FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

VÚB – Spoření bez limitů

Offline - Návštěvník Profil 
20. 3. 2023 13:29 Odeslat příspěvek
Stalo se někomu z vás, že vám volali z VÚB na dodatečné ověření? Dostala jsem možnost buď přes odkaz , který mi pošlou do e-mailové schránky nebo přes kurýra. Účet mám založený už počátkem ledna, tak nevím, zda se nejedná o nějaký podvod.
Poslední příspěvek


Offline - Inventář Profil 
20. 3. 2023 14:18 Odeslat příspěvek
Po mně VÚB žádné dodatečné ověření nepožadovala.


Offline - Nadšenec Profil 
20. 3. 2023 15:20 Odeslat příspěvek
bubilka: ano dnes, slovensky hovořící paní, stejné možnosti na výběr, ale když jsem řekl že nakonec zajdu raději v Praze na pobočku, tak to odkývali.


Offline - Návštěvník Profil 
20. 3. 2023 15:53 Odeslat příspěvek
Tak snad to bude ok, já si zvolila online ověření, Praha je pro mě daleko :-)


Offline - Nadšenec Profil 
21. 3. 2023 17:16 Odeslat příspěvek
A co v tom online ověření vlastně všechno chtějí?


Offline - Návštěvník Profil 
21. 3. 2023 17:43 Odeslat příspěvek
Zatím mi žádný email nepřišel, má to být do konce kalendářního měsíce, ale bude to asi scan OP, popř. druhého osobního dokladu. Totéž měl ověřit ten kurýr.


Offline - Nadšenec Profil 
21. 3. 2023 17:55 Odeslat příspěvek
Mně říkala něco o samofocení.
Každopádně na pobočce na mne koukali jak zjara, a slušně mne vykýblovali ven, že to celé je blbost, instrukce nemají, takže smolík pacholík.


Offline - Inventář Profil 
21. 3. 2023 18:01 Odeslat příspěvek
@bubilka: Copak ty jsi jim neposkytla skeny/fotky osobních dokladů už při zakládání účtu?


Offline - Administrátor Profil 
22. 3. 2023 14:07 Odeslat příspěvek
Už mi taky volali, prý mi pošlou odkaz do IB na samovyfocení. Alternativa je kurýr.


Offline - Nadšenec Profil 
22. 3. 2023 17:01 Odeslat příspěvek
Stejně, kdyby to byli sofistikovaní podvodníci, tak takhle získají veškeré doklady, které jsou dnes potřeba pro ukradení identity.

Čím se ten kurýr prokáže, že patří k bance, a ne ke slovensky hovořícímu gangu?
A pamatujete, jak před měsícem nebo jak je to dlouho, chtěli doručit 'výpis' kurýrem, který si zase měl ofotit doklady?
Nikdo jiný v ČR tohle nedělá. Česká pobočka o tom nic neví, a považuje to sama za divné. A směrem k zákazníkům jenom telefonují nebo posílají sms, nepoužijí třeba zprávu skrz internetbanking.
Mám problém s jednoznačnou identifikací protistrany.


Offline - osobne Profil 
22. 3. 2023 17:08 Odeslat příspěvek
To tedy dělají všechny banky nebo finanční společnosti při korespondenčním založení produktu, Poštovní spořitelna, Homecredit, Essox, HB (Cetelem), ...
Zas nějaké paranoidní myšlenky vás tu chytají. Poprvé jsem to zažil u mBank pŕed cca 15 lety.


Offline - Administrátor Profil 
22. 3. 2023 17:11 Odeslat příspěvek
Mně tvrdila, že ten odkaz na focení mi přijde právě do internetového bankovnictví


Offline - Nadšenec Profil 
22. 3. 2023 17:16 Odeslat příspěvek
octr píše
To tedy dělají všechny banky nebo finanční společnosti při korespondenčním založení produktu, Poštovní spořitelna, Homecredit, Essox, HB (Cetelem), ....

Jenže při založení jdeš přes jejich doménu.
Tady na základě telefonátu od kdoví koho přijede kdovíkdo, a ofotí si všechny doklady.
Jestli to přijde skrz IB, tak ok.


Offline - Diskutér Profil 
22. 3. 2023 20:56 Odeslat příspěvek
Taky mi dneska 2x volali, číslo 227 046 063, zrovna sem nebyl sto to zvednou. Jelikož sem zakládal v Prosinci, tak sem doufal, že budu mít klid. Uvažuju si to číslo zablokovat, co se bude dít. Třeba by je to donutilo k písemné komunikaci.


Offline - Návštěvník Profil 
23. 3. 2023 08:00 Odeslat příspěvek
Milos píše
@bubilka: Copak ty jsi jim neposkytla skeny/fotky osobních dokladů už při zakládání účtu?

Už si nepamatuji, co po mně při zakládání účtu chtěli.

Každopádně jsem si to ověřovala přímým dotazem na VÚB a sdělili mi toto:
"V zmysle Vašej požiadavky si Vás dovoľujeme informovať, že klientov, ktorí si zriadili produkt Spoření bez limitu, kontaktujeme z tel. čísla +420227046063.

Cieľom prieskumu je zistiť, ako je klient spokojný s uvedeným produktom a taktiež, akým spôsobom klient preferuje dodatočné overenie totožnosti - kuriér alebo Internet banking. "
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42  Další stránka
Stránka 22 z 42 [ Příspěvků: 622 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies