FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Curve karta

Offline - Diskutér Profil 
4. 10. 2020 22:44 Odeslat příspěvek
Podpora mi už několik týdnú neodpovídá ani na urgence, pozoruje někdo něco podobného?
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 05:02 Odeslat příspěvek
Ne, odpovídají mi druhý nebo třetí den.


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 05:44 Odeslat příspěvek
založ NOVÝ dotaz v chatu / NOVÝ mail s odkazem na předchozí komunikaci, místo pokračování v aktuálním chatu, nebo mailovém vlákně. Myslím, že k novým dotazům se chovají trochu jinak, minimálně na ně musí nějak odpovědět.


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 06:54 Odeslat příspěvek
A jak to je aktuálně s GP? Curve tam jde v ČR registrovat?


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 12:38 Odeslat příspěvek
potvrzuji trošku delší reakci supportu v řádu 3+ dní, ovšem odpověď dorazí


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 12:48 Odeslat příspěvek
Já zítra načnu další týden (s čekáním na odpověď). Takže to zkusím trochu zaurgovat, resp. napsat nový ticket.


Offline - Diskutér Profil 
5. 10. 2020 14:47 Odeslat příspěvek
Dnes zadána reklamace tří nepřipsaných refundovaných plateb, jedna z nich starší víc jak rok, tak uvidíme, kdy zareagují a jak.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
6. 10. 2020 06:01 Odeslat příspěvek
Jelikož si plánuju pořídit Curve kartu (Blue), tak se chci zeptat na 1% Cashback. Pak si vyberu 3 obchodníky a u nich budu během 90 dní dostávat 1% Cashback? Lze to nějak prodloužit? Kromě upgrade na Curve black to je pak jasné.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 10. 2020 07:56 Odeslat příspěvek
Kromě upgradu na Curve Black to jde prodloužit ještě upgradem na Curve Metal.


Offline - Diskutér Profil 
6. 10. 2020 09:03 Odeslat příspěvek
Nezapomeň použít něčí bonusový kód při registraci.


Offline - Diskutér Profil 
7. 10. 2020 14:05 Odeslat příspěvek
suram píše
Dnes zadána reklamace tří nepřipsaných refundovaných plateb, jedna z nich starší víc jak rok, tak uvidíme, kdy zareagují a jak.

Musím pochválit, reakce do dvou dnů, všechny transakce dohledali, vrátili i tu refundaci starší víc než rok.


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 09:29 Odeslat příspěvek
Lafayette16 píše
Já zítra načnu další týden (s čekáním na odpověď). Takže to zkusím trochu zaurgovat, resp. napsat nový ticket.


Tak já opravdu nevím, ale mám otevřený ticket už třetí týden, za tu dobu jedna odpověď s omluvou, že to trvá dlouho, ale jinak vůbec nic. Od té doby jsem to už 2x zaurgoval a žádná opdověď. Předevčírem jsem otevřel nový ticket (s dotazem, jak to vypadá s tím starým) a také vůbec žádná odpověď.
Takhle dlouho to dřív nikdy netrvalo...


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 11:26 Odeslat příspěvek
Jo ty urgence lepší nedělat, ve frontě nevyřízených dotazů to ten dotaz přesune na poslední místo.


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 12:21 Odeslat příspěvek
Takže urgenci radši jako nový ticket?
Ale má někdo zkušenosti, že 3 týdny není žádná rozumná reakce na ticket? (Za roumnou rekaci nepočítám to, že mi napíše, že se omlouivá, že to trvá tak dlouho a pak další 2 týdny mlčí...)


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 12:31 Odeslat příspěvek
Mě se ozvali po třech dnech, omluva a ani ne hodinu na to odpověď od stejné operátorky (to už si mohli tu omluvu odpustit a sfouknout to naráz)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 549  Další stránka
Stránka 351 z 549 [ Příspěvků: 8229 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies