FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Curve karta

Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 13:22 Odeslat příspěvek
Tak jestli se neozve nikdo ani zítra, tak už to zkusím nějak vyeskalovat.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 15:08 Odeslat příspěvek
Nepočítej 3 týdny, počítej jen čas od poslední urgence a když budeš aktualizovat (eskalovat) dotaz, tak se čekání zas restartuje.


Offline - Diskutér Profil 
8. 10. 2020 20:28 Odeslat příspěvek
To je nějaký hodně divný systém, ne? Kdo se moc ptá, tak je odsunut na konec fronty?
Mám to od 15.9., poslední urgence zatím 7.10.


Offline - Diskutér Profil 
9. 10. 2020 05:39 Odeslat příspěvek
Co je na tom divného? Když do vlákna dotazu něco dopíšeš, aktualizuje se tím jeho časové razítko poslední změny na aktuální den+čas a dle něho to oni velmi pravděpodobně mají řazené na zpracovávání, to mi přijde běžné. To je rozdíl mezi emailem (je pevný neměnný, se svým obsahem i datem) a vláknem někde na webu či v appce, které je v obojím tvárné.


Offline - Diskutér Profil 
9. 10. 2020 07:21 Odeslat příspěvek
Thanks for your message and sorry for the delay getting back to you.

We’re currently looking into this and will get back to you as soon as we can.

Best wishes,
Yi
Team Curve


Offline - Diskutér Profil 
12. 10. 2020 11:53 Odeslat příspěvek
A dalsí ticket od 7.10. do dneška stále vůbec nic.
Buďto jsem se dostal na nějaký blacklist, nebo se opravdu podpora Curve výrazně, ale velmi výrazně zhoršila za poslední měsíc, dva...


Offline - Diskutér Profil 
13. 10. 2020 03:07 Odeslat příspěvek
Jak postupovat v případě ztráty Curve karty? Vydají novou zdarma a s jiným číslem? Za jak dlouho? Chci tak vyřešit nefunkční Curve kartu, podpora mi nevěří neúspěšné transakce, protože k nim se žádný záznam o zamítnuté transakci ani nedostane. Karta je nějak divně zablokovaná po opakovaných neúspěšných pokusech o registraci do Crypto.com. V apce se už nezobrazují ani zamítnuté transakce.

Hi suram,
Thanks for your reply and I'm sorry to hear that you've experienced another decline.
I've had a look over your account and I can't find the transaction that you've mentioned. Would you be so kind as to try the transaction again and get back to us to confirm if this time it's been successful? Please, let us know if you've used the same underlying payment card and if the transaction details are the same as this might help us investigate it this decline for you in more depth.
Looking forward to hearing from you.
Best wishes,
Sharla
Team Curve


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 10. 2020 08:15 Odeslat příspěvek
Měnil jsem asi loni kvůli nefunkčnímu bezkontaktu, nová měla stejný číslo, jiný CVC a platnost. Tehdy to bylo ještě zadarmo, teď už je to za £5.

https://support.imaginecurve.com/hc/en- ... tal%20card.

Citace
For Curve Blue and Black customers, please note as per our Terms of Service, we may charge a £5 fee to reissue your Curve card. This amount goes towards the cost of replacing your card.


Offline - Diskutér Profil 
13. 10. 2020 09:11 Odeslat příspěvek
Tak nakonec to je asi jen má chyba, podkladová karta je již expirovaná a HB! zatím neposlala novou.


Offline - Inventář Profil 
13. 10. 2020 10:11 Odeslat příspěvek
To je divné, to bych u HB urgoval, protože karty posílá (resp. nám poslala) spolehlivě v měsíci expirace.


Offline - Diskutér Profil 
13. 10. 2020 10:14 Odeslat příspěvek
Urgováno přes IB a odpověď do pár minut zamítavá:
http://superforum.zive.cz/viewtopic.php?p=12693913#p12693913


Offline - Nadšenec Profil 
13. 10. 2020 10:14 Odeslat příspěvek
co GBIT z HB na jinou kartu, pristala na HB po tom vypadku uz nejaka vratka? delal jsem minuly tyden (uz tusim v podeli) nekolik GBIT z HB jinam a HB stale nepripsala ...

-- 13. 10. 2020 11:15 --

A Curve ted vraci platby pri GBITu do 48h .. nekdy i v ten dany den.


Offline - Diskutér Profil 
13. 10. 2020 10:16 Odeslat příspěvek
Nevim, já GBiT nedělám skoro vůbec.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
13. 10. 2020 13:42 Odeslat příspěvek
Zdravím, snažím se aktivovat si Curve která mi přišla už skoro před rokem, ale tehdy se mi to nepovedlo a nejde mi to ani teď. Řešil jsem to tenkrát s podporou ale pořád po mě chtěli přidat jinou kartu ač už jsem neměl jinou tak jsem to vzdal. Přidal jsem si tam kartu z Airbank a z Monety, z obou si to strhnulo prachy a nemůžu je aktivovat protože to po mě chce poslední 4 znaky z Curve karty které když zadám tak dostanu error "To activate verify card thats yours and issued in Europe" přičemž karta je na mé jméno což jsou stejné údaje jako jsem vyplnil a prostě ji nezprovozním. Co musím tedy udělat?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 10. 2020 14:16 Odeslat příspěvek
4 znaky z curve karty? Spíš to chce ten kód, kterej právě najdeš v názvu transakce na tý podléhající kartě. Tím se to aktivuje.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 369  Další stránka
Stránka 352 z 369 [ Příspěvků: 5529 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies