvek
ano, chápeš to správně � musíš to stihnout do 31.5. registrovat se, ověřit totožnost, objednat fyzickou kartu, vložit peníze ze své účtu nebo karty a udělat 3 platby virtuální kartou


Offline - Kolemjdoucí Profil 
28. 5. 2021 20:25 Odeslat příspěvek
Zdravim, obcas a nepravidelne potrebuji vymenit vic Eur za Czk, tak by se mi hodil hodil ucet Premium, da se nastavit a zaplatit treba jen na mesic a pak prejit zpatky kliknutim na ten zakladni? A jak je to s kartou? Muzu si nechat tu k zakladnimu uctu a pouzivat ji k uctu Premium? Diky


Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2021 20:42 Odeslat příspěvek
Nejde to jen na měsíc, zaplatíš pak ještě další dva.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
29. 5. 2021 12:25 Odeslat příspěvek
Kluci, prosím vás nevíte za jak dlouho si mohu po zrušení účtu založit nový?. Má účet spojený s bydlištěm ve Švýcarsku a vracím se zpět do CZ a dle toho co jsem četl mi nezbyde nic jiného než stávající účet zrušit a založit nový :-(


Offline - Diskutér Profil 
31. 5. 2021 19:31 Odeslat příspěvek
Možná by to stalo za vlastní vlákno, ale je to zkušenost s Revolut.
Polsko:
- za výběr z bankomatu začaly (nevím jak dlouho, nevybírám často) účtovat BNP (cca 16 PLN) a PKO (cca 18 PLN)
- prozatím pořád drží nulu Santander
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 282  Další stránka
Stránka 269 z 282 [ Příspěvků: 4224 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies