FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Curve karta

Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 5. 2021 18:03 Odeslat příspěvek
Aktuální postřehy z výměny v květnu expirující Curve blue karty. Karta přišla v černé obálce, která byla normálně zalepená, k adrese bylo rukou připsáno Czech Republic. Původní karta byla commercial a embosovaná, nová karta je opět commercial, ale neembosovaná. Nová karta má nové číslo, ale stále anglický BIN. Český BIN tedy mají asi jen nové personal karty.
Původní karta měla navýšené limity, nová karta má základní limity (denní limit jen 2000GBP místo 9000GBP). Poslal jsem proto na support žádost o navýšení limitů, zatím čekám na odpověď.
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
10. 5. 2021 23:39 Odeslat příspěvek
A1rh- píše
vypadá to, že zaúčtování u všech plateb už teď Curve skutečně provádí až po 24 hodinách. (jen konstatování) :-)

hmmm, platba z nedělě 9.5. z Lídlu v 18:26 s podkladovou KK Moto je v pondělí 10.5. 23:38 stále PENDING :hm


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 5. 2021 20:49 Odeslat příspěvek
Curve otevira dalsi investicni kolo: https://www.curve.com/crowdfunding2021/


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 5. 2021 22:44 Odeslat příspěvek
Milos píše
Aktuální postřehy z výměny v květnu expirující Curve blue karty. Karta přišla v černé obálce, která byla normálně zalepená, k adrese bylo rukou připsáno Czech Republic. Původní karta byla commercial a embosovaná, nová karta je opět commercial, ale neembosovaná. Nová karta má nové číslo, ale stále anglický BIN. Český BIN tedy mají asi jen nové personal karty.
Původní karta měla navýšené limity, nová karta má základní limity (denní limit jen 2000GBP místo 9000GBP). Poslal jsem proto na support žádost o navýšení limitů, zatím čekám na odpověď.


Tak po dvou dnech mi přišla e-mailem odpověď s tím, že při vydání nové Curve karty vznikla chyba, omluvili se a limity mi navýšili :-)


Offline - Diskutér Profil 
12. 5. 2021 00:49 Odeslat příspěvek
@A1rh-:
Ano předání platby k zaúčtování (=kdy zmizí z transakce Pending) teď trvá až dva pracovní dny. Třeba mé platby z neděle byly k zaúčtování předány v úterý kolem poledne. Ničemu to nevadí, gbit lze zase nově dávat i ve stavu Pending - pak to ale jen smaže na původní kartě blokaci, nemusí vytvářet vratku, tedy nevhodné třeba pro gbit z Hello bank :). A možná kvůli tomu to Curve udělala, aby ušetřila na vratkách gbit (pokud je většina gbitů dle jejich statistik zadána např. do 24h od platby, tak tímto zpožděním zaúčtování si ty gbity zjednodušují).


Offline - Nadšenec Profil 
13. 5. 2021 14:33 Odeslat příspěvek
Nemá někdo aktuální zkušenost s tím, jak ostře uplatňují ten limit 500 liber na transakce v zahraniční měně? Jestli už je to automat nebo nějaké FUP? Vím, že dřív jsem tam přirážky nepozoroval, i když jsem limit překročil, ale to už je delší doba...


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 5. 2021 14:52 Odeslat příspěvek
Já mám Metal, ale známý co má Blue říkal, že mu to účtují vždy automaticky. Nevím, jestli to bylo hned od první transakce, ale teď mu to každopádně počítají vždy když ho překročí.


Offline - Nadšenec Profil 
13. 5. 2021 15:14 Odeslat příspěvek
Ok, dík, myslel jsem si to, budu muset jít taky na Metal. Jinak funguje ten jejich cashback i v ČR?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 5. 2021 15:19 Odeslat příspěvek
Ještě jsem ho nezkoušel, ale nabídlo mi to cashback přímo na české obchodníky (přímo tam bylo zdůrazněno, že jsou z ČR), takže by to mělo jít. A bylo jich tam na výběr fakt hodně.


Offline - Návštěvník Profil 
13. 5. 2021 19:59 Odeslat příspěvek
Tomason87 píše
Nemá někdo aktuální zkušenost s tím, jak ostře uplatňují ten limit 500 liber na transakce v zahraniční měně? Jestli už je to automat nebo nějaké FUP? Vím, že dřív jsem tam přirážky nepozoroval, i když jsem limit překročil, ale to už je delší doba...


bude to zrejme brzy jen 500 EUR

https://res.cloudinary.com/dzatxn6bx/image/upload/v1619685283/Terms/2021.04.29_-_EEA_Terms_of_Service_Version_1.1.pdf


Offline - Diskutér Profil 
13. 5. 2021 21:34 Odeslat příspěvek
Lidl, Tesco a McDonalds fungují, REWE aka Billa ne a pak myslím u DMka se to muselo reklamovat


Offline - Návštěvník Profil 
17. 5. 2021 13:25 Odeslat příspěvek
Ahoj chci se zeptat je nějak blokovaný limit přes googlepay přes Curve a podkladová karta byla Revolut? Podle Curve mám limit platbou kartou nastavený na 60tis. denně.Nešlo mě zaplatit přes googlepay již 2 transakce 9tis. a 12tis.Musel jsem platit fyzickou kartou Revolut přes pin.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 5. 2021 21:02 Odeslat příspěvek
1jorgos píše
Puvodne jsem mel "anglickou" beta commercial vydanou 6/2017, pak prevydali na non beta personal (ale byly na ni limity commercial = 9000Ł denni atd.)
Ted mne (na mou zadost, kvuli poplatkum v ATM a nefunkcnosti na nekterych ceskych plateb. branach) poslali "ceskou" personal kde aplikace ukazovala denni limity 2400€/240€ ATM, takze jsem nemohl utratit/vybrat vic nez 2400CZK /240CZK denne !!!!!

Resil jsem to a mam nastaveno personal max = 135 000 CZK/30000CZK ATM .....atd, ale v apk je napis The callable returned a null value.

Pry po prevydani karty (z anglicke na "ceskou", zmene na vyssi nebo nizsi tarif, ztrata atd) jsou automaticky nastaveny zakladni denni limity stejne na commercial i personal
60 000 transakce = 2400E
6000 vyber = 240€

Limity lze zvysit:
na "ceske" commercial karte BIN 55742730xxx
max
270 000 CZK - max. 1 transakce + max. za 1 den = 9000Ł
30 000 CZK - max. výběr hotovosti za 1 den = 1000Ł
48 000 000 CZK - rok = 1 600 000 Ł
3 000 0000 CZK - rok = 1000 000 Ł
na "ceske" personal karte BIN 55744430xxxx
max
135 000 CZK - max. 1 transakce + max. za 1 den = 4500Ł
30 000 CZK - max. výběr hotovosti za 1 den = 1000Ł
42 000 000 CZK - rok = 1 400 000 Ł
3 000 0000 CZK - rok = 1000 000 Ł
toto maximum je pry omezeno Mastercardem.


Po 2 měsících používání jsem si napsal o zvýšení limitů a požadovali foto pasu a vlastní aktuální foto.
Pak za cca 10 dní navýšili na
POS Daily / Per Transaction: 135,000 CZK
ATM Daily / Per Withdrawal: 30,000 CZK
The monthly limit has now been removed.


tak to sedí...ale v aplikaci pořád nic...a null value


Offline - VIP uživatel Profil 
17. 5. 2021 21:20 Odeslat příspěvek
null value tam mám už půl roku a nic s tím neumí udělat


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 5. 2021 20:05 Odeslat příspěvek
Ahoj, dnes se mi stala zajímavá věc. Tak nějak z historie si pamatuju, že Curve ani Revolut nešlo platit na automatických čerpacích stanicích, nicméně protože mám v Google Pay default kartu Curve, tak jsem to nijak neřešil, naťukal 2000kč a přiložil mobil, neuvědomil jsem si, že mám ještě půlku nádrže, takže ve výsledku jsem platil jen 848kč. Tuto platbu vidím teď večer v Curve i v podkladové FIO. Nikde nevidím blokaci původních 2000kč. Chtěl jsem si udělat GBIT do Equabank, což prošlo v pohodě, ale najednou je z 848kč původních 2000kč, jak v Curve, tak v Equabank. Tož jsem zvědav, co bude dál :(

edit: Ráno přišla notifikace něco ve smyslu refundace CVR*Equabank (blbec jsem si to nevyfotil a nikde to nejde najít), nicméně, v Curve vidím už správnou částku na kartě Equa. Ve FIO přišla vratka přesné částky, ale v Equabank je pořád blokace 2000
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392  Další stránka
Stránka 388 z 392 [ Příspěvků: 5871 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies