FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
MaxBanka |
---|
ripper6 - Poslední varování |
30. 3. 2023 11:55 |
Ta banka ma divne chovani IB
Prihlasim se, vse je ok. Chci precist zpravy, takove to jak to tam vysi. Rokliknu a mam tak sloupek zprav po leve strane. Kliknu na zpravu, jedna jde cist. Druha ale zprava me odhlasi z IB a je napsano... Zkusili jste opakovaně zadat požadavek, který si již zpracovává. Bude proveden původně zadaný požadavek. Příčinou může být dvojklik na stejné tlačítko nebo kliknutí na tlačítko obnovit v prohlížeči dam znovu prihlaseni a dostanu... {"error":"Vaše činnost byla ukončena z důvodu nového přihlášení z Česká republika."} Potom se tam dostanu a znova to stejne. |
Poslední příspěvek |
peter23p - Diskutér |
30. 3. 2023 12:19 |
Také se mi to děje už od počátku co změnily bankovnictví na maxbank. Je to nějaká nekompatibilita prohlížeče protože na pc a mobilu se to chová jinak. Na mobilu mě to odhlásí na pc to ukáže jen chybu a nejde pak již na nic kliknout.
|
drabeczek - Návštěvník |
30. 3. 2023 15:23 |
taktéž opakovaný problém s přihlášením do IB přes ověření face ID v telefonu. Na sms kód reaguje okamžitě, ale jinak načítá dokud nevyprší limit
|
hyper9 - Nadšenec |
31. 3. 2023 11:35 |
Právě jsem dostal vyjádření z banky: údaje v internetbankingu (tj. splatnost a zaúčtování D+1 28.3.) jsou správné. E-mailové potvrzení uvádí chybné údaje vinou technické chyby, které bude opravena.
Musím pochválit MaxBanku za super komunikaci: rychle, s omluvou, vysvětlením a příslibem zlepšení. Fandím jim. |
MARs87 - Kolemjdoucí |
2. 4. 2023 08:50 |
Funguji vam v mobilni appce notifikace?
|
vpe - Poslední varování |
2. 4. 2023 15:33 |
Prislib, jako kdyz slibovali ze pujdou okamzite platby? Pujdou letos? Muzeme si tipnout, ze ne.
|
Mrusnok - Nadšenec |
3. 4. 2023 09:35 |
Musím říct, že mě štvou ty převody. Příkaz zadán včera se splatností "co nejdříve". Dnes ráno peníze odepsány z Max Banky, ale v cílové bance je pořád nemám.
|
cermakjn - Návštěvník |
3. 4. 2023 09:36 |
Nejsi v tom sám. Trvalák k 1., transakční e-mail o odchozí platbě dnes po půlnoci a v KB stále nic.
|
Jirka1277 - Návštěvník |
3. 4. 2023 10:23 |
Ahoj,
zaznamenal jsem, že od 01.04. (že by Apríl egg ?) se nezobrazuje v mobilní ani ve web aplikaci Max Banky denní úrok. Víte někdo bližší info, proč tomu tak je ? Děkuju Jirka |
Kittyhawk - Mírně pokročilý |
3. 4. 2023 10:26 |
cermakjn píše Nejsi v tom sám. Trvalák k 1., transakční e-mail o odchozí platbě dnes po půlnoci a v KB stále nic. Nebojte, dneska po 12:00 přijdou... |
.void - Mírně pokročilý |
3. 4. 2023 10:48 |
Jirka1277 píše Ahoj, zaznamenal jsem, že od 01.04. (že by Apríl egg ?) se nezobrazuje v mobilní ani ve web aplikaci Max Banky denní úrok. Víte někdo bližší info, proč tomu tak je ? Děkuju Jirka Předpokládám, že úroky za víkend se započetly do březnového úroku. |
Kittyhawk - Mírně pokročilý |
3. 4. 2023 10:51 |
To určitě ne. Do březnového úroku se započetly úroky naposledy za 31.3.
Úroky za 1.4. a 2.4. zatím nejsou vidět. Patrně se to srovná až přes půlnoc pracovního dne (z dneška na zítřek). |
muf2muf - Mírně pokročilý |
3. 4. 2023 12:06 |
S maxbankou se teprve učím pracovat - kde ve webovém bankovnictví najdu denní úrok?
|
peter23p - Diskutér |
3. 4. 2023 12:19 |
Denní úrok nikde není, v detailu účtu je roční sazba a nepřipsané nezdaněné úroky za daný měsíc.
|
ladik1983 - Mírně pokročilý |
3. 4. 2023 13:04 |
Ještě doplním že pod kolonkou Blokace
A též nemám úroky za 1. a 2. dubna |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 167 Další stránka Stránka 130 z 167 [ Příspěvků: 2501 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |