FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna) |
---|
cz01 - Nadšenec |
24. 1. 2021 18:12 |
Jasně, platím prakticky jen přes Curve při použití HB kreditky, abych maximalizoval výhody, které nabízí a nabídky chodí. Spíš to vypadá, že nabídky nově chodí pouze na nebrandovabé kk. Ale nechci se pouštět do spekulací.
|
Poslední příspěvek |
MirekM. - Diskutér |
24. 1. 2021 20:49 |
Původně jsem měl KK cobrandovanou s E.ON. Před nějakým časem ji všem převedli na "normální" KK. Že by KK vedli stále jako cobrandovanou a proto poslední dobou žádné nabídky?
|
čulibrk - Diskutér |
24. 1. 2021 21:14 |
Kdepak, tím to nebude. Já měl EON KK, teď je z ní klasická Hello KK a z minulosti mám i KK Cetelem. Žádné nabídky mi nechodí.
|
fc70 - Přeborník |
24. 1. 2021 22:16 |
Nemá žádný smysl zevšeobecňovat na nabídky chodí/nechodí.
Každá jednotlivá kampaň má nějaký účel (Rozplatit klienty, kterým karta leží v šuplíku? Zvýšit útratu nad tu úroveň, kdy se platí bonus, aby banka začala na transakcích vydělávat? Přesvědčit klienta k drahému nákupu, který bude splácet postupně? Reklama zaplacená nějakým obchodem?), nějakou idealizovanou cílovou skupinu, nějaká kritéria, podle kterých se ta cílová skupina přibližně pozná, možná nějaký prvek náhodného výběru, aby se dala měřit úspešnost kampaně. A jedním z kritérií klidně může být nějaký odhad toho, jak moc kampaň změní dlouhodobé chování klienta vs. jak je pravděpodobné, že klient jen vybere bonus a pak se bude chovat jako předtím. Takže by klidně mohlo být možné, že každý klient dostane 1-2 bonusy, a pokud je vybere a pak se stejně chová jako předtím, tak mu bonusy chodit přestanou. A my to tady vidíme jako rozdílná pravidla pro příjem jednoho bonusu, protože o sobě navzájem nevíme, jakou má kdo s bankou historii. Teda vzhledem k relativní neschopnosti HB implementovat všelijaké klienty žádané funkce je rozumné pochybovat, že mají marketing a cílení takhle pokročilé, ale je to asi jiné oddělení a jiný rozpočet, popř. můžou mít dobrou marketingovou infrastrukturu právě proto, že neutráceli na funkce pro klienty. Zkrátka nevíme, a odvodit pravidla pro jednorázové individualizované kampaně je vzhledem k neustálé nesourodosti daleko složitější než odvodit pravidla pro to, komu banka nějaký úvěr schválí/neschválí a s jakým limitem (což se tu taky pár lidí pokoušelo, veskrze bez úspěchu). |
Delitzsch - Diskutér |
24. 1. 2021 22:35 |
Sdílím pochybnosti o vyspělosti marketingu HB. Co když chtěli prostě klientům něco nabídnout, ale současně ušetřit, tak úplně náhodně a naslepo vybrali nějakou skupinu? Tomu by odpovídaly informace o předchozí akci, kdy mezi klienty s největším počtem transakcí byl vybrán také ten, kdo měl jednu jedinou.
|
wit.cz - Diskutér |
24. 1. 2021 22:44 |
Tahle "banka" je schopna v záplavě svých klientů, které tvoří převážně cetelemáci, rozpoznat jen obecně, zda klient svým chováním spadá mezi free ridery. Ty se snaží čas od času eliminovat. Cokoliv víc je pod rozlišovací úrovní. Info přímo od zdroje, byť z jiného oddělení.
|
lukas1107 - Mírně pokročilý |
26. 1. 2021 17:39 |
Nezmizela vám taky z IB kreditní karta?
|
TnT2 - Mírně pokročilý |
26. 1. 2021 17:48 |
Ano, zmizel Hello kredit, i ze SB a na dnešní noc mají naplánovanou odstávku.
|
MirekM. - Diskutér |
26. 1. 2021 19:13 |
Stejný případ, kreditní účet nevidím v IB ani v SB. Odpověděl mně ale na HB fóru jisy, že obě KK v IB vidí.
Potřeboval jsem zaplatit KK HB na Internetu a před platbou nastavit limit pro internetové platby a houby houby zlatá rybko. |
qwerta - Kolemjdoucí |
26. 1. 2021 19:32 |
lukas1107 píše Nezmizela vám taky z IB kreditní karta? Jo zmizela. |
Korzaik - Nadšenec |
26. 1. 2021 19:49 |
Jo, co je tohle za beta banku? Taky jsem chtěl platit přes internet a transakce zamítnuty, koukám na IB a karta nikde.
Vytřískáme z nich nějaké odškodné? |
filas81 - Nadšenec |
26. 1. 2021 19:56 |
jsem na tom úplně stejně
|
Lol Phirae - Nadšenec |
26. 1. 2021 21:20 |
Aktuálně zcela offline.
|
minarjo - Inventář |
26. 1. 2021 21:23 |
Však tu odstávku plánovali a avizovali už pár dní, např. při přihlášeních do Smartbankingu, nevím proč šílíte. A že v Hello bank začnou systémy postupně vypínat mnohdy už několik hodin před časem zahájení plánované odstávky, na to už jsem si dávno zvykl
|
Lol Phirae - Nadšenec |
26. 1. 2021 21:24 |
U mě teda rozhodně nic neavizovali.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 632 Další stránka Stránka 348 z 632 [ Příspěvků: 9469 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |