FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Creditas (banka) |
---|
fanyn3 - Mírně pokročilý |
28. 1. 2022 11:33 |
regin píše V profilu na kartě Osobní informace u položky Autorizační údaje rozkliknout e-mail a změnit ho na jiný (ten pro notifikace). Po změně by se měl objevit u položky E-mailové kontakty. Pak jsou u notifikace v nabídce oba maily, takže lze vybrat notifikační. No a potom je potřeba změnit zpět Autorizační mail na původní. Díky, potřeboval jsem to na vodafonemail a tam to nejde potvrdit, nebo nevím jak, takže nic. |
Poslední příspěvek |
regin - Diskutér |
28. 1. 2022 13:18 |
Vodafonemail je "klasický" mail, nebo to je pro přeposílání mailů formou SMS na mobil? Je fakt, že při změně autorizačního mailu na něj přijde zpráva s odkazem pro potvrzení adresy. Jinak by neměl být problém zřídit si nějakou mailovou adresu třeba na Seznamu, tu zaregistrovat, potvrdit a pak si nastavit pravidlo (na Seznamu), aby se vše přeposílalo na ten vodafonemail.
Jinak já to mám podobně. U všech bank (tedy u těch, u kterých to jde) mám pro notifikace o změnách na účtu nastavený speciální mail. Z něho zprávy přeposílám jako SMS. |
fanyn3 - Mírně pokročilý |
28. 1. 2022 14:51 |
regin píše Jinak by neměl být problém zřídit si nějakou mailovou adresu třeba na Seznamu, tu zaregistrovat, potvrdit a pak si nastavit pravidlo (na Seznamu), aby se vše přeposílalo na ten vodafonemail. Taky řešení, ale myslel jsem, že to půjde přímo - tak to mám u Fio. Přesto díky. |
regin - Diskutér |
28. 1. 2022 17:59 |
Já mám simku od O2 a tam jde poslat SMS na adresu 00420(tel.číslo)@sms.cz.o2.com
Jenže je jednak omezená délka zprávy a na úvod to dává adresu odesílatele, takže ve výsledku se toho tam moc nevejde. Navíc, pokud banka neposílá notifikaci jako čistý text, ale třeba jako HTML, tak už je to úplně o ničem. Takže to řeším programem, který v pravidelných intervalech kouká na ten notifikační mail, načte maily, upraví a pak je přes skutečnou GSM bránu odešle. Pak mi přijde např. SMS: BC: platba 500Kc na mallpay, zustatek 1.000 Kc, 15:30 28.01.2022 Je tam všechno potřebné a hlavně se to vleze na display mé Nokie. |
čulibrk - Diskutér |
29. 1. 2022 13:24 |
regin píše Já mám simku od O2 a tam jde poslat SMS na adresu 00420(tel.číslo)@sms.cz.o2.com Jo tohle je sqělá vychytávka, používám u emailových účtů, kde chci okamžitě vědět, že mi přišel email, tak to přesměruju na SMS. |
regin - Diskutér |
3. 2. 2022 08:14 |
fanyn3 píše Díky, potřeboval jsem to na vodafonemail a tam to nejde potvrdit, nebo nevím jak, takže nic. Tak už konečně odpověděli a napsali toto: Citace Pokud si přejete přidat další e-mailovou adresu do našeho systému, stačí nám napsat zprávu z internetového bankovnictví, do které uvedete e-mailovou adresu a že žádáte o její přidaní.. Poté budete mít možnost zvolit u nastavení notifikace e-mailovou adresu dle potřeby. |
Clipperton - Kolemjdoucí |
8. 2. 2022 09:22 |
Dobrý den,
možná jsem paranoidní, ale nechápu, že sken občanky musí být pro tuto banku barevný (vždy jsem si u každé banky vystačil s černobílým). Nemáte nějaký tip na distorzi obrázku, kterou by banka akceptovala, ale občanka se nedala snadno reprodukovat. Docela mě také zarazilo, že nelze "čistě uživatelsky" opustit vyplňování registračních údajů (člověk musí stránku natvrdo zavřít) - to moc na důvěryhodnosti nepřidává. Vzhledem ke koronaviru se mi banku osobně navštěvovat nechce. Díky ta tip. Clipperton |
ladisg - Návštěvník |
8. 2. 2022 10:50 |
Proc to nevyfotis mobilem. Pak tu fotku uprav nejakym filtrem dle libosti...jestli jsem te teda dobre pochopil.
|
Clipperton - Kolemjdoucí |
8. 2. 2022 11:05 |
Díky za reakci, musím něco zkusit - jde o tu hranici, aby by to bylo pro banku ještě vhodné, ale přitom se to nedalo nějak zneužít. Chtěl jsem vědět, jestli to už někdo neřešil, abych u banky zbytečně nenarazil s moc velkou úpravou.
|
vlaju - Mírně pokročilý |
8. 2. 2022 11:24 |
Obavy chápu, ale viděl bych to tak: co už vezme banka, to už je zneužitelné. A to spíš nějaké pochybné instituce vezmou i horší kvalitu než banka, takže se to myslím nedá ošetřit.
|
fc70 - Přeborník |
8. 2. 2022 14:02 |
Souhlasím, nedokonalost, která projde v jedné bance, asi projde i v jiné.
Já bych se spokojil s tím, do poslané fotky přidat nějaký popisek („posláno do banky X dne D.M.R“), který je přímo navázaný na konkrétní použití, a zneužití vůbec nezabrání, ale snad bude mít ten dopad, že případný útočník radši klikne na vedlejší fotku a zneužije údaje někoho jiného, než aby se s tím editoval. A kdyby to útočník použil tak, jak to je, tak existuje záznam o tom, 1) že je to zkopírované, a 2) odkud se to vzalo. |
Alfréd z hor - Nadšenec |
8. 2. 2022 15:09 |
Creditas je asi nekrutopřísnější banka, co se týče dokladů při on-line zakládání, když jsem před nějakou dobou zkoušel založit, po třetím pokusu, když reakce banky byla, že doklad není kvalitní, jsem to vzdal a žádost stornoval. Když jsem pak zakládal znova, tak jsem doklady naskenoval na skeneru a prošel jsem . Takže obávám se, že použití nějakých filtrů a dodatečně upravené foto, neprojde. Když jsem při prvním neúspěšném pokusu prudil, proč nasíraj potenciální zákazníky, když jinde to projde (na téže foto dokladů jsem zakládal i jinde), odpověděli že striktně dodržují ověřování zákazníků, bo by jim mohla hrozit pokuta ...
|
Rop - Administrátor |
8. 2. 2022 20:48 |
Občas bych doporučoval se vžít do situace banky, která za podobné "šaškárny" může dostat pokutu ve výši 10 % z obratu.
Já si taky dělám barevné skeny občanek klientů - nikdy s tím nikdo neměl problém. AML právo platí od 1. července 1996 ... za ty léta už jsme si na to mohli zvyknout. |
regin - Diskutér |
9. 2. 2022 05:42 |
Já mám uloženou naskenovanou občanku a před nahráním přidávám "vodoznak" s textem kopie pro banku XY. Pak výsledek uložím jako JPG s vysokou kompresí. U většiny bank to v pohodě projde, ale u Creditas ten obrázek musel být docela kvalitní a bez vodoznaku. I když jsem ho zesvětlil tak, že skoro nebyl vidět, tak to nevzali.
|
Alfréd z hor - Nadšenec |
9. 2. 2022 07:09 |
Tak já taky nemám problém poskytnout bance sken dokladu ... jen mě vytáčí, když je sken čitelný, ale banka prudí, či "šaškuje" ... jednou je to moc světlé, podruhé to nemá okraje a potřetí už ani nevím, co jim na skenu vadilo ... pravda, od té doby nepoužívám při zakládání účtů mobil (se kterým nebyl nikde jinde problém), ale skenuji a vkládám ze skeneru. To kdyby neprošlo, to už by bylo na rozšlapání skeneru, vyhození ntb z okna a konzumaci platíčka lexaurinu ...
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 293 Další stránka Stránka 240 z 293 [ Příspěvků: 4383 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |