FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

MaxBanka

Offline - Diskutér Profil 
29. 3. 2023 08:40 Odeslat příspěvek
Proč, když je mezi pojištěnými bankami?

Poraďte, jak se při vyúčtování uplatňuje odměna 100 Kč za obrat nad 10 kKc měsíčně, když negeneruje žádný kód?
Poslední příspěvek


Offline - Inventář Profil 
29. 3. 2023 09:38 Odeslat příspěvek
Tak uvádí právě pojištěnou částku, ne? ;)

Jsi s tou odměnou ve správném vláknu?


Offline - VIP uživatel Profil 
29. 3. 2023 11:50 Odeslat příspěvek
Max banka má novou akci. Nabízí 100% zhodnocení peněz během jediného dne. Je to něco jako mají obchody "Zaplať 1, dostaneš 2."

Zatím hledám ten dokument, podle kterého se to řídí, ale musím uznat, že data, která mám k dispozici, jsou fantastická a není lepší akce na trhu. Ostatně posuďte sami:

Základem je poslat nějakou platbu ze spořicího účtu v Max bance.
Max banka poté pošle tu samou platbu za vás znovu.
Příjemci tak přijdou dvě platby, vám se ale strhne jen jedna.
Příjemce oficiálně dostává peníze z vašeho účtu, ale z vašeho účtu technicky nic neodešlo.
Pokud odesílatel a příjemce jsou stejní, tak to ani nemusí danit.

Jednomu klientovi a veleváženému členovi tohoto finančního fóra, které spoluzakládal, se včera (28. 3. 2023) totiž stala zajímavost:

Z Max banky do Banky CREDITAS poslal ze SVÉHO účtu 300 000 Kč, zůstatek v Max bance byl 0 Kč.
Do Banky CREDITAS přišlo na JEHO účet 2x 300 000 Kč z účtu v Max bance pod JEHO jménem. Nebyla to platba od někoho jiného.
Na účtu v Bance CREDITAS tak má 600 000 Kč. Vlastně už nemá, už je převedl jinam.
V Max bance má stále 0 Kč.

Klient tímto Max bance veřejně děkuje.

Nemáte někdo odkaz na ten dokument, kdy běží akce 2 za cenu 1? Nebo třeba jiná akce jako "pošlete platbu přes internetové bankovnictví a my dorovnáme druhou ve stejné výši?" Možná je to nějaký nový druh marketingové podpory, ne?

A nemůže to být třeba jen dar, protože daný klient zrovna slaví narozeniny? Tak mu prostě Max banka chtěla udělat radost, že si jakože moc váží, že je jejich klientem?

Ale jako fakt bomba. Zhodnotit 300 000 Kč za ani ne 24 hodin o dalších 300 000 Kč, kam se hrabou kryptoměny. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Offline - Inventář Profil 
29. 3. 2023 12:13 Odeslat příspěvek
Tak schválně, jak rychle Maxbanka přijde na svoji chybu a začne těch 300tisíc nahánět? :-)


Offline - Diskutér Profil 
29. 3. 2023 12:24 Odeslat příspěvek
Shodou okolností jsem včera posílal 30 tisíc z Max Banky do ČSOB a světe div se, do ČSOB mi přišlo pouze 30 tisíc :)


Offline - Diskutér Profil 
29. 3. 2023 12:51 Odeslat příspěvek
drkarel píše
Tak uvádí právě pojištěnou částku, ne? ;)

Jsi s tou odměnou ve správném vláknu?

Četl jsem a odpovídal na mobilu v MHD, přehlédl jsem po ránu €.
S odměnou jsem byl ve špatném vlákně, sorráč.


Offline - VIP uživatel Profil 
29. 3. 2023 13:11 Odeslat příspěvek
Milos píše
Tak schválně, jak rychle Maxbanka přijde na svoji chybu a začne těch 300tisíc nahánět? :-)

Neuběhlo ani 24 hodin a už je nahání :-) Měli tam technickou chybu, je více takových "obdarovaných" :mrgreen:


Offline - Nadšenec Profil 
29. 3. 2023 17:45 Odeslat příspěvek
Zdvojené platby? To přece řešila i Trinity asi před půl rokem: https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1296326&st=0&sk=t&sd=a&start=3302


Online - Inventář Profil 
29. 3. 2023 18:43 Odeslat příspěvek
@dalich:
A nešlo o technickou chybu na straně Creditas? Přesně to se mi totiž u nich stalo cca před 1-2 roky plus mínus, psal k jsem to tehdy i zde. Také příchozí platba připsána v Creditas dvakrát. Když jsem jim to tehdy napsal, tak poděkovali a že udělají nápravu aby se to neopakovalo, ale možná se jim ta chyba zopakovala...


Offline - VIP uživatel Profil 
29. 3. 2023 20:06 Odeslat příspěvek
@minarjo Byla to technická chyba na straně Max banky. Je to potvrzeno.


Online - Nadšenec Profil 
29. 3. 2023 22:38 Odeslat příspěvek
Ono je vidět, že MaxBanka je teprve ve vývoji a ne všechno funguje na 100%. Například mobilní aplikace nepodporuje aktivní transakce. Doufám že to všechno časem dají do pořádku.

Dneska jsem do MaxBanky poslal dopis, aby mi prověřili pondělní transakci, kdy k reálnému zaúčtování došlo 27.3., v emailovém potvrzení je uvedeno taktéž 27.3., ale v internetbankingu píšou 28.3. Já jako klient chci, aby datum splatnosti/zaúčtování měli správně, protože tohle je zrovna ten důležitý údaj.


Online - Inventář Profil 
30. 3. 2023 05:53 Odeslat příspěvek
@hyper9, psal jsi ale, že jsi platbu zadával až večer, tedy dost možná po cut-off time příkazů banky pro daný den, proto to datum provedení/zaúčtování o den později, ne? Vždyť je to běžné i v jiných bankách při zadání po tomto deadline času - spíš může být tedy chyba v tom email potvrzení, kde slibovali zaúčtování nereálně ještě ten den :).


Online - Nadšenec Profil 
30. 3. 2023 07:49 Odeslat příspěvek
Platbu jsem zadával ve 22:43 a peníze se z účtu odečetly okamžitě. Tak jsem zvědavý, co mi odpoví.


Offline - Poslední varování Profil 
30. 3. 2023 08:28 Odeslat příspěvek
Cas je 19:00 takze teoreticky mohou penize odepsat dalsi den a do jine banky jeste za den navic, je to podle zakona spravne.


Online - Mírně pokročilý Profil 
30. 3. 2023 09:06 Odeslat příspěvek
Správný čas bude až na měsíčním výpisu. Jednotlivé systémy se v průběhu online sledování řídí vlastním časem.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 181  Další stránka
Stránka 129 z 181 [ Příspěvků: 2713 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies