FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Creditas (banka)

Offline - Diskutér Profil 
20. 5. 2020 17:56 Odeslat příspěvek
Tohle zamítnutí reklamace mám už dávno, je fakt komické, že to přišlo až po nabídce na urovnání. Jsou to pobuřující nesmysly, které se nevyjadřují vůbec k tomu, o co šlo.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
20. 5. 2020 22:36 Odeslat příspěvek
Měl by jim někdo omlátit o hlavu, že svým postupem jen obcházejí zákonná ustanovení a že ve VOPkách můžou mít klidně napsáno, že slunce je zelené a daně se platit nemusí, ale nic to nemění na tom, co je v zákoně.


Offline - Diskutér Profil 
20. 5. 2020 22:52 Odeslat příspěvek
Nikdo nemá chut toto dotáhnout až k FA ??


Offline - Diskutér Profil 
20. 5. 2020 23:07 Odeslat příspěvek
Koukám, že nastává doba individuálních úrokových sazeb. Něco jako s tarify u operátorů. Prostě každý si vyjedná individuální úrokovou sazbu a podmínky podle toho, jak je schopný a kam až ho banka pustí.
S FA už to řeším a Creditas o tom ví, a proto asi ani nic nenabídla na usmířenou.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 00:49 Odeslat příspěvek
Úrokové sazby na hypotéky jsou individuálně vyjednávané už dlouho, takže v principu… Stejně tak větší firmy a větší vklady můžou být nějak individuálně vyjednané – ale musí to stát za čas všech zúčastněných; pokud ta banka platí 0,1% ze stotisícového vkladu, nikdo se o změně na 0,2% bavit nebude.

Co se vkladů týče, už dlouhé roky se nabízí software, který (prý) pro daného klienta banky určí, jak moc je klient citlivý na změny úrokové sazby, a podle toho mu ji změní/nabídne. Netuším, jestli to odhadování reálně funguje, jestli je to aplikovatelné (stojí za tu námahu) na relativně malém českém trhu, ani jestli by to běžní čeští soukromí klienti akceptovali – pověst bank jako institucí je různá a asi nechtějí skončit jako operátoři.

Přinejmenším nějaké individuální nabídky („akce pro vybrané klienty: pošlete peníze na TV, ve zprávě do příjemce uveďte heslo“) tu za posledních 15 let byly. Ale těžko říct, jestli to byly jednorázové nesystematické pokusy, něco rozjetého docela ve velkém, ale nezaměřené na toto fórum, nebo pokus, který byl pro špatné výsledky rychle ukončen.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 11:21 Odeslat příspěvek
Na základě zprávy v IB, kde z nás dělají pomalu lháře, s naší domnělou garancí jsem nabídku zlaté karty odmítl. Tímto pro mě příběh s touto instituci končí.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 11:43 Odeslat příspěvek
Ty jejich kydy mají v zásadě pravdu, opravdu si se zákazniky mohou orat, jak chtějí. Tedy spíš mohli by, kdyby jednostranně neposlali tu garanci.


Offline - Návštěvník Profil 
21. 5. 2020 13:34 Odeslat příspěvek
Funguje vám někomu okamžitá platba z Creditas do Monety? Zkoušel jsem to dnes několikrát a checkbox se nedá zaškrtnout. Mám dojem, že dříve to šlo.


Online - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 14:11 Odeslat příspěvek
Moneta ma vypadek


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 17:47 Odeslat příspěvek
ten legendární mail z ledna o garanci jim bude dlouho ležet v krku. Myslím, že kdo to schválil a vypálil ven, tak dnes při nejlepším není v bance oblíbený :)


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 18:10 Odeslat příspěvek
Hlavně je potřeba stále se držet metody rozbité gramodesky a furt dokola opakovat, že garance byla jen na základní sazbu... A jako držhubný pro neodbytný klioše nabídnout kartu s cestovním pojištěním, kde praktický využití se teď bude blížit nule.

Jako ať na to koukám jak na to koukám, tady https://www.creditas.cz/aktualita?articleId=455804 se prostě píše "Sazba 1,6 % p.a. na Spořicím účtu + platí až do 30. června", žádnej odkaz na nějaký podmínky nebo něco. No nic, vás tady na fóru nemusím přesvědčovat a naštěstí jsem se tohodle nemusel účastnit.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 21:50 Odeslat příspěvek
A právní závaznost toho odkazovaného textu? Žádná, bohužel.
Jinak dnes definitivně zrušeny i účty, ke kterým byla platebka. Ještě se mi snažili dovolat, ale nebyl čas. Pak už se neozvali.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 22:10 Odeslat příspěvek
Je to tak, že když banka něco napíše na webu, mělo by to platit. Je to ostuda, to co se stalo, jak emaily, tak web. K založení účtu se také lákalo textem o garanci.
Odpovědi na kritiku hrůza, zamítaní reklamací hrůza, normální reakce je teprve to současné obvolávání, i když to morálně nenahradí hromadný email všem postiženým klientům.
Zajímal by mě ten arbitr. Také by to šlo vzít jako klamavou reklamu (text byl i u informací o účtu). Prostě by s tím banka měla velkou polízanici, nedivím se mobilizaci osobního jednání.
Ale z určitého úhlu pohledu: může si soudně někdo vymoci dodržení garance, která není zavedená ve VOP a podobných dokumentech? Přece zas nemůže nějaký arbitr či soudce zlikvidovat banku jen proto, že její marketingové oddělení udělalo chybu. Není to tedy nějaký překlep, víme, je to evidentní z více kanálů, ale byla to prostě verze marketingová - viděl bych to na pokutu za klamavou reklamu, omluvu klientům atd., ta právní vymahatelnost by mohla vést k precenesu, že by už na marketingovém oddělení museli sedět samí právníci.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 22:22 Odeslat příspěvek
Tohle není tím, že tam nebyli právníci, to je tím, že začátkem roku si takový pokles repo sazby ještě letos nikdo vůbec neuměl představit.

Na něco tě marketing nalákat musí, a pokud to není vyloženě podvodná firma, tak si myslí, že to dodrží.


Offline - Diskutér Profil 
21. 5. 2020 22:43 Odeslat příspěvek
Snad jedině veřejný příslib by se dal částečně zakomponovat, ale to objektivně v dnešní krizi nemá cenu. Maximálně to člověk vybojuje pro sebe.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193  Další stránka
Stránka 189 z 193 [ Příspěvků: 2891 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies