FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Raiffeisenbank

Offline - VIP uživatelka Profil 
15. 9. 2021 09:21 Odeslat příspěvek
drkarel píše
Lindo, asi jste si nevšimla, že se jedná o článek (a diskusi ... a pamětníka) z roku 2010. Než na něco reagujete, není od věci se nejprve s tématem seznámit. :)

-- 13. 9. 2021 17:56 --

Ale ocenil bych, kdybyste odpověděla na dotaz ze srpna:

drkarel píše
Lindo, prosím Vás, já s IB a SB řeším (tedy spíš neřeším) následující problém: Dříve měli účty v RB, k nimž jsem všem měl dispoziční právo, 3 další členové rodiny. Tyto účty jsou již déle zrušené a nikdo už v RB nemá žádný produkt. Z nějakého důvodu se mně jako výchozí v IB i v SB zobrazuje osoba manželky - tedy nic. Nikde se mi nepodařilo najít, kde by se toto dalo přenastavit.


Dobrý den,
v IB na horní liště, kde vidíte své jméno nebo jméno rodinného příslušníka, kliknete na malou šipku. Zde před každým jménem máte hvězdičku. Klikněte na tu před Vaším jménem tak, aby byla černá. Tím bude nastavena stránka s Vaším účtem jako výchozí. Na pobočce Vám mohou vymazat profily rodinných příslušníků z IB úplně, jestli již nejsou potřeba.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
15. 9. 2021 10:20 Odeslat příspěvek
Tak jsem našel ve smartbankingu nabídku na 1000 Kč bonus za mobilitu.

Citace
"Převeďte si platební styk k nám do 30.9.2021 a my Vám připíšeme bonus ve výši 1 000 Kč." Vše vyřídíme za Vás, do své původní banky už chodit nemusíte."


Podmínky jsem k tomu nikde žádné neobjevil, ani v průběhu zadávání mobility :hm - tak jsem fakt zvědavej, jestli někdy nějaký bonus dorazí. (Po zkušenostech zde jsem si pro jistotu naskenoval telefon :lol:)


Offline - Inventář Profil 
15. 9. 2021 10:48 Odeslat příspěvek
Lindo, děkuji. Tato možnost v SB trochu chybí. :)


Offline - VIP uživatelka Profil 
15. 9. 2021 14:10 Odeslat příspěvek
Dobrý den,
ten profil, který nastavíte jako výchozí v IB (v internetovém bankovnictví), se Vám bude zobrazovat jako výchozí i v SB (v mobilním bankovnictví).
Hezký den, Linda z Raiffeisenbanky


Offline - Inventář Profil 
15. 9. 2021 14:22 Odeslat příspěvek
To jsem pochopil (a kupodivu to funguje), ale myslím, že by to pro SB mělo jít v SB.


Offline - Nadšenec Profil 
17. 9. 2021 05:10 Odeslat příspěvek
Tak podrbali jsme se pravou nohou za levým uchem, no.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 9. 2021 11:00 Odeslat příspěvek
Nahrávka na smeč? Samozřejmě! :) Btw. slogan "banka inspirovaná klienty" ustoupí do pozadí... https://www.penize.cz/osobni-ucty/42899 ... bene-slovo


Offline - Diskutér Profil 
21. 9. 2021 20:08 Odeslat příspěvek
To přišlo z Wajnu ? Ich liebe dich !
Byl to výborný nápad ? SAMOZŘEJMĚ !
Hlasovali jste o něm ? SAMOZŘEJMĚ !
Dáte každému klientovi bonus 500 Kč ? SAMOZŘEJMĚ !
Z prava dobrý ?______ SAMOZŘEJMĚ !
Dáš si pivo/víno ? ____SAMOZŘEJMĚ !
Je to v <i> ? _________SAMOZŘEJMĚ !
Jesli jste klient inspirovaný bankou (Ugly Kid) a otázky (Oglivy) na nový slogan se Vám líbí, dejte sem Like (srdíčko).

Raiffeisenbank zároveň přestane u loga používat slogan Banka inspirovaná klienty. „Jinak ale bankou inspirovanou klienty samozřejmě zůstaváme,“ zdůrazňuje mluvčí Petra Kopecká.
Moc tomu nerozumím, přeci jen jsem jenom kluk z malé vesničky z východního bloku. Jinak moc prosím Oglivy o zařazení otázky do seznamu:
Může banka lidem usnadnit život? Samozřejmě. (<= aktuální, rozšíření =>)
A věnujete každému klilentovi 1 000 000 CZK (matkám samož. 2) zcela bez jakýchkoliv podmínek ? SAMOZŘEJMĚ !


Offline - Diskutér Profil 
21. 9. 2021 21:36 Odeslat příspěvek
Kdyz pujde do tuheho, vydrbete se zakaznikem? Samozrejme.

Uz chybi jen nebinarni bankomaty.


Offline - Diskutér Profil 
30. 9. 2021 22:45 Odeslat příspěvek
Okamžité platby nefungují…Samozřejmě!. To je zase nějaká feature, že nefungují poslední den v měsíci nebo random výpadek? Navíc mi to cpe Expresní platbu a málem jsem se nachytal.


Offline - Nadšenec Profil 
30. 9. 2021 23:11 Odeslat příspěvek
OP "nefungují" zcela běžně, prostě OP to nabídne až na několikátý pokus, mezitím to tam cpe výtečnou "službu" expresní platba. Ale je to marný, nikdo se tím zabývat nebude.Ještě horší teda je, když se OP tváří jako funkční, ale v rámci "zabezpečení" tě RB samozřejmě po***e a platbu odešle jako normální.


Offline - Diskutér Profil 
30. 9. 2021 23:21 Odeslat příspěvek
Takže pár minut po půlnoci a OP překvapivě fungují, takže je to jasný záměr, samozřejmě!


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 10. 2021 15:21 Odeslat příspěvek
Může mi prosím někdo poradit. Přeinstaloval jsem telefon, takže jsem přišel o RB klíč. Měl jsem napsané kódy, takže když jej chci znova aktivovat tak opisuju 20 znaků a pak 10 čísel, vše mám dobře ale ta přiblbá aplikace napíš 404 a něco je špatně ať to zkusím znovu. Což jsem dělal už asi 20x a stále to nejde. Další možnost pak je pomocí IB, ale k tomu se přihlásím bez klíče leda placenou SMS. Další možností je aktivace SMS (to netuším jestli je placená - nikde jsem to nenašel) ale k té chcou nějaký pin kterým jsem potvrzoval smluvní dokumentaci při založení účtu, ale ten netuším jaký je neb tam byl přenos od ING a možná jsem někde něco dal ale prostě nevím. Je nějaká možnost jak se na účet dostat a zdrama? Jinak dnes už 1% v RB na spoření je zbytečné takže akorát bude potřebovat převést peníze jinam a dále mě to prazatím nebude zajímat. Dík.


Offline - Inventář Profil 
1. 10. 2021 15:25 Odeslat příspěvek
Mám pocit, že se tu psalo, že přihlášení do IB přes SMS je zdarma, že jsou zpoplatněny až SMS pro potvrzování transakcí.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 10. 2021 15:35 Odeslat příspěvek
No to právě asi ne, našel jsem jenom toto:

Raiffeisenbank je první českou bankou, která zpoplatní ověřovací SMS při přihlašování k účtu nebo schvalování plateb. Od 1. září (viz ceník) bude tato služba stát 19 Kč měsíčně a naúčtuje se vždy, pokud uživatel tento komunikační kanál využije.

Poplatek je hrazen za měsíc, ve kterém uživatel služby přímého bankovnictví použil MEK pro přihlášení do internetového bankovnictví a také potvrzení některé operace týkající se
příslušného účtu. Není účtován, je-li MEK použit pro přístup k internetovému bankovnictví za účelem aktivace Mobilního bankovnictví, RB klíče nebo pro zadání 3D Secure hesla.

Teoreticky na tu aktivaci klíče by neměla být sms zpoplatněna, ale tam zase nevím ten PIN.
Hrozná banka a hrozné služby.

Edit:
Tak jsem ještě stáhl aplikaci ekonto a tu pro změnu můžu aktivovat v internetovém bankovnictví (kam se nemůžu přihlásit) a nebo na popočce. WTF
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 703  Další stránka
Stránka 511 z 703 [ Příspěvků: 10542 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies