Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 4. 2021 19:55

To se ale stalo našemu zdejšímu diskutujícímu policistovi proto, že šlo o kartu na nějakou příbuznou hodně starou osobu, jak sám přiznal, nad 70 či dokonce nad 80 let? Přece jen jde o úvěrový produkt a v tomto věku neprodloužení chápu. Jinak neprodloužení karty snad nehrozí (nikomu se nestalo).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 6. 4. 2021 22:49

Jak se může zaplatit hello kreditkou bezhotovostne? Platil jsem v 1 den 2x Twisto karty, u první platby je bezhotovostne a u druhý Twisto karty je normálně internetová platba. Přes curve to nebylo placený, normálně na přímo. Kdyby to bylo na různých kreditkach ale na jedny kreditce v jeden den?
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 4. 2021 23:22

@audiobullys:
Viz vlákno Twisto a poslední zprávy v něm. Tento fintech bohužel začal používat více platebních poskytovatelů (bran, resp. identifikací plateb), proto někomu i třeba přes Curve zaplatit nejde (blokace Fronted zajistí, že Twisto transakce s MCC 6012 s kreditkou jako podkladem neprojde), ale jinému (i mně) ano (jiný MCC než 6012, tak jako dřív, typicky u dříve v systému Twisto zapamatovaných karet pro úhrady). U přímého použití Hello bez Curve je to stejný problém (protože MCC kód je z brány Twisto, Curve nemá na něj vliv): jediný rozdíl je, že platba s MCC 6012 projde, ale u Hello je ve výluce bezúročného období+odměn (je brána jako "bezhotovostní převod", ne jako internetová platba kartou), proto se zobrazuje v transakcích jinak. Twisto je teď zkrátka nevyzpytatelné :(
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 4. 2021 11:36

Včera jsem se poprvé od zavedení potvrzování 3DS v appce pokoušel zaplatit na netu KK HB (předtím jen přes CRV), sice to poslalo notifikaci do appky a v apce šla platba potvrdit, ale na PC se ihned po přechodu z brány objevilo, že "Není možné ověřit platbu. Došlo k technické chybě v komunikaci s bankou." Netušíte, kde by mohl být problém? Netové platby povoleny, s dostatečným limitem, karta aktivní ...
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Mito72 9. 4. 2021 15:06

Ja som mal tiež problém so zaplatením KK na internete, ale zistil som, že sa mi prenastavil denný limit na karte na 1500 Kč a tým pádom som nemohol zaplatiť. A v niektorých prípadoch, napr. V zásilkovni mi to robí úplne presne s rovnakou chybou, ale podarí sa mi to tak na 3 až 4 krát zaplatiť.
Mito72
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 4. 2021 15:45

Dík, limity jsem kontroloval a pokoušel jsem se asi 6x 2 různými kartami, nakonec jsem zaplatil RB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod psovod78 10. 4. 2021 11:00

Mam dva lehce banalni dotazy:

1) kdy posila HB nove karty? Moje ma platnost 04/21, a zatim mi neprisla nova.

2) kdyz se chci zbavit pojisteni MASTER a typci pisi "pisemne vyslovit nesouhlas", co to znamena? Musim na postu a poslat to dopisem? A na jakou adresu?

Diky moc.
psovod78
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hgfdsa 10. 4. 2021 11:11

Přibuznému třeba po expiraci novou kartu vůbec nezaslali, ani ho o tom sami neinformovali, že se rozhodli jí neobnovit, až po dotazu napsali, že úvěrový účet může dál využívat, ale kartu už mu nevydají.
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 4. 2021 12:07

Pojištění Master mám na kreditce od samého počátku, tedy už přes 2 roky, ale vůbec to nevadí, nezaplatil jsem na něm ani korunu (když je dluh při vystavení výpisu na konci měsíce nulový, je logicky i pojistné počítané procentem z dluhu také nulové, stejně jako měsíční poplatek za správu karty). A u @hgfdsa bylo nevystavení karty z důvodu vysokého věku dotyčného příbuzného, běžné to není. Takže v klidu, pokud nejsi hluboce v důchodovém věku, měli by ti ji vydat. Mě to čeká také brzy, mám platnost do 7/21.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod ilja2001 10. 4. 2021 14:59

Mam platnost stare karty taky 04/2021 a nova jeste neprisla. Ale v aplikaci uz vidim novou kartu s platnosti 04/2024. Takze predpokladam, ze kazdou chvili dorazi.
ilja2001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 19. 4. 2021 12:41

Nemá někdo v poslední době problém s Curve transakcí s Hello kreditkou? Už druhý den po sobě nejde zaplatit bezkontaktně i kontaktně
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod tocassido 19. 4. 2021 13:09

Nemám žádný problém KK Mototechna
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jir.vesely 19. 4. 2021 13:24

Já myslím, že bude spíš něco špatně na straně Curve, viz. co jsem psal do toho vlákna dnes.
jir.vesely
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 4. 2021 21:12

Tak Hello bank opět nefunguje ani IB, ani mobilní appka :(. Ale aspoň o tom vědí a dle informace u přihlášení do IB na tom dělají.
Naposledy upravil minarjo dne 19. 4. 2021 21:37, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 19. 4. 2021 21:37

O nefunkčnosti systémů tentokrát v HelloBank vědí, na webu mají hlášku:

Hello!
U části klientů máme bohužel problém. Nelze se přihlásit do mobilní aplikace ani mobilního bankovnictví. Na odstranění problému intenzivně pracujeme. Omlouváme se za způsobené komplikace.
Milos
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků