FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Skip Pay

Offline - Nadšenec Profil 
3. 12. 2022 21:00 Odeslat příspěvek
no mně zatím nepřišla ani na konci měsíce ani po pěti platbách, tak asi zkusím tu jejich akci platťe až po vánocích a využiji až v lednu, snad to přijde do té doby...
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2022 21:09 Odeslat příspěvek
Dal bych tomu pár dnů. Ono se dá říct, že když přijde později, bude to lepší. Platnost těchto kódů bývá 60 dnů a pokud má někdo kód za doporučení a pak další 2 za ty platby, asi bude docela těsné zvládnout využít všechny.


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2022 21:28 Odeslat příspěvek
To by mě také zajímalo, jak někdo, kdo získal např. 5 kódů za doporučení na 500 Kč během několika dnů, je s platností 60 dnů uplatnil, když při měsíčním vyúčtování lze uplatnit jen jeden slevový kód.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
3. 12. 2022 21:39 Odeslat příspěvek
Před platbou za první vyúčtování jsem využil kód za doporučení nového klienta, který mi přišel emailem asi týden poté, co si založil účet.
Přitom mě vůbec nenapadlo, že jich nejde použít víc najednou. Těch pět plateb jsem uskutečnil teprve před dvěma týdny, takže na odměnu je asi ještě čas.


Offline - Přeborník Profil 
3. 12. 2022 22:08 Odeslat příspěvek
MirekM. píše
To by mě také zajímalo, jak někdo, kdo získal např. 5 kódů za doporučení na 500 Kč během několika dnů, je s platností 60 dnů uplatnil, když při měsíčním vyúčtování lze uplatnit jen jeden slevový kód.


to jsem se ptal take...tohle nemaji domyslene, ale prepokladam, ze by platnost kodu proklientsky prodlouzili


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2022 22:30 Odeslat příspěvek
Třeba to právě domyšlené mají, aby někdo nevyužíval kódy příliš často nebo aby nezískával mnoho kódů naráz. Když získám více kódů najednou, v optimálním případě využiju 3 (za předpokladu, že jsem ještě nezaplatil vyúčtování). První použiju okamžitě, druhý za měsíc a poslední za 2 měsíce. Ostatní kódy propadnou.

Možná by to ale šlo reklamovat. Myslím, že tu někdo takhle platnost kódu reklamoval, ale to byl kód koupený, který měl platit o dost déle než jen 60 dnů.


Offline - Trvalý BAN Profil 
4. 12. 2022 07:49 Odeslat příspěvek
Anebo kód prodat jiným uživatelům?


Offline - Diskutér Profil 
4. 12. 2022 10:25 Odeslat příspěvek
Pokud je ale přenosný jako stovkaproradost.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 12. 2022 22:09 Odeslat příspěvek
SkipPay mi neustále nabízí zvýšení limitu. Chtěl bych se zeptat, zdali nevíte, jestli umožňují i snížení úvěrového rámce, kdybych to v budoucnu potřeboval?


Offline - Diskutér Profil 
5. 12. 2022 22:11 Odeslat příspěvek
Nabízí zvýšení? Mně tvrdili, že zvýšit nejde, že mám "co jsem si vybral". Já si přitom limit nevybral, ale byl mi přidělen.


Offline - Návštěvník Profil 
5. 12. 2022 22:13 Odeslat příspěvek
Byl na to banner na webu i v appce, kliknul jsem a dnes přišel mailem dodatek a navýšeno bez problému. Ale pravda je, že jsem to při zařizování dával nižší, než bylo maximum.


Offline - Inventář Profil 
5. 12. 2022 22:18 Odeslat příspěvek
J-the-K píše
SkipPay mi neustále nabízí zvýšení limitu. Chtěl bych se zeptat, zdali nevíte, jestli umožňují i snížení úvěrového rámce, kdybych to v budoucnu potřeboval?

Snížení úvěrového rámce je v budoucnu samozřejmě možné, na základě žádosti.


Offline - Diskutér Profil 
5. 12. 2022 22:22 Odeslat příspěvek
Právě koukám do appky a nic nevidím. Ani na webu. Asi je to selektivní. Jen ve FAQ vidím:
Citace
Můžu si navýšit limit v účtu Plus?
Ano, v případě že jste si zvolili nižší limit, než který jsme vám v žádosti o účet Plus nabídli. Stačí kliknout na banner s nabídkou navýšení limitu v Zákaznické zóně nebo v mobilní aplikaci. Ale pozor, jde to jenom do 3 měsíců od zřízení účtu Plus.
Nižší limit jsem si (asi) nevybral a 3 měsíce jsem už o nějaký ten rok prošvihl.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 12. 2022 22:31 Odeslat příspěvek
Jo jo, mám to teprve chvíli a přemýšlím, jestli toho využít. Některé banky údajně snížení limitu nenabízí a je jedině možné kreditní kartu zrušit a žádat novou. Akorát pokud vím, Skip Pay neumožňuje po zrušení kreditky založení nové, tak se pro jistotu ptám.

Přílohy

Screenshot_20221205-222852.png
Screenshot_20221205-222852.png
[ 128.61 | Zobrazeno 32 krát ]




Offline - Diskutér Profil 
5. 12. 2022 22:41 Odeslat příspěvek
Ten kávovar tam mám taky, ale horní banner ne.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 156  Další stránka
Stránka 77 z 156 [ Příspěvků: 2329 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies