FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Curve karta |
---|
Lafayette16 - Diskutér |
4. 10. 2020 22:44 |
Podpora mi už několik týdnú neodpovídá ani na urgence, pozoruje někdo něco podobného?
|
Poslední příspěvek |
suram - Diskutér |
5. 10. 2020 05:02 |
Ne, odpovídají mi druhý nebo třetí den.
|
A1rh- - Diskutér |
5. 10. 2020 05:44 |
založ NOVÝ dotaz v chatu / NOVÝ mail s odkazem na předchozí komunikaci, místo pokračování v aktuálním chatu, nebo mailovém vlákně. Myslím, že k novým dotazům se chovají trochu jinak, minimálně na ně musí nějak odpovědět.
|
suram - Diskutér |
5. 10. 2020 06:54 |
A jak to je aktuálně s GP? Curve tam jde v ČR registrovat?
|
retron - Diskutér |
5. 10. 2020 12:38 |
potvrzuji trošku delší reakci supportu v řádu 3+ dní, ovšem odpověď dorazí
|
Lafayette16 - Diskutér |
5. 10. 2020 12:48 |
Já zítra načnu další týden (s čekáním na odpověď). Takže to zkusím trochu zaurgovat, resp. napsat nový ticket.
|
suram - Diskutér |
5. 10. 2020 14:47 |
Dnes zadána reklamace tří nepřipsaných refundovaných plateb, jedna z nich starší víc jak rok, tak uvidíme, kdy zareagují a jak.
|
Tom.1 - Kolemjdoucí |
6. 10. 2020 06:01 |
Jelikož si plánuju pořídit Curve kartu (Blue), tak se chci zeptat na 1% Cashback. Pak si vyberu 3 obchodníky a u nich budu během 90 dní dostávat 1% Cashback? Lze to nějak prodloužit? Kromě upgrade na Curve black to je pak jasné.
|
hopo.hopo - Nadšenec |
6. 10. 2020 07:56 |
Kromě upgradu na Curve Black to jde prodloužit ještě upgradem na Curve Metal.
|
suram - Diskutér |
6. 10. 2020 09:03 |
Nezapomeň použít něčí bonusový kód při registraci.
|
suram - Diskutér |
7. 10. 2020 14:05 |
suram píše Dnes zadána reklamace tří nepřipsaných refundovaných plateb, jedna z nich starší víc jak rok, tak uvidíme, kdy zareagují a jak. Musím pochválit, reakce do dvou dnů, všechny transakce dohledali, vrátili i tu refundaci starší víc než rok. |
Lafayette16 - Diskutér |
8. 10. 2020 09:29 |
Lafayette16 píše Já zítra načnu další týden (s čekáním na odpověď). Takže to zkusím trochu zaurgovat, resp. napsat nový ticket. Tak já opravdu nevím, ale mám otevřený ticket už třetí týden, za tu dobu jedna odpověď s omluvou, že to trvá dlouho, ale jinak vůbec nic. Od té doby jsem to už 2x zaurgoval a žádná opdověď. Předevčírem jsem otevřel nový ticket (s dotazem, jak to vypadá s tím starým) a také vůbec žádná odpověď. Takhle dlouho to dřív nikdy netrvalo... |
suram - Diskutér |
8. 10. 2020 11:26 |
Jo ty urgence lepší nedělat, ve frontě nevyřízených dotazů to ten dotaz přesune na poslední místo.
|
Lafayette16 - Diskutér |
8. 10. 2020 12:21 |
Takže urgenci radši jako nový ticket?
Ale má někdo zkušenosti, že 3 týdny není žádná rozumná reakce na ticket? (Za roumnou rekaci nepočítám to, že mi napíše, že se omlouivá, že to trvá tak dlouho a pak další 2 týdny mlčí...) |
retron - Diskutér |
8. 10. 2020 12:31 |
Mě se ozvali po třech dnech, omluva a ani ne hodinu na to odpověď od stejné operátorky (to už si mohli tu omluvu odpustit a sfouknout to naráz)
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 549 Další stránka Stránka 351 z 549 [ Příspěvků: 8221 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |