FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Raiffeisenbank |
---|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
15. 9. 2021 09:21 |
drkarel píše Lindo, asi jste si nevšimla, že se jedná o článek (a diskusi ... a pamětníka) z roku 2010. Než na něco reagujete, není od věci se nejprve s tématem seznámit. -- 13. 9. 2021 17:56 -- Ale ocenil bych, kdybyste odpověděla na dotaz ze srpna: drkarel píše Lindo, prosím Vás, já s IB a SB řeším (tedy spíš neřeším) následující problém: Dříve měli účty v RB, k nimž jsem všem měl dispoziční právo, 3 další členové rodiny. Tyto účty jsou již déle zrušené a nikdo už v RB nemá žádný produkt. Z nějakého důvodu se mně jako výchozí v IB i v SB zobrazuje osoba manželky - tedy nic. Nikde se mi nepodařilo najít, kde by se toto dalo přenastavit. Dobrý den, v IB na horní liště, kde vidíte své jméno nebo jméno rodinného příslušníka, kliknete na malou šipku. Zde před každým jménem máte hvězdičku. Klikněte na tu před Vaším jménem tak, aby byla černá. Tím bude nastavena stránka s Vaším účtem jako výchozí. Na pobočce Vám mohou vymazat profily rodinných příslušníků z IB úplně, jestli již nejsou potřeba. Hezký den, Linda z Raiffeisenbank |
Poslední příspěvek |
Lol Phirae - Nadšenec |
15. 9. 2021 10:20 |
Tak jsem našel ve smartbankingu nabídku na 1000 Kč bonus za mobilitu.
Citace "Převeďte si platební styk k nám do 30.9.2021 a my Vám připíšeme bonus ve výši 1 000 Kč." Vše vyřídíme za Vás, do své původní banky už chodit nemusíte." Podmínky jsem k tomu nikde žádné neobjevil, ani v průběhu zadávání mobility - tak jsem fakt zvědavej, jestli někdy nějaký bonus dorazí. (Po zkušenostech zde jsem si pro jistotu naskenoval telefon ) |
drkarel - Inventář |
15. 9. 2021 10:48 |
Lindo, děkuji. Tato možnost v SB trochu chybí.
|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
15. 9. 2021 14:10 |
Dobrý den,
ten profil, který nastavíte jako výchozí v IB (v internetovém bankovnictví), se Vám bude zobrazovat jako výchozí i v SB (v mobilním bankovnictví). Hezký den, Linda z Raiffeisenbanky |
drkarel - Inventář |
15. 9. 2021 14:22 |
To jsem pochopil (a kupodivu to funguje), ale myslím, že by to pro SB mělo jít v SB.
|
losalamos - Nadšenec |
17. 9. 2021 05:10 |
Tak podrbali jsme se pravou nohou za levým uchem, no.
|
Jirik74 - Mírně pokročilý |
20. 9. 2021 11:00 |
Nahrávka na smeč? Samozřejmě! Btw. slogan "banka inspirovaná klienty" ustoupí do pozadí... https://www.penize.cz/osobni-ucty/42899 ... bene-slovo
|
DrumSession - Diskutér |
21. 9. 2021 20:08 |
To přišlo z Wajnu ? Ich liebe dich !
Byl to výborný nápad ? SAMOZŘEJMĚ ! Hlasovali jste o něm ? SAMOZŘEJMĚ ! Dáte každému klientovi bonus 500 Kč ? SAMOZŘEJMĚ ! Z prava dobrý ?______ SAMOZŘEJMĚ ! Dáš si pivo/víno ? ____SAMOZŘEJMĚ ! Je to v <i> ? _________SAMOZŘEJMĚ ! Jesli jste klient inspirovaný bankou (Ugly Kid) a otázky (Oglivy) na nový slogan se Vám líbí, dejte sem Like (srdíčko). Raiffeisenbank zároveň přestane u loga používat slogan Banka inspirovaná klienty. „Jinak ale bankou inspirovanou klienty samozřejmě zůstaváme,“ zdůrazňuje mluvčí Petra Kopecká. Moc tomu nerozumím, přeci jen jsem jenom kluk z malé vesničky z východního bloku. Jinak moc prosím Oglivy o zařazení otázky do seznamu: Může banka lidem usnadnit život? Samozřejmě. (<= aktuální, rozšíření =>) A věnujete každému klilentovi 1 000 000 CZK (matkám samož. 2) zcela bez jakýchkoliv podmínek ? SAMOZŘEJMĚ ! |
octaviampi - Diskutér |
21. 9. 2021 21:36 |
Kdyz pujde do tuheho, vydrbete se zakaznikem? Samozrejme.
Uz chybi jen nebinarni bankomaty. |
retron - Diskutér |
30. 9. 2021 22:45 |
Okamžité platby nefungují…Samozřejmě!. To je zase nějaká feature, že nefungují poslední den v měsíci nebo random výpadek? Navíc mi to cpe Expresní platbu a málem jsem se nachytal.
|
Lol Phirae - Nadšenec |
30. 9. 2021 23:11 |
OP "nefungují" zcela běžně, prostě OP to nabídne až na několikátý pokus, mezitím to tam cpe výtečnou "službu" expresní platba. Ale je to marný, nikdo se tím zabývat nebude.Ještě horší teda je, když se OP tváří jako funkční, ale v rámci "zabezpečení" tě RB samozřejmě po***e a platbu odešle jako normální.
|
retron - Diskutér |
30. 9. 2021 23:21 |
Takže pár minut po půlnoci a OP překvapivě fungují, takže je to jasný záměr, samozřejmě!
|
petrmegac - Mírně pokročilý |
1. 10. 2021 15:21 |
Může mi prosím někdo poradit. Přeinstaloval jsem telefon, takže jsem přišel o RB klíč. Měl jsem napsané kódy, takže když jej chci znova aktivovat tak opisuju 20 znaků a pak 10 čísel, vše mám dobře ale ta přiblbá aplikace napíš 404 a něco je špatně ať to zkusím znovu. Což jsem dělal už asi 20x a stále to nejde. Další možnost pak je pomocí IB, ale k tomu se přihlásím bez klíče leda placenou SMS. Další možností je aktivace SMS (to netuším jestli je placená - nikde jsem to nenašel) ale k té chcou nějaký pin kterým jsem potvrzoval smluvní dokumentaci při založení účtu, ale ten netuším jaký je neb tam byl přenos od ING a možná jsem někde něco dal ale prostě nevím. Je nějaká možnost jak se na účet dostat a zdrama? Jinak dnes už 1% v RB na spoření je zbytečné takže akorát bude potřebovat převést peníze jinam a dále mě to prazatím nebude zajímat. Dík.
|
drkarel - Inventář |
1. 10. 2021 15:25 |
Mám pocit, že se tu psalo, že přihlášení do IB přes SMS je zdarma, že jsou zpoplatněny až SMS pro potvrzování transakcí.
|
petrmegac - Mírně pokročilý |
1. 10. 2021 15:35 |
No to právě asi ne, našel jsem jenom toto:
Raiffeisenbank je první českou bankou, která zpoplatní ověřovací SMS při přihlašování k účtu nebo schvalování plateb. Od 1. září (viz ceník) bude tato služba stát 19 Kč měsíčně a naúčtuje se vždy, pokud uživatel tento komunikační kanál využije. Poplatek je hrazen za měsíc, ve kterém uživatel služby přímého bankovnictví použil MEK pro přihlášení do internetového bankovnictví a také potvrzení některé operace týkající se příslušného účtu. Není účtován, je-li MEK použit pro přístup k internetovému bankovnictví za účelem aktivace Mobilního bankovnictví, RB klíče nebo pro zadání 3D Secure hesla. Teoreticky na tu aktivaci klíče by neměla být sms zpoplatněna, ale tam zase nevím ten PIN. Hrozná banka a hrozné služby. Edit: Tak jsem ještě stáhl aplikaci ekonto a tu pro změnu můžu aktivovat v internetovém bankovnictví (kam se nemůžu přihlásit) a nebo na popočce. WTF |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 703 Další stránka Stránka 511 z 703 [ Příspěvků: 10542 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |