FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Raiffeisenbank |
---|
Navstevnik123 - Nadšenec |
9. 5. 2021 14:04 |
Téměř před dvěma týdny jsem si založil účet a do dnešního dne mám nefunkční IB - banka si s tím zřejmě neví rady. Podle recenzí na Google Play a FB stránce RB nejsem zdaleka sám. Řešil tu někdo takový problém?
|
Poslední příspěvek |
mate59 - Nadšenec |
9. 5. 2021 16:30 |
Jedině tlačit intenzivně na banku.
|
Navstevnik123 - Nadšenec |
10. 5. 2021 10:54 |
Takže výsledek reklamace je, že problém nelze žádným způsobem řešit přes internet ani telefonicky, nutno se dostavit na pobočku. Údajný důvod nefunkčnosti je špatně zadaný PIN v appce RB klíče, který jsem však zadal 100% správně. Dle slov slečny z reklamačního oddělení jej stačí zadat jednou špatně a už se do IB bez návštěvy pobočky nedostanete. Úžasné. edit: tak vyřízeno na pobočce, naštěstí rychle / bez čekání. Aspoň něco
|
regin - Diskutér |
10. 5. 2021 18:20 |
Má tu někdo vyzkoušené / ověřené, že přihlášení do IB pomocí autentizační SMS je zdarma, tedy že se přihlašovací SMS nepočítají do těch 19 Kč měsíčně?
|
elfin - Mírně pokročilý |
11. 5. 2021 12:30 |
Na pobočce tvrdili, že je to bez poplatku, tak tam snad žádný nebude. Jinak by mě zajímalo, jestli se 1% bude třeba i zvyšovat, když se to v průběhu roku pohne v jiných bankách, nebo je to -/+ fixované?
|
Ninaa - Mírně pokročilý |
11. 5. 2021 14:14 |
Je to reklamní akce, podmínky si můžeš najít. V podmínkách mají, že se mohou rozhodnout akci změnit nebo ukončit. Nic není jisté ale to není ani jinde
A bez poplatku za vedení a bez podmínek ten Chytrý účet je. Další možné poplatky jsem v sazebníku nestudovala, protože ho mám defakto jako spořák, na tu dobu 1 roku. |
y2key - Mírně pokročilý |
11. 5. 2021 21:37 |
Snížit ten úrok po dobu jednoho roku nemohou. Zvýšit ano, protože to není zhoršení podmínek.
|
regin - Diskutér |
12. 5. 2021 07:40 |
Právě že můžou, protože se nejedná o "standardní" sazbu, ale o reklamní akci:
Citace Pokud bychom se rozhodli „Výhody pro klienty ING“ změnit nebo ukončit, např. proto, že se změní podmínky na finančním trhu, informujeme Vás přes náš web http://www.rb.cz. Účinnost změny nebo ukončení nastává ke dni zveřejnění informace. |
wetherek - Návštěvník |
12. 5. 2021 17:40 |
RB má reklamní akci pro stávající klienty - převeďte si k nám platby a my vám dáme 1000 Kč, je to jen pro oslovené, tak mrkněte do e-mailu, je to rychlá tisícovka
https://www.rb.cz/attachments/pi/ucty/p ... 000-kc.pdf pokud to už tady bylo, tak se omlouvám, mě to přišlo dneska |
minarjo - Inventář |
12. 5. 2021 18:45 |
To postupně nabízejí asi všem klientům. Třeba mně v únoru, takto jsem za litr "uklidil" účet Equa (mobilita do RB z jejich appky se zrušením převáděného účtu).
|
Kittyhawk - Mírně pokročilý |
13. 5. 2021 08:04 |
"určen existujícím klientům Raiffeisenbank, kteří byli cíleně osloveni Raiffeisenbank s individuální nabídkou na možnost získání Bonusu"
Hmm, tak třeba já jsem osloven nebyl, takže smůla... |
minarjo - Inventář |
13. 5. 2021 08:38 |
Třeba ještě v budoucnu osloven budeš. Jak už jsem psal, toto RB nabízí vybraným klientům postupně, dle svého uvážení - mně třeba v únoru, teď tedy to dostal @wetherek atd. Všichni to asi nedostanou, určitě tedy ne naráz. Dle mého mínění tuto nabídku logicky dostanou spíše ti, kteří sice v RB běžný účet mají, ale téměř vůbec ho nepoužívají, tak je RB chce tou tisícovkou přimět ho používat více . Je to přesně i můj případ (v RB využívám Mall kreditku, Chytrý účet skoro vůbec) a možná proto jsem byl v únoru osloven.
Mimochodem, pokud to někdo využije: při zadávání mobility přes RB appku je automaticky nastaveno kromě převedení všech plateb i následné zrušení původního účtu a nelze to změnit (v IB možná jo, to nevím, v appce je ale ten formulář nastavení přenosu dost zjednodušen). |
Lol Phirae - Nadšenec |
16. 5. 2021 08:08 |
regin píše Má tu někdo vyzkoušené / ověřené, že přihlášení do IB pomocí autentizační SMS je zdarma, tedy že se přihlašovací SMS nepočítají do těch 19 Kč měsíčně? Ano. Nechtěně vyzkoušeno, když jsem jaksi nepochopil postup při převodu RB klíče ze samostatné aplikace do eKonta a ověřování přes aplikaci jsem si zrušil. Jinak po poslední údržbě IB jsem zkoušel dvakrát zaplatit kreditkou Mall přes Google Pay u zelenýho skřeta pár stovek a ani jednou se to nepovedlo. Někdo stejný problém? |
Ondrasz - Nadšenec |
16. 5. 2021 13:33 |
Nemel nekdo vcera po 21.30 problem s okamzitym odeslanim platby?
Potreboval jsem okamzite odeslat 300t.z RB do FIO, ale ani po opakovanem pokusu se nezdarilo. Vypadek melo RB planovan ze 14.na 15. v noci. Pritom RB, by mela umet posilat okamzite platby bez limitu oproti Fiu, ktere ma limit tusim 100t.na platbu. |
drkarel - Inventář |
16. 5. 2021 13:58 |
Ale nemá FIO limit i na příjem? Mám totiž pocit, že se mi to tam v minulosti taky nepodařilo odeslat a když jsem zkusil 100k, tak to prošlo.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 703 Další stránka Stránka 483 z 703 [ Příspěvků: 10542 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |