FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Další stránka |
Potřeba více karet před odjezdem do zahraničí |
---|
Navstevnik123 - Nadšenec |
12. 11. 2016 12:04 |
Citace V souladu s nastavenými interními podmínkami banky pro vydávání platebních karet a s přihlédnutím k požadavkům klienta v jeho Žádosti nebo Rámcové smlouvě banka stanovuje tzv. limit karty. Limit určuje objem a počet transakcí, které můžete provést prostřednictvím příslušné karty v průběhu stanoveného období (den/týden/měsíc). Nevíte jaký a jestli se opravdu uplatňuje limit počtu transakcí? Nakupoval jsem více drobností a karta začala hlásit platba zamítnuta, nedostatečný zůstatek (nebo něco v tom smyslu), přitom zůstatek je dostatečný a vyčerpal jsem cca desetinu denního limitu na kartě. Měl někdo podobný problém? |
Poslední příspěvek |
drkarel - Inventář |
12. 11. 2016 12:42 |
Neplatils bezkontaktně? Několikrát se mi stalo, že to takto hloupě "oznamovalo" situaci, kdy je třeba po sekvenci bezkontaktních plateb (ač s PIN) jednou zaplatit kontaktně. I když to už vím, stejně mě to vždycky rozhodí a hledám jinou kartu (než si to uvědomím).
|
Navstevnik123 - Nadšenec |
12. 11. 2016 12:53 |
Zapomněl jsem napsat že to byly platby kartou na internetu v zahraničních obchodech a šly celkem rychle po sobě (nachystal jsem si zboží které chci koupit předem a pak už jen platil). Tipuju to na nějakou automatickou ochranu proti zneužití účtu / karty... problém je, že na rozdíl třeba od jasně daných limitů v Kč je toto celkem nepředvídatelné a ani nevím kdy platby začnou opět fungovat nebo jestli je pro to potřeba něco udělat... jedině snad hlásit plánované větší nákupy bance předem (což počítám, že by stejně nepomohlo).
|
vpe - Poslední varování |
12. 11. 2016 13:11 |
Tak zavolej na blokacni linku a reklamuj to...
Pokud to byl tvuj prvni nakup v zahranici online a ve vetsim mnozstvi, tak to banky blokuji, zavolaji klientovi jestli skutecne plati on a pak az to pousti... I kdyz v dobe 3D Secure nevim nevim, od UCB kreditky jsem zrusil tak nevim jak to maji... Ty mas 3d secure ze zadavas kod z sms pri platbe online? |
khonsun - Mírně pokročilý |
12. 11. 2016 14:40 |
S tim telefonovanim, to je taky vynalez. Velmi prakticke, kdyz volaji treba v noci do Indonesie a prichozi hovor je napr. 60.- Kc/min ... To snad dela nejaky automat, protoze ohlaseni predem neakceptuji.
|
vpe - Poslední varování |
12. 11. 2016 15:12 |
Bavime se o online transakci?
Nakupy u obchodnika, nemam s tim zkusenost, ale urcite bych zkousel pomalu a s vice kartami a s funkcnim internetem, abych sve bance mohl zabezpecene apsat kdyby neco... |
Navstevnik123 - Nadšenec |
13. 11. 2016 00:22 |
Podle všeho je to běžná věc... můžu být rád, že nejsem v USA https://www.facebook.com/UniCreditBankCZ/posts/954317718007883
|
drkarel - Inventář |
13. 11. 2016 07:46 |
Njn, to jen potvrzuje (nejen Patrikovo) pravidlo neodjíždět do zahraničí jen s jednou kartou jedné banky.
|
houghs - Mírně pokročilý |
13. 11. 2016 12:02 |
Navstevnik123 píše Podle všeho je to běžná věc... můžu být rád, že nejsem v USA https://www.facebook.com/UniCreditBankCZ/posts/954317718007883 Chybu vidím na obou stranách. U klientky tu, že do banky před odjezdem nezavolala a neřekla, že bude v jistou dobu v zahraničí a ve kterých státech. Operátor by měl tyto informace pak vložit do bankovní databáze ke kartě klienta. Také je vhodné uvést aktuální telefonní kontakt. Tak to dělám já, vloni jsem informoval banku, že budu 3 týdny v USA a Kanadě. Banka by měla také o tomto klienta poučit, což bohužel nedělá. U cestování po Evropě to nutné není. Na druhou stranu je vidět také velká neprofesionalita personálu banky. Blokace karty je až poslední možnost. I když se klientovi banka nedovolá, měla by víc přemýšlet nad transakcemi, které jsou kartou provedeny. Jinak používá kartu oprávněný držitel a jinak zloděj. Pokud vidím, že kartou je placeno u McDonalda, běžném hotelu, za benzín nebo lístek na metro, tak přece nebudu kartu blokovat. V USA je lépe moc kartou hotovost nevybírat, jednak proto, že pokud by to byla ojedinělá transakce, banka by ji mohla považovat za podezřelou, pak také proto, že skoro všude, a to i nejdrobnější výdaje je možné zaplatit kartou a také proto, že u většiny výběrů je platí "surcharge", tj. kolem $3 za každý výběr. |
eL Ká - Mírně pokročilý |
13. 11. 2016 12:36 |
houghs píše Chybu vidím na obou stranách. U klientky tu, že do banky před odjezdem nezavolala a neřekla, že bude v jistou dobu v zahraničí a ve kterých státech. Prošel jsem si schválně znovu rámcovku a smlouvu o kreditce co mám od UCB a žádná taková povinnost tam není. Jelikož jakožto klient žádnou oznamovací povinnost nemám, je chyba podle mě zcela a pouze na straně banky. Ještě bych byl ochotný uvažovat, že bych tuto informaci bance předal elektronicky prostřednictvím IB, ale TELEFONOVAT DO BANKY? To jsem naštěstí dělal naposledy v minulém století. |
khonsun - Mírně pokročilý |
13. 11. 2016 12:37 |
Z praxe vim, ze odjezd do zahranici /kam, kdy/ a tedy potenc. pouziti karty, je mozno bance ohlasit. Ale spec. u UCB vzdy nasleduje pokrceni ramen informovane obsluhy, ktera to kamsi zanese /napise/. To je tak vsechno a nevylouci to event. overovani telefonem. Vetsinou v noci; ve dne malokdy a to kdyz tak v dobe, kdy je clovek zrovna napr. pod hladinou more. Navic onen prichozi hovor stoji napr. 6o.- Kc/min.
|
xls - Inventář |
13. 11. 2016 12:50 |
No tak s jedinou kartou na druhý konec světa snad nikdo nejezdí. I když ukrást mohou teoreticky všechny karty najednou, to se pak taky nic nevyřeší. Jinak to musím zaklepat, jezdím dost a na podobné problémy jsem ani u UCB, ani u jiných bank nenarazil. Většinou jich mám tak 5-6.
|
paty07 - Diskutér |
13. 11. 2016 13:05 |
xls: Většinou mají lidé jednu banku a jednu kartu, já mám u sebe většinou dvě a i tak jsem za exota, a to nemluvím o dalších kartách, co mám doma.
|
PatrikChrz - Administrátor |
13. 11. 2016 14:13 |
xls píše No tak s jedinou kartou na druhý konec světa snad nikdo nejezdí. I když ukrást mohou teoreticky všechny karty najednou, to se pak taky nic nevyřeší. Jinak to musím zaklepat, jezdím dost a na podobné problémy jsem ani u UCB, ani u jiných bank nenarazil. Většinou jich mám tak 5-6. Přesně tak. Visa i Mastercard, debetni i kreditní, různé banky - a to jedu obvykle ve skupině s podobně "postiženými" . A další karty mám v ČR u důvěryhodné osoby, která by mi ji případně poslala nějakou expresní službou. |
xls - Inventář |
13. 11. 2016 14:24 |
Abych to uvedl na správnou míru, mnoho let jsem žádnou Visu ani neměl (teď už mám). Praktická zkušenost je ale taková, že buď fungovalo všechno nebo nic, takže ani diverzifikace situaci (kromě toho zablokování bankou) moc neřeší.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku 1, 2, 3, • # Další stránka Stránka 1 z 3 [ Příspěvků: 40 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |