FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Twisto

Offline - Nadšenec Profil 
12. 11. 2020 12:34 Odeslat příspěvek
takže si užíváš slušné cestovní pojištění, slušné kurzy, ... ale nehodláš za to platit. To už je trochu vychcanost a nedivil bych se, kdyby se stalo co naznačil Minarjo, udělal bych na jejich místě to samé.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
12. 11. 2020 12:45 Odeslat příspěvek
Nepsal jsem, ze to tak delam, ale ze je to jedna z moznosti.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
12. 11. 2020 14:28 Odeslat příspěvek
Vy jste fakt k smichu...
Ze tu vetsina z vas doji kreditky gbitama atd., tak to vychcanost neni, nikomu to nevadi.
Ale jak je rec o nulovani poplatku za Twisto, tak je to najednou problem, vychcanost a nemoralnost. A ten kdo to dela je nejvetsi vyvrhel (pritom nezpusobuje Twistu zadnou ujmu oproti kreditkam)
Meli by jste se nad sebou zamyslet...


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 14:51 Odeslat příspěvek
Ahoj, můžeš mi to polopaticky vysvětlit? Dík

esquire píše
Nevidim duvod, proc nemit Premium za 0,-. Proste tam kazdy mesic neco napisete a hotovo. Myslim, ze po tech zmenach je duvodu cela rada. Max. se nekdo mailem ozve z podpory, ale na to neni treba reagovat.


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 16:11 Odeslat příspěvek
@milanBrno:
To co popisuješ jsou dvě různé věci. Využívání kreditek na bonusy různými způsoby nic ze smluvních ujednání neporušuje, ani poplatek u kreditky není žádný, ať je transakcí na ní za měsíc 5 nebo 200. Ale Twisto má ve smluvních podmínkách tři tarify se třemi různými ceníky a pokud někdo nějaký tarif zvolí, měl by jej dodržovat, tedy i s tím ceníkem, který se k němu váže - pokud mu cena nevyhovuje, má zvolit ten bezplatný online. Opakovaně si v systému nulovat smluvně stanovený poplatek za vyšší tarif, jen proto že to Twisto umožňuje (jako určitou formu nespokojenosti či reklamace) mi nepřijde košer, protože tím dotyčný vlastně opakovaně vyjadřuje nespokojenost, aniž by tarif změnil.


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 16:20 Odeslat příspěvek
Košér je něco jiného, to sem nepleť. Za 100,- Kč měli balíček služeb, který tak osekali, že to je skoro jiný produkt a přesto by uživatel měl dál platit stovku, to je jistě v pořádku?!
Naopak když něco Twisto oficiálně umožňuje (tedy v odůvodněných případech snižovat poplatek), tak to opravdu neporušuje vůbec nic (jasně vyhodit tě můžou odevšad i bez důvodu). A pán A1rh- je zde papežtější než papež :-)) Naopak souhlas s esquire a Milanem.


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 17:00 Odeslat příspěvek
Při nespokojenosti se změnou (v čemkoliv, nejen zde) mi přijde daleko víc logické buď produkt ukončit a poohlédnout se po jiném, nebo (jako to v tomto případu lze) změnit tarif za jiný ze dvou zbývajících. A ne neplatit za něco, co je dle standardního ceníku zpoplatněné, víc v tom není třeba hledat :).


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 17:39 Odeslat příspěvek
tak ani logiku bych do toho netahal :!:
nebo snad bylo logické nabíjet CK a pak z bankomatu vybírat desetisíce a třeba s nima běhat po měste (ono vždycky záleží na úhlu pohledu)
mě by nenapadlo chodit na poštu posílat si dopis na dobírku (přece LOGICKY, proč bych si psal dopisy, že? ;-) ) a jak to zde byla populární činnost


Naposledy upravil ROlda78 dne 12. 11. 2020 20:51, celkově upraveno 2


Offline - Diskutér Profil 
12. 11. 2020 17:42 Odeslat příspěvek
dr._lukas píše
Ahoj, můžeš mi to polopaticky vysvětlit? Dík

esquire píše
Nevidim duvod, proc nemit Premium za 0,-. Proste tam kazdy mesic neco napisete a hotovo. Myslim, ze po tech zmenach je duvodu cela rada. Max. se nekdo mailem ozve z podpory, ale na to neni treba reagovat.


ve vyúčtování je poplatek s posuvníkem, můžeš ho každý měsíc posunout na nulu a k tomu něco napsat, třeba 0 nebo nelze splatit celý zůstatek kartou


Offline - Mírně pokročilý Profil 
12. 11. 2020 20:36 Odeslat příspěvek
Jenze rozdil je poplatek 99 Kc za soubor sluzeb bez omezeni a 99 Kc za sluzby s vyraznymi omezenimi. Je to vyjadreni urcite nespokojenosti a je potreba, aby to v Twistu vedeli. Treba se pak nekdo chytne za nos a bud cenu, nebo sluzbu podle toho upravi.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 11. 2020 17:41 Odeslat příspěvek
Já myslím, že kdyby v Twistu chtěli, tak už to nulování poplatku dávno zruší, takže argumentovat tím, že je to nemorální je směšné. Můžou to zavést jak v Airbank, 5x a dost. Navíc nějaké drobné z plateb kartou snad taky mají a jejich karta nevrací jako jiné kreditky, které dokáží být bez poplatku..


Offline - Diskutér Profil 
17. 11. 2020 00:42 Odeslat příspěvek
Mám tarify za 49 Kč a pokud to jde vždy na 2 kartách nuluju. Jsou to veliké komplikace zaplatit vyúčtování nad 10k.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 11. 2020 01:04 Odeslat příspěvek
Vubec to neni problem, ale to je porad dokola...


Offline - Nadšenec Profil 
19. 11. 2020 22:38 Odeslat příspěvek
dělal jsem gbit z Air na Virtuální kartu (platba Zásilkovně), v Curve to neprošlo. V transakcích u Virtuální karty je platba jako nezaúčtovaná, po rozkliku je tam uvedeno "Platbu nešlo provést, protože u tohohle obchodníka nepovolujeme platby Twisto kartou".
Nějaká "novinka", cca před měsícem to šlo.


Offline - Diskutér Profil 
20. 11. 2020 06:33 Odeslat příspěvek
Tak asi v Twisto mají obchodníka Curve coby službu, která dělá z kamenných plateb internetové, na blacklistu (minimálně pro virtuální karty dělané na ty reálné net platby), no.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 88  Další stránka
Stránka 82 z 88 [ Příspěvků: 1308 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies