FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ING konto |
---|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
31. 5. 2021 15:06 |
xls píše Tak z ING by se mělo těch pár halířů převést automaticky při zrušení účtu. Každopádně tohle je ukázkový případ, jak udělat jednoduchou věc co nejsložitější. Dobrý den, to že se klientovi úročí finance, poslané z jiné banky, ještě před tím, než vůbec pošle platbu z ING… … to je ukázkový příklad toho, že jsme banka vstřícná ke klientům. Hezký den, Linda z Raiffeisenbank |
Poslední příspěvek |
drkarel - Inventář |
31. 5. 2021 18:37 |
No, a zase můžu čistit obrazovku.
|
xls - Inventář |
31. 5. 2021 21:07 |
To je ukázka toho, jaký v tom máte bordel. Nějaký peníze bych tam samozřejmě poslal až po tom, co se tam to zvýšené úročení objeví.
|
faun1 - Návštěvník |
1. 6. 2021 11:52 |
Jenom pro info, třeba to někomu pomůže. U RB jsem měl účet.
12.4. jsem dal souhlas ING pro RB, přišlo mi potvrzení souhlasu. Od té doby nic, jenom mi přišla cca dva dny zpět výpověď od ING. Tak jsem napsal do RB a bylo mi sděleno, že mi 15.4. poslali informační mail, ten jsem nedohledal. Zavolal jsem do RB, kde jsem se dozvěděl, že stačí jenom poslat libovolnou částku z ING na účet u RB tím pro aktivaci 1% a bonusu 500,-. Včera jsem poslal 10Kč a dnes byl v RB bonus a aktivované 1%. Pokud máte na účtě nepoměrně větší částku něž pošlete z ING, bonus není "vidět" v detailech účtu, protože převažuje částka úročená 0. Ten 1% úrok se týká jenom peněz které jdou ING, ale to už tady myslím zaznělo. |
fc70 - Přeborník |
9. 6. 2021 00:53 |
„K nabídce (RB) se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví.“
|
redhaven - Trvalý BAN |
11. 6. 2021 08:25 |
Neni termin k zalozeni noveho uctu dle pokynu ze zaslaneho mailu RB spise do 15.6. ??
Sam premyslim zda jeste stihnu zalozit dle postupu z mailu od RB ucet RB rodine?? |
Mimonik - Nadšenec |
11. 6. 2021 11:28 |
faun1 píše Včera jsem poslal 10Kč a dnes byl v RB bonus a aktivované 1%. Pokud máte na účtě nepoměrně větší částku něž pošlete z ING, bonus není "vidět" v detailech účtu, protože převažuje částka úročená 0. Ten 1% úrok se týká jenom peněz které jdou ING, ale to už tady myslím zaznělo. Podle me siris bludy, v ING jsem mel par haleru a urok za kveten mam na celou castku. |
fc70 - Přeborník |
11. 6. 2021 14:03 |
redhaven píše Neni termin k zalozeni noveho uctu dle pokynu ze zaslaneho mailu RB spise do 15.6. ?? Měl jsem to trošičku víc rozvést, tohle se objevilo na webu ING.Já už jsem převedený, takže netuším, co to přesně znamená. Je možné, že lidi přihlášení do převodu už dřív mají od RB dřívější termín, ale ti, co se v ING ozvou na poslední chvíli, ještě RB vezme (a právě proto dává dřív přihlášeným kratší lhůtu, aby pak zbyla kapacita na zpozdilce). Ale to jen hádám. |
redhaven - Trvalý BAN |
14. 6. 2021 11:42 |
Šílená aktivace přes odkaz SMS, který se vůbec jako odkaz neozobrazuje. Nakonec jsem odninstaloval původní duální aplikaci Rb a na nové aplikaci ani tak se neotevře slibovaná možnost online aktivace přes zaslaný kod. Pořád nabízí jen aktivaci přes IB, které ale samozřejmě ještě není funkční a má se aktivovat až pomocí aplikace. Zkrátka Rb inspirovaná klienty v uzavřeném cirkulačním kruhu. Opravdu děsná banka.
Takže budu doufat, že mě bude fungovat snad jen staré SB přímo moje a další zřejmě nezprovozním v tomhl uzavřeném RB absurdním kruhu. |
filas81 - Nadšenec |
14. 6. 2021 12:11 |
já to nestihl vyzvednout, tak jsem musel pěkně na pobočku, přes telefon to nešlo. Ale zas to bylo na pobočce překvapivě rychlé, zjevně jsem nebyl první...
|
redhaven - Trvalý BAN |
15. 6. 2021 07:07 |
Celá RB a jejich "proklientské" jednání, elektronické aktivace účtu jsou něco tak stupidně provedeného, že to vypadá že jim ty aplikace a texty aktivačních SMS tvoří nějací ynženýři z Ukrajiny nebo Moldávie. 1. aktivační SMS nabádala ke stažení aplikace mobilní eKonto a aktivovaní pomocí další druhé SMS a kodu v ní. Jenže hned následující aktivační druhá SMS došlá sekundu po té 1. , nabádá k aktivaci RB klic a obsahuje ten kod. Absolutní stupidita, stupidita a a stupidita.
Takže jsem napřed pro nefunkčnost aktualizoval svoje duální SM RB aplikace fungující roky, to na novou duální aktivaci nefungovalo žádným způsobem. Pak jsem původní duální aplikaci smazal a a instaloval novou, také bez úspěchu. Napotřetí jsem tedy nainstaloval RB klic, který se sice podařilo aktivovat, ale bez úspěšného propojení s SM RB aplikací, která sama o sobě přeci RB klíč obsahuje. Tak jsem samostatnou aplikaci RB klic smazal. Následně jsem si tady v historii jiných RB Anabází stupidity přečetl, že je asi potřeba samastantná aplikace RB klic, jenže nová instalace už nejde aktivovat, protože ten aktivační SMS kod je zřejmě jistě jednorázový a už byl jednou použitý. Třetí jiná verze stupidity RB je v mailu, která zase odkazuje na nefunkční odkaz v aktivační SMS, který zkrátka nefunguje ani na kliknutí ani po zkopírování, nehledě na popsaný postup aktivace, který je zase jinak popsaný než u prvních dvou verzí. Tudíž je celá stupidní aktivace RB pro srandu králíkům a rovnou ne pětihvězdičková, ale ynženýři z RB by jí měli dát rovnou šest hvězdiček ! Volal jsem tedy doporučovanou "specializovanou" tlf linku pro přechod ING-RB a to i napodruhé s doporučenou hvězdičkou na konci, paní informátorka se velmi divila a povídala, že mám volat na tu hvězdičku, právě na tu na kterou jsem se jí dovolal... řekl jsem jí, že v jejich Ústavu zřejmě nefunguje nic. Budu rád, když znovu oživím svoji vlastní aplikaci SM RB a na další se bude z důvodů klidných nervů dobré vykašlat. |
drkarel - Inventář |
15. 6. 2021 08:48 |
Jako v RB je bordel jak v tanku, ale někteří mají zjevně speciální pech.
|
xls - Inventář |
15. 6. 2021 10:48 |
Tak kvůli té prémie a úroku to je svobodná volba, jako banku do budoucna to snad nikdo zkoušet nebude.
|
redhaven - Trvalý BAN |
15. 6. 2021 10:54 |
Děs běs stupid aktivace, vyčerpal jsem všechny možné i nemožné varianty aktivace a bez úspěchu, ani tlf znovuzaslání kodu prý není možné a na pobočku příbuznou fakt nepotáhu.
Jako letitá primární aplikace SB OK, přehledná, hezká grafika. |
milanBrno - Nadšenec |
15. 6. 2021 15:04 |
redhaven: Pokud jsem to cele pochopil spravne, tak ti jde o zalozeni uctu online. To se provadi pomoci RB klice.
I presto jsi delal vse mozne a nemozne. Nakonec jsi tedy RB klic aktivoval, ale misto zalozeni uctu jsi klic smazal... A ted tu jenom nadavas a obvinujes banku z vlastnich chyb (neschopnosti)... |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 344 Další stránka Stránka 336 z 344 [ Příspěvků: 5153 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |