FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Raiffeisenbank

Offline - Nadšenec Profil 
9. 5. 2021 14:04 Odeslat příspěvek
Téměř před dvěma týdny jsem si založil účet a do dnešního dne mám nefunkční IB - banka si s tím zřejmě neví rady. Podle recenzí na Google Play a FB stránce RB nejsem zdaleka sám. Řešil tu někdo takový problém? :-)
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
9. 5. 2021 16:30 Odeslat příspěvek
Jedině tlačit intenzivně na banku.


Offline - Nadšenec Profil 
10. 5. 2021 10:54 Odeslat příspěvek
Takže výsledek reklamace je, že problém nelze žádným způsobem řešit přes internet ani telefonicky, nutno se dostavit na pobočku. Údajný důvod nefunkčnosti je špatně zadaný PIN v appce RB klíče, který jsem však zadal 100% správně. Dle slov slečny z reklamačního oddělení jej stačí zadat jednou špatně a už se do IB bez návštěvy pobočky nedostanete. Úžasné. edit: tak vyřízeno na pobočce, naštěstí rychle / bez čekání. Aspoň něco ;-)


Offline - Diskutér Profil 
10. 5. 2021 18:20 Odeslat příspěvek
Má tu někdo vyzkoušené / ověřené, že přihlášení do IB pomocí autentizační SMS je zdarma, tedy že se přihlašovací SMS nepočítají do těch 19 Kč měsíčně?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 5. 2021 12:30 Odeslat příspěvek
Na pobočce tvrdili, že je to bez poplatku, tak tam snad žádný nebude. Jinak by mě zajímalo, jestli se 1% bude třeba i zvyšovat, když se to v průběhu roku pohne v jiných bankách, nebo je to -/+ fixované?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 5. 2021 14:14 Odeslat příspěvek
Je to reklamní akce, podmínky si můžeš najít. V podmínkách mají, že se mohou rozhodnout akci změnit nebo ukončit. Nic není jisté :-) ale to není ani jinde
A bez poplatku za vedení a bez podmínek ten Chytrý účet je. Další možné poplatky jsem v sazebníku nestudovala, protože ho mám defakto jako spořák, na tu dobu 1 roku.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 5. 2021 21:37 Odeslat příspěvek
Snížit ten úrok po dobu jednoho roku nemohou. Zvýšit ano, protože to není zhoršení podmínek.


Offline - Diskutér Profil 
12. 5. 2021 07:40 Odeslat příspěvek
Právě že můžou, protože se nejedná o "standardní" sazbu, ale o reklamní akci:
Citace
Pokud bychom se rozhodli „Výhody pro klienty ING“ změnit nebo ukončit, např. proto, že se změní podmínky na finančním trhu, informujeme Vás přes náš web http://www.rb.cz. Účinnost změny nebo ukončení nastává ke dni zveřejnění informace.


Offline - Návštěvník Profil 
12. 5. 2021 17:40 Odeslat příspěvek
RB má reklamní akci pro stávající klienty - převeďte si k nám platby a my vám dáme 1000 Kč, je to jen pro oslovené, tak mrkněte do e-mailu, je to rychlá tisícovka :-)

https://www.rb.cz/attachments/pi/ucty/p ... 000-kc.pdf

pokud to už tady bylo, tak se omlouvám, mě to přišlo dneska


Online - Inventář Profil 
12. 5. 2021 18:45 Odeslat příspěvek
To postupně nabízejí asi všem klientům. Třeba mně v únoru, takto jsem za litr "uklidil" účet Equa (mobilita do RB z jejich appky se zrušením převáděného účtu).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 5. 2021 08:04 Odeslat příspěvek
"určen existujícím klientům Raiffeisenbank, kteří byli cíleně osloveni Raiffeisenbank s individuální nabídkou na možnost získání Bonusu"

Hmm, tak třeba já jsem osloven nebyl, takže smůla...


Online - Inventář Profil 
13. 5. 2021 08:38 Odeslat příspěvek
Třeba ještě v budoucnu osloven budeš. Jak už jsem psal, toto RB nabízí vybraným klientům postupně, dle svého uvážení - mně třeba v únoru, teď tedy to dostal @wetherek atd. Všichni to asi nedostanou, určitě tedy ne naráz. Dle mého mínění tuto nabídku logicky dostanou spíše ti, kteří sice v RB běžný účet mají, ale téměř vůbec ho nepoužívají, tak je RB chce tou tisícovkou přimět ho používat více :). Je to přesně i můj případ (v RB využívám Mall kreditku, Chytrý účet skoro vůbec) a možná proto jsem byl v únoru osloven.
Mimochodem, pokud to někdo využije: při zadávání mobility přes RB appku je automaticky nastaveno kromě převedení všech plateb i následné zrušení původního účtu a nelze to změnit (v IB možná jo, to nevím, v appce je ale ten formulář nastavení přenosu dost zjednodušen).


Offline - Nadšenec Profil 
16. 5. 2021 08:08 Odeslat příspěvek
regin píše
Má tu někdo vyzkoušené / ověřené, že přihlášení do IB pomocí autentizační SMS je zdarma, tedy že se přihlašovací SMS nepočítají do těch 19 Kč měsíčně?


Ano. Nechtěně vyzkoušeno, když jsem jaksi nepochopil postup při převodu RB klíče ze samostatné aplikace do eKonta a ověřování přes aplikaci jsem si zrušil. :roll:

Jinak po poslední údržbě IB jsem zkoušel dvakrát zaplatit kreditkou Mall přes Google Pay u zelenýho skřeta pár stovek a ani jednou se to nepovedlo. Někdo stejný problém?


Offline - Nadšenec Profil 
16. 5. 2021 13:33 Odeslat příspěvek
Nemel nekdo vcera po 21.30 problem s okamzitym odeslanim platby?

Potreboval jsem okamzite odeslat 300t.z RB do FIO, ale ani po opakovanem pokusu se nezdarilo.:/ Vypadek melo RB planovan ze 14.na 15. v noci.
Pritom RB, by mela umet posilat okamzite platby bez limitu oproti Fiu, ktere ma limit tusim 100t.na platbu.


Offline - Inventář Profil 
16. 5. 2021 13:58 Odeslat příspěvek
Ale nemá FIO limit i na příjem? Mám totiž pocit, že se mi to tam v minulosti taky nepodařilo odeslat a když jsem zkusil 100k, tak to prošlo.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486 ... 703  Další stránka
Stránka 483 z 703 [ Příspěvků: 10542 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies