FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Raiffeisenbank (přechod ING-> RB řešte v tématu ING konto)

Offline - Mírně pokročilý Profil 
26. 12. 2020 03:13 Odeslat příspěvek
Jo tak to počkejte pár dnů, doporučuji nejdříve se přihlásit do Moje O2 a pak objednávat, já měl nějaký problém s přhlášenim, vytvořená objednávka mi po přihlášení zmizela a kódy pak nešly použít při další objednávce a ani další den, zkusil jsem to za týden a už to šlo, ale byly to kódy přímo od O2, ne tyhle od RB.
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
26. 12. 2020 09:25 Odeslat příspěvek
Tak to je jasný, pokud kód vložíte, ale objednávku nedokončíte, považuje se kupón za uplatněný a nejde již poté použít. To je teda pěkná krpa. Asi bych kontaktoval přímo O2, aby si to v e-shopu spravili.


Offline - Nadšenec Profil 
26. 12. 2020 10:44 Odeslat příspěvek
O2 eshop asi nespraví nikdo. Kód sice fungoval, ale objednávka tam zůstane asi viset do smrti, protože jsem chtěl zaplatit kartou a neuvědomil si, že má vynulovaný limit pro platby přes internet. Žádnou možnost opakovat platbu nevidím. Totální demence.


Offline - Diskutér Profil 
26. 12. 2020 13:18 Odeslat příspěvek
hgfdsa píše
No retron ale také psal, že byl kupon RB nefunkční.
http://superforum.zive.cz/viewtopic.php?p=12761020#p12761020

ano, kupon se skutečně musí uplatnit pouze jednou a ihned zrealizovat objednavku
zboží nebylo skladem, ikdyž se tvářilo, že je ale objednávka odeslat nešla, přesto se kupon zneplatněl
po 3x urgování na O2 chatu mi kod "oživili"


Offline - Mírně pokročilý Profil 
27. 12. 2020 15:51 Odeslat příspěvek
Ahoj, pokud by tu byl ještě někdo s nadbytečným kódem ochotným věnovat ho, tak prosím do SZ. Děkuju.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 12. 2020 20:39 Odeslat příspěvek
Omlouvám se za mírný off-topic, mám 2 dotazy na ty, kteří si byli vyzvednout eshopovou objednávku příslušenství na prodejně:
1) Vyžadovali po vás při vyzvednutí občanský průkaz?
2) Máte nějakou službu (paušál, předplacenku, pevnou, internet) od O2?
Odpovědi klidně do SZ, děkuju.


Offline - Nadšenec Profil 
31. 12. 2020 01:37 Odeslat příspěvek
já prováděl pouze REZERVACI, tzn. na shopu kliknout na "Vyzvednout ihned na prodejně". Chtěli říct telefonní číslo, na které byla rezervace provedena, toť vše. Pokud jsi prováděl komplet objednávku přes volbu "Koupit", tak to může být jinak.

Ještě k tématu tohoto OT: Dnes jsem si zarezervoval ve Vaňkovce powerbank za 299 Kč (měli mít 2 v různých barvách, říkal jsem si, že jdu na jistotu, v nejhorším vezmu druhou barvu), potvrdili mi rezervaci v SMS, zboží připraveno. Došel jsem tam, borec chvilku hledal a prý, že nějaký šotek a nemají ani jednu. Tak jsem se zeptal jestli mají klasický přísavný držák na mobil do auta, měli jen za 349. Říkám ok, vezmu si ho, ale jako kompenzaci zbytečné cesty ho chci za 300 Kč. Šel něco zjišťovat a že s tou cenou nepohne. Kdybych měl O2 služby (TV a pod.) dá mi slevu, nebo prý koupit pouzdro nebo sklo a druhé zdarma. Ne, to nepotřebuji. Nakonec to vzdal, když viděl že se nemám k odchodu a držák dal jen za ten voucher.
Nemají dělat z lidí blbce a hnát je přes půl města (ok vesnice pro nebrňáky) pro prý nachystané zboží.

Btw. po objednávce přes eshop zboží zasílají i zdarma kurýrem, ale pokud není platba > 50 Kč tak naskočí v objednávce poštovné cca 100 Kč nebo poplatek za vyzvednutí na prodejně. To jsem nevěděl a při zkušební objednávce bez kódu (a tedy za 299 Kč) mi to dopravu zdarma nabízelo. Při ostré objednávce zboží (které nebylo na prodejnách skladem) už s kódem, se objevil tento problém s poštovným. Při přerušení objednávky zase problém s bloknutým kódem, odblokace přes O2 guru (možná by se do 24 hodin uvolnil i sám) a druhý den byl kód zas k dispozici funkční.

Přes druhou akci přímo od O2 jsem rezervoval bezdrátový telefon, opět potvrzení, že ho mají, přijďte (Tesco Brno KrPole Cimburkova).
Šel tam otec, donesl rozbalenou krabici, bez návodu, telefon ještě upatlaný od ušního mazu, zapatlané sklíčko bez fólie. Baterie jsem prohnal testerem a místo už tak bídných 400 mAh měly jen 160 a 200 mAh. Takže mu strčili někde vyhrabaný dlouhodobě používaný telefon.
Kdyby se mi tam podařilo dovolat, tak si to za klobouček nedali. Zítra by tam snad měl přijít nově objednaný telefon a proběhnout výměna. Tož tolik zkušenost s O2.
Pravda je že v O2 Brno Globus proběhlo uplatnění 3 voucherů na příslušenství (z toho 1 rezervace a 2 přímá koupě)) bez problému.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
31. 12. 2020 02:17 Odeslat příspěvek
Já byl vyzvednout na jedné O2 prodejně čtyřikrát, z toho dvakrát po mně chtěli OP i když jsem to platil na místě.


Offline - Diskutér Profil 
31. 12. 2020 08:02 Odeslat příspěvek
Já měl rezervaci zboží a chtěli po mě jen ten rezervační kód a pak ten slevový kód a 1 Kč.
Ptali se mě na služby jestli u nich nějaké mám, řekl jsem že telefon mám firemní tak to dál neřešili.


Offline - Diskutér Profil 
31. 12. 2020 11:04 Odeslat příspěvek
Já rezervoval dvakrát na prodejně, občanku sice po mě nikdo nechtěl ovšem v prvním případě nabíječka rezervovaná pro někoho jiného a ve druhém prý ukradena. Nakonec po reklamaci slevového kódu na O2 Chatu, objednáno přes web a dorazilo v pondělí. Ale jsem teda rád, že u nich žádné služby nemám.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 1. 2021 11:45 Odeslat příspěvek
Vypadá to, že se opakuje situace z minulého roku.. Naúčtovaný poolatek za vedení účtu (já 99 kč). Máte to taky tak?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 1. 2021 12:13 Odeslat příspěvek
Ne. Premiový účet.


Naposledy upravil hgfdsa dne 1. 1. 2021 13:35, celkově upraveno 1


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 1. 2021 12:22 Odeslat příspěvek
Ja taky ne.


Online - Diskutér Profil 
1. 1. 2021 13:30 Odeslat příspěvek
Možná by chtělo napsat jakého účtu :). Můj Chytrý účet, který je zdarma vždy a bez podmínek, i dnes bez poplatku.


Offline - Diskutér Profil 
1. 1. 2021 14:47 Odeslat příspěvek
Byl jsem na prodejně o2, ukázal jsem na mobilu kupon. Po sdělení čísla objednávky šel stejně pouzdro hledat takže připravenýho nic nemáj. Občanku po mě nechtěl na dotaz jestli mám u nich něco jsem mu řekl že naštěstí ne. Tudle mi nauctovali 180kc za nepouzivani 3 čísel na simkach který jsem ani nerozbalil, pak chtěli i 1400 Kč a to jsem reklamoval tak tejden a ještě musel jak jouda na pobočku pak stejně jsem to musel řešit po tlf.
Koukal jsem že sklo stojí 900 Kč a jinde v obchodě jsem si ho objednal za 530 Kč takže i po slevě 300 Kč drahy.

-- 1. 1. 2021 13:53 --

Dneska jsem platil debetkou na webu svk a nic k potvrzení mi nepřišlo. Napsalo to karta zamítnuta. Přitom RB klíč aplikaci mám nainstalovanou.
Pak jsem to zkusil zaplatil kartou kB a tam mi normálně jejich kB klíč nabehnul k potvrzení platby.

Většinou teda platím jejich kreditkou ale ta normálně na český eshopy funguje. Tady to teda byl svk ale to je jedno.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457 ... 482  Další stránka
Stránka 454 z 482 [ Příspěvků: 7219 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies