FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Twisto

Offline - Inventář Profil 
20. 3. 2021 12:50 Odeslat příspěvek
A máš zapnuté Fronted? A už to bylo tak, že údaje o kartě se zadávaly ještě na stránkách Twista (výsledná platba zřejmě měla proběhnout přes PayU) nebo to bylo ještě klasicky přes bránu ČSOB?
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 3. 2021 13:08 Odeslat příspěvek
teď jsem zaplatil položku ve twistu uloženou curve kartou, fronted vypnutý, platba naprosto bez problémů


Offline - Inventář Profil 
20. 3. 2021 13:12 Odeslat příspěvek
Co byla podkladová karta?


Offline - Návštěvník Profil 
20. 3. 2021 15:00 Odeslat příspěvek
@vlkoslav a @jenda_s: máte CRV personal nebo commercial?
A jak je na tom drkarel?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 3. 2021 17:04 Odeslat příspěvek
červená investor business
podklad čs


Naposledy upravil jenda_s dne 20. 3. 2021 18:21, celkově upraveno 1


Offline - Diskutér Profil 
20. 3. 2021 17:51 Odeslat příspěvek
@drkarel a ostatní:
Drkarel píše, že mu nešla úhrada Twisto s Curve+HB, ale nemyslím že by to bylo kvůli funkci Curve fronted. Ta když se aktivuje, vyskočí jasná notifikace Curve appky, která o zásahu fronted upozorňuje. Nejde tedy nevědět, zda neúspěch platby byl kvůli funkci fronted nebo ne. Ale klidně to mohlo být i tím, že platba byla větší, vyžadovala tedy na straně Curve appky 3DS ověření a to se nevyvolalo (to se u Curve stává mně i dalším lidem celkem často, pro platby cca nad 7-8000 Kč toto riziko občas je, proto se snažím přes Curve mít online platby menší, aby nebylo 3DS třeba). Navíc ani nevím, proč by fronted funkce měla zasahovat u Twisto plateb, to fakt do dané skupiny nepatří. Já tento měsíc platil už několik Twisto plateb, vše skrz Curve (fronted trvale off), podklad kreditky HB, mBank eShop a naposledy 15.3. i ČS, a vše v pohodě s mou klasickou Curve personal. Také může záležet na tom, jak platbu Twisto děláte (já vždy zásadně přes mobilní appku Twisto, ne přes web) a zda jde o úhradu jednotlivých položek na Twisto účtu daného měsíce (u mě většina), nebo měsíčního vyúčtování (to naposled 1.3. za to, co nešlo kartou během února kvůli Twisto karetnímu limitu 10k). Tedy nepaušalizoval bych, zvlášť fronted lze fakt z notifikace snadno poznat. A nezdařenou Curve online platbu občas mívám i mimo Twisto, zpravidla jí stačí zopakovat, ideálně s těsně předtím aktivní Curve appkou (je pak větší šance že do ní dorazí 3DS ověření, pokud je třeba).


Offline - Inventář Profil 
20. 3. 2021 18:02 Odeslat příspěvek
Jo, možná je to blbost. Ověření se vyvolalo a ověřil jsem. (To mi taky funguje bez problémů.) Možná to byl nějaký jednorázový výpadek. Zkusím to znovu. Mám personal.


Offline - Inventář Profil 
20. 3. 2021 20:56 Odeslat příspěvek
Zkoušel jsem znovu (10k a 5k), přes PC i aplikaci, několikrát po potvrzení 3DS zamítnuto. Chybu nedělám (myslím). CRV píše "declined at twisto".


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 3. 2021 02:58 Odeslat příspěvek
Lenka_2 píše
5% cashback za nákupy potravin při platbě Twisto kartou. Max. 500 Kč v březnu a 500 v dubnu.


Zdroj?


Offline - Poslední varování Profil 
21. 3. 2021 10:00 Odeslat příspěvek
jerry666 píše
Lenka_2 píše
5% cashback za nákupy potravin při platbě Twisto kartou. Max. 500 Kč v březnu a 500 v dubnu.


Zdroj?
https://www.twisto.cz/kampane/cashback/nakup-potravin


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 3. 2021 11:57 Odeslat příspěvek
Díky, Google to nenašel...


Offline - Diskutér Profil 
21. 3. 2021 12:56 Odeslat příspěvek
@drkarel:
A použil jsi pro platbu tu kartu (Curve, či jinou) už uloženou v systému Twisto, nebo jsi znovu údaje z karty zadával? Pokud uloženou, zkus jí ve Twisto smazat a znova zadat její údaje při platbě, to pomohlo mně osobně zkraje března (i zde jsem to řešil a smazat uloženou mi správně někdo poradil).


Offline - Inventář Profil 
21. 3. 2021 13:43 Odeslat příspěvek
Z principu žádné karty nikam neukládám, takže jsem údaje zadával ručně. Osobně jsem uvažoval v opačném směru (že bych ji uložil zda by to nepomohlo).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 3. 2021 14:53 Odeslat příspěvek
vlazy píše

Twisto píše
Akce je určena účastníkům, kteří budou o této akci informováni na základě marketingové komunikace pořadatele. Účastníky akce se mohou stát registrovaní zákazníci s Twisto účtem a také nově registrovaní zákazníci s Twisto účtem, kteří se registrovali s promo kódem „CASHBACK5“nebo začali registraci z oficiální stránky této kampaně.

Co myslí tou marketingovou komunikací? Týká se to tedy jen oslovených?


Offline - VIP uživatel Profil 
21. 3. 2021 15:11 Odeslat příspěvek
nol2: Jen oslovených. Nakupuji s Twistem potraviny a cashback nula.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 100  Další stránka
Stránka 93 z 100 [ Příspěvků: 1490 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies