FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Creditas (banka) |
---|
PatrikChrz - Administrátor |
7. 5. 2021 11:48 |
Kartu se salonky mají, ale tam jsou přísnější požadavky - spravovaný majetek 3 miliony a více.
|
Poslední příspěvek |
Aldapo - Mírně pokročilý |
7. 5. 2021 11:58 |
Díky, za 3 míče u ledu se mi to ale nezdá tak výhodné. Zajímala mě ta daná gold karta s 12 000 příjmu co mě nabídli ale nějak jsem nenašel datasheet výhod a plnění u toho pojištění.
|
hopo.hopo - Nadšenec |
7. 5. 2021 12:02 |
Aldapo - Mírně pokročilý |
7. 5. 2021 12:51 |
Děkuji za rychlou rekci s podmínkami. Pro mě je to pořád na zváženou asi tu kartu vezmu a Dinersku zachovám kvůli výrazně lepšímu pojištění taky.
|
vlkoslav - Trvalý BAN |
8. 5. 2021 18:00 |
Tož, kdyby se nemuselo na pobočku, tak bych do toho šel hned. Pořád je to asi dostatečné cestovní pojištění, včetně odpovědnosti za škodu, prakticky zdarma, s minimální obsluhou. To nevím kteráže kreditka to zadarmo dává. Brával jsem si na to na měsíc twisto premium.
|
MirekM. - Diskutér |
12. 5. 2021 17:50 |
MirekM. píše Dnes jsem na návštěvě potřeboval převést peníze z Creditasu do Air. Převod jsem provedl přes staré SB (nové omalovánky moc nemusím). Zkopíroval jsem minulou okamžitou platbu a z nepozornosti zaškrtl expresní platbu v domnění, že zaškrtávám okamžitou platbu. Ano, moje chyba, měl jsem pořádně číst. Bez jakéhokoliv varování se platba provedla a banka si strhla za expresní platbu 50 Kč. Peníze jsem stejně ještě jednou musel převést okamžitou platbou bez poplatku přes omalovánky, neboť jsem je bezprostředně v Air potřeboval ... V době, kdy Creditas do Air nabízí okamžité platby bez poplatku se mně zdá poplatek za pomalejší expresní platbu ve výši 50 Kč naprosto nemorální. Reklamace zamítnuta s vysvětlením typu já o koze, banka o voze. S touto bankou výhledově končím ... |
Kolem.jdouci - Nadšenec |
12. 5. 2021 20:16 |
Sám píšeš, že z nepozornosti. Co jsi na tom jako chtěl reklamovat? Taky jsem to kdysi omylem zaškrtl a ani mě nenapadlo to nějak řešit. Trocha sebereflexe by neškodila.
|
MirekM. - Diskutér |
12. 5. 2021 21:28 |
Jaká sebereflexe? Pokud budu provozovat starý SB zároveň s novým SB a ve starém SB nebudu mít okamžité platby jen expresní a v novém obojí, tak v rámci proklientského přístupu do cílové banky, která umožňuje okamžité platby bych dal do starého SB hlášku v případě pokusu o použití expresní platby, že je možné platbu provést také okamžitou platbou přes nové SB nebo obojí IB. A vo tom to je. Nejde mně o 50 Kč, ale o princip.
|
Zedna1 - VIP uživatel |
13. 5. 2021 08:02 |
Mirku nezlob se na mne, ale zde musim souhlasit s kolem.jdouci.
1) stare IB/SB budou ukonceny k 31.5.2021, takze jiz brzy skonci soubeh stare/nove IB/SB 2) expresni platby timto zpusobem (tj. bez explicitniho upozorneni na poplatek) maji implementovany snad vsechny banky (stejne) 3) jak uz mnohokrat zaznelo, expresni platby maji i v dobe okamzitych plateb stale svuj specificky vyznam -> pro vyssi castky, ktere jsou nad ramec max. limitu okamzitych plateb |
MirekM. - Diskutér |
13. 5. 2021 10:20 |
Petře zcela jsi mě nepochopil. Ano, pokud by ve starém SB měli expresní platby i okamžité platby stejně jako v novém SB a v obojím IB, neprudil bych. Stejně bych neprudil, pokud by ve starém SB po nechtěném pokusu o expresní platbu do banky s možností okamžité platby na mě vyskočilo nějaké upozornění o možnosti okamžité platby, ale jen v novém SB nebo v obojím IB, to bych pak expresní platbu určitě neprovedl.
A pokud budou v případě neprokientského přístupu banky všichni držet hubu a krok, nikam se v rámci proklientského přístupu banky neposuneme. |
dala67 - Mírně pokročilý |
13. 5. 2021 10:58 |
Napsat cscript navíc a implementovat jej mi nepřipadne jako nereálné a časově náročné. Podle mne je to úmysl s tím, že takto se nachytá více klientů.
|
MirekM. - Diskutér |
13. 5. 2021 15:05 |
Jak jsem si zde přečetl nejsem sám, kdo ťapnůl na expresní platbu ve starém SB v domnění, že zadává okamžitou platbu. Z toho jsem taktéž jako dala67 nabyl dojmu, že každá 50-ti Kč od nachytaných klientů je pro banku dobrá.
Nejsem chronický reklamátor a např. v Air jsem za řadu let požádal o vrácení menšího poplatku v IB cca 2x. |
MirekM. - Diskutér |
14. 5. 2021 18:17 |
MPIN autorizace do starého IB již nechodí vůbec, ještě před nějakým týdnem chodila na mobil s nepoužitelným zpožděním. Funguje jen přihlášení/zadávaní platebních příkazů pomocí hesla a SMS.
Dobrá metoda, jak odradit klienty od používání stručného, názorného a barevně vyváženého IB v posledních dnech jeho života a donutit je již použít ty nové přeplácané, nenázorné omalovánky. |
Alfréd z hor - Nadšenec |
14. 5. 2021 19:55 |
Tak to je asi o vkusu toho kterého soudruha . Já jsem do Creditas emigroval se záložním, či spíš pro operativní účely určeném, účtem od nebožky Equa a jsem zatím maximálně spokojen, včetně IB a SB. Jestli bylo old IB a SB lepší nemohu posoudit, bo černoch žije dneškem a ne tím čo tolo, to bolo, tedy nebyl důvod zkoušet, když banka avizovala, že old posílá do pravěku, tak jsem naskočil rovnou do nového .
|
MirekM. - Diskutér |
15. 5. 2021 06:55 |
Proti gustu žádný dišputát. Jen nepatřím mezi mládež, pro kterou je nejlepší IB a SB na stránce co nejvíce informačně přeplácené na úkor přehlednosti a navíc co nejvíce barevné s výraznými odstiny barev jako kašpárek.
Tento trend začala mBank a hold některé banky se v tom zhlédly. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 295 Další stránka Stránka 225 z 295 [ Příspěvků: 4412 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |