FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Curve karta

Offline - VIP uživatel Profil 
29. 4. 2021 22:13 Odeslat příspěvek
b00n píše
To asi nebude vydojeno z bank, spíš cashback z crypto.com a dělat dobíjecí kolečko do revolutu cryptem.com přes Curve a pak do banky a zpět na crypto.com.
Na jednu stranu fandím dojení, na druhou stranu je to porušení podmínek rovnou několika těch služeb.

Kdepak.
Dobití Revolutu např. byznys kreditkou KB (příjem firmy, zdanitelný)
Směna Revolut -> EUR.
Dobití Crypto debetkou Revolutu (nebo SEPA platba)
Platba Crypto Visa do limitu, nad to platba Crypto přes Curve.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 4. 2021 10:07 Odeslat příspěvek
zaplatil jsem dnes jednu položku twisto učtu crv kartou, částka necelých 1200 Kč a poprvé vůbec jsem viděl 3DS na crv. Ověření v crv appce, naprosto bez problémů a plně funkční...

Docela příjemné překvapení, že jim to už funguje, o tom, co jsme tady četl dřív...


Offline - Návštěvník Profil 
30. 4. 2021 10:46 Odeslat příspěvek
dalich píše
Platba Crypto Visa do limitu, nad to platba Crypto přes Curve.


neni vyhodnejsi platit rovnou Curve?

aspon teda vsedni dny a v CZK


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 4. 2021 14:45 Odeslat příspěvek
Dnes mi přišlo: Curve - Important updates to our Terms of Service

Asi nejdůležitější:
Minimum subscription periods. We’re introducing minimum subscription periods to our paid subscriptions, Black and Metal. If you upgrade from Blue to Black or Metal and you choose to pay monthly, your minimum subscription period will be 6 months. If you choose to pay annually, your minimum subscription period will be 12 months.

Link na PDF https://res.cloudinary.com/dzatxn6bx/image/upload/v1619685283/Terms/2021.04.29_-_EEA_Terms_of_Service_Version_1.1.pdf


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 4. 2021 14:50 Odeslat příspěvek
Od kdy to má platit?


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 17:10 Odeslat příspěvek
Za měsíc mi končí platnost Curve karty. Napsal jsem jim, že chci "Personal", aby mi neposlali "Commercial". Tak mi potvrdili, že pošlou "Personal".


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 18:47 Odeslat příspěvek
The changes outlined above won’t apply until 60 days from the date of this email.
jinak stávajících klientů, kteří již nějaký placený tarif mají se to z logiky věci netýká
s tím souvisí i jedno plus, při změně nejsou účtovány žádné poplatky

Důležitější za mě je toto, ikdyž zatím nevím co to v reálu znemaná:
Violation of our Fair Use Policy. We’ve included violation of our Fair Use Policy as one of the express reasons why we might immediately suspend or close your Curve account. While this has always been the case, we wanted to make it clearer.

možná už to souvisí s "Lafayette16" případem


Offline - Diskutér Profil 
1. 5. 2021 01:24 Odeslat příspěvek
;-)


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 5. 2021 10:05 Odeslat příspěvek
Mě před 10 dny blokli peníze na kreditce při přidání do aplikace. Peníze jsou stále blokovány a nikdo na můj dotaz nereaguje. Je to běžné?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
1. 5. 2021 10:29 Odeslat příspěvek
Jo, je to běžné, někdy i přes 30 dnů. Pak mají odpovídat na důležité dotazy, když je lidi zdržují s takovými zbytečnostmi.
:oboze


Offline - Diskutér Profil 
1. 5. 2021 15:11 Odeslat příspěvek
@tramin:
Expirace nezaúčtované blokace (obecně, nejen blokace od Curve) záleží na nastavení ve tvé bance, která danou kartu vydala. Bývá typicky 7, 14 nebo 30 dní, v závislosti na typu transakce (online, zahraniční, terminál...) a dané bance. Tedy klid, pokud to vidíš jako nezaúčtované, tak to čeká u tvé banky jen na tuto expiraci.

-- 1. 5. 2021 15:18 --

U Curve Gbit jsem dnes objevil "novinku". Schválně to píšu v ", protože jde to spíš návrat k tomu, co zde už bylo před odloučením od Wirecardu, ale lehce jinak. Jistě pamatujete, že když se dřív Gbit udělal brzy (jednotky minut až hodin) od prvotní platby, tak na původní kartě byla jen smazána blokace (nedošlo k zaúčtování + vratce). Až u delší doby od transakce to bylo skrz vratku (v posledních měsících skrz zaúčtování a vratku vždy, i při krátké době gbit od transakce).
Dnes jsem měl nějaké dopolední transakce (podklad Hello bank) a bylo mi divné, že ještě kolem 14h, cca 5h od transakce, jsou stále ve stavu Pending (dřív typicky jen chvilku, pár minut max). Navíc tyto Pending umožňují gbit (to dřív u Pending nešlo), tak jsem to zkusil a blokace na podkladové HB zmizela, tedy evidentně návrat k těm dvěma gbit způsobům z minula (plus navíc odlišení tím Pending). Tedy na to pozor: kdo chce aby z Hello bank (ze známých důvodů) ta Curve blokace nezmizela, ale byla zaúčtována i s vratkou, je třeba opět trochu déle na použití gbit čekat. Nevím zda jen do doby než Pending zmizí, nebo raději až do zaúčtování v HB, ale pozor na to. Jinak by HB z řetězce platby zkrátka vypadla, když by byl gbit moc brzy, no. Vliv v tím může mít i to že je víkendový den, ukáže čas jak dlouho tam Pending bude příště (a zda vůbec s těmi gbit metodami souvisí, nebo to byla náhoda).


Offline - Inventář Profil 
1. 5. 2021 16:20 Odeslat příspěvek
Já vždy raději s GBiT čekal až se transakce zaúčtovala.


Offline - Diskutér Profil 
2. 5. 2021 01:30 Odeslat příspěvek
Po ativaci nove karty (po expiraci puvodni) mam taky problem s GBiT u castek nad 5000 CZK (misto 5000£) je to ted uz nejak resitelne?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
2. 5. 2021 08:04 Odeslat příspěvek
PatrikChrz píše
antoushek píše
Ale pouze bezkontaktní cashback. Nebo už funguje někde kontaktní?

v Normě funguje i kontaktní. Při jednom bezkontaktním byla platba odmítnuta, tak jsem vložil kartu do terminálu a proško to.

A jak to bylo zaúčtované? Jako platba nebo výběr? A na jaké podkladové kartě?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
2. 5. 2021 09:06 Odeslat příspěvek
[quote="minarjo"]@tramin:
Expirace nezaúčtované blokace (obecně, nejen blokace od Curve) záleží na nastavení ve tvé bance, která danou kartu vydala. Bývá typicky 7, 14 nebo 30 dní, v závislosti na typu transakce (online, zahraniční, terminál...) a dané bance. Tedy klid, pokud to vidíš jako nezaúčtované, tak to čeká u tvé banky jen na tuto expiraci.

Zajímavé, protože před týdnem si přidávala maželka stejnou kartu u stejné banky do aplikace a blokace trvala asi 5 minut...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 392  Další stránka
Stránka 385 z 392 [ Příspěvků: 5874 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies