FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ING konto

Offline - Trvalý BAN Profil 
15. 6. 2021 23:20 Odeslat příspěvek
Příloha
smart.jpg
smart.jpg
[ 185.67 | Zobrazeno 65 krát ]

Příloha
smart1.jpg
smart1.jpg
[ 796.3 | Zobrazeno 68 krát ]

a

"Stejný" postup z mailu: Stáhněte si aplikaci mobilní eKonto pro bezpečné přihlášení a certifikaci plateb.

Klikněte na aktivační odkaz v SMS, který jsme Vám zaslali na +420..., odkaz Vás přesměruje rovnou do aplikace mobilní eKonto. Nebo aplikaci aktivujte ručně zadáním kódu v sms. Po otevření aplikace mobilní eKonto zvolte „Aktivovat“ a následně vyberte „online založení účtu“. Jednorázový aktivační odkaz platí pouze 7 dní a nelze jej poslat opakovaně.
Dle instrukcí aplikaci aktivujte.
Přihlaste se rovnou do mobilního bankovnictví. Pro přihlášení do internetového bankovnictví na webu www.rb.cz použijte klientské číslo a potvrzení přístupu v aplikaci pomocí mobilní eKonto a klientského čísla.
Poslední příspěvek


Offline - VIP uživatelka Profil 
16. 6. 2021 15:12 Odeslat příspěvek
redhaven píše
Děs běs stupid aktivace, vyčerpal jsem všechny možné i nemožné varianty aktivace a bez úspěchu, ani tlf znovuzaslání kodu prý není možné a na pobočku příbuznou fakt nepotáhu. :D

Jako letitá primární aplikace SB OK, přehledná, hezká grafika.



Dobrý den,
je nám líto, že máte komplikace s aktivací aplikace eKonto. Přijďte k nám na pobočku, rádi Vám pomůžeme. Apk eKonto je jedna z nejbezpečnějších na trhu a je plně funkční. V případě, že máte dojem, že Vám apk na vašem telefonu nefunguje, napište nám na info@rb.cz, my to prověříme.
Hezky den, Linda z Raiffeisenbank


Offline - Trvalý BAN Profil 
16. 6. 2021 15:30 Odeslat příspěvek
Myslim ze jsem se vyjadril jasne, na pobocku ne. Proto jsme snad zvolili aktivaci elektronickou, aby nemusela osoba blizka na pobocku. Uz jsem touto anabazi inspirovanou klienty stravil dost casu trapeni a nervy. Dekuji ale pobocka ani nahodou.


Offline - VIP uživatelka Profil 
17. 6. 2021 06:26 Odeslat příspěvek
Dobrý den,
už jste aktivaci provedl, nebo stále ne? Můžeme Vám s aktivací ještě nějak poradit?
Linda z Raiffeisenbank


Offline - Trvalý BAN Profil 
17. 6. 2021 09:40 Odeslat příspěvek
Myslím že z vložených SMS od vás (RB) je zřejmé že, mírně řečeno uvádíte klienty v omyl, kdy v 1.SMS píšete o aplikaci RB konto a že v další SMS pošlete kod do této aplikace. Přitom 2. SMS píše o zcela jiné aplikaci RB klíč.
Ten kod jsem zkoušel jak pro net aktivaci, tak RB konto aplikaci a nakonec RB klíč, který se jediný nějak aktivoval, ale nebylo z vašich zmatečních SMS a emailu zřejmé co dál. Tak jsem RB klíč smazal, protože již sama aplikace RB konto tento klíč obsahuje a vypadalo to, že druhá samostatná aplikace RB klíč blokuje aktivaci aplikace RB konta, tak jsem RB aplikaci smazal a tím že došlo již platnému použití aktivačního SMS kodu, tento již nejde použít podruhé jak jsem nesčetněkrát zkoušel v sekundární instalaci RB klíče a pokusu o jeho aktivaci. Netuším proč tak hodně dezorientujtete klienty... :hm :hm :hm


Offline - Trvalý BAN Profil 
20. 6. 2021 17:26 Odeslat příspěvek
Při pokusu stáhnout osobě blízké „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ dle tohto návodu https://www.ing.cz/noveib/?faq=vypisy-z-uctu
se mi vůbec „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ jako titul nezobrazí, dokonce nejde stáhnout žádný letošní výpis - "Pro zvolené období není požadovaný výpis k dispozici."

Přitom mě osobně výpis za duben šel stáhnou, ale žádný jiný měsíc také ne. Zapoměli totiž z Ústavu ING napsat, že pokud není na účtu žádný obrat, nezobrazí jejich Systém systémů CML ani ten „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ Zvláštní logika ING-RB. :D :D :D

ING je opravdu taky Ústav, asi proto se sloučilo s RB, Vrána k vráně...


Offline - Inventář Profil 
20. 6. 2021 17:45 Odeslat příspěvek
Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo. :D


Offline - VIP uživatelka Profil 
24. 6. 2021 16:11 Odeslat příspěvek
redhaven píše
Při pokusu stáhnout osobě blízké „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ dle tohto návodu https://www.ing.cz/noveib/?faq=vypisy-z-uctu
se mi vůbec „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ jako titul nezobrazí, dokonce nejde stáhnout žádný letošní výpis - "Pro zvolené období není požadovaný výpis k dispozici."

Přitom mě osobně výpis za duben šel stáhnou, ale žádný jiný měsíc také ne. Zapoměli totiž z Ústavu ING napsat, že pokud není na účtu žádný obrat, nezobrazí jejich Systém systémů CML ani ten „Poslední souhrnný výpis ING Konta“ Zvláštní logika ING-RB. :D :D :D

ING je opravdu taky Ústav, asi proto se sloučilo s RB, Vrána k vráně...



Dobrý den,
jsme rádi, že na nás v mnoha příspěvcích myslíte. :-) Rádi bychom však podotkli, že Vaše informace o sloučení ING s RB jsou mylné. ING se s RB nesloučilo, proto ani nemáme nic společného s výpisy, které jste od ING nedostal. Klientům ING jsme nabídli výhodnou spolupráci. Ti se sami rozhodli, jestli budou pokračovat se spořením s námi nebo u jiné banky.
Přejeme hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Offline - Návštěvník Profil 
2. 7. 2021 18:49 Odeslat příspěvek
Tak jsem si chtěl po přechodu z ING nainstalovat aplikaci RB, ale po přečtení recenzí na Google Play jsem to vzdal. Tolik negativních hodnocení jsem u žádné jiné aplikace ještě neviděl. Včetně takových, že po aktualizaci aplikace někdo ztratil přístup k účtu. Zlaté SMS. Sice zpoplatněné, ale alespoň spolehlivé.


Offline - Diskutér Profil 
2. 7. 2021 22:51 Odeslat příspěvek
dlouhodobě fungovala naprosto v pořádku, nedávno tam něco podrbali a některým lidem nefungovala. Já bych ji nezatracoval, každému se něco nepovede.


Offline - Nadšenec Profil 
3. 7. 2021 07:11 Odeslat příspěvek
Po aktualizaci zas funguje.


Offline - Diskutér Profil 
4. 7. 2021 09:47 Odeslat příspěvek
Nemel jsem zatim sebemensi problem.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 7. 2021 17:53 Odeslat příspěvek
WTF: Ing jako banka za nekolik tydnu konci, dokazu si predstavit, kolik klientu tam asi vola, aby se dohodli co dal se svymi usporami, a provozni doba infolinky je stale "pohodovych" 8 - 18 hod v prac. dny.
A navic dokonce uz v 17:58 pry clovek vola mimo provozni dobu. To jsou teda trapaci, kdyz ani v takove dobe nejsou schopni posilit kapacitu linky.
Uz jich mam docela plne zuby. Hlavne, ze mi vyhrozuji, ze penize do RB musim (kvuli uroku 1% v RB) prevest nejpozdeji do 20.7., pritom mi vypoved. lhuta dobehne az 31.7., coz nechapu.

-- 13. 7. 2021 19:02 --

Zdenk2 píše
Tak jsem si chtěl po přechodu z ING nainstalovat aplikaci RB, ale po přečtení recenzí na Google Play jsem to vzdal. Tolik negativních hodnocení jsem u žádné jiné aplikace ještě neviděl. Včetně takových, že po aktualizaci aplikace někdo ztratil přístup k účtu. Zlaté SMS. Sice zpoplatněné, ale alespoň spolehlivé.


To myslite to mobilni Ekonto (smartbanking) nebo appku RB klic?

-- 13. 7. 2021 19:39 --

Jsem nastvanej, protoze bych od Ing potreboval aspon potvrdit, ze do 31.7. vcetne bude to moje Ing konto urcite funkcni a budu s nim moct disponovat (kdyz vypovedni lhuta dobehne prave 31.7.), jenze oni uz kratce pred 18 neraci byti na telefonu...


Offline - Návštěvník Profil 
14. 7. 2021 20:59 Odeslat příspěvek
1) prevedu (po udeleni souhlasu s migraci v ing) manualne 300k z ing do rb na bezny ucet (se zustatkem 0) a tim se mi nastavi uroceni 1% do 300k na rok
2) nasledne prevedu z bezneho rb uctu 150k na jiny externi ucet -> pak se mi bude v rb urocit 1% jen stavajici zustatek 150k
3) prijde mi za nakej cas na rb bezny ucet vyplata 150k kc z externiho uctu patriciho treti strane...

no a ted nevim na 100% zda se mi pak bude v rb na beznym uctu urocit tim 1% 150k kc a nebo 300k kc?

nevite (spekulace a domnenky me nazajimaji) jiste nekdo, jak to je?
dikes


Offline - VIP uživatel Profil 
14. 7. 2021 22:59 Odeslat příspěvek
https://www.rb.cz/osobni/ucty/ing
https://www.rb.cz/attachments/pi/ucty/p ... ty-ing.pdf

Citace
Jak vypadá nabídka úročení

Zvýhodněné úročení 1 % p. a. pro zůstatek do 300 000 Kč včetně a 0,2 % p. a. pro zůstatek nad 300 000 Kč a to po dobu 12 měsíců získáte v případě, že si u Raiffeisenbank založíte nový běžný účet a prostřednictvím služby „Převod účtu do Raiffeisenbank (mobilita)“ nebo vlastní platbou převedete na tento účet peněžní prostředky z ING v jakékoliv výši. Pokud nebudou na účet převedeny žádné prostředky z ING do 31. 8. 2021, tak bude zvýhodněné úročení nastaveno zpět na standardní, a to i v případě, že budou ve prospěch účtu připsány prostředky z jiných bank.

Zvýhodněné úročení na 12 měsíců začíná běžet od chvíle sjednání nového běžného účtu v Raiffeisenbank a vztahuje se na všechny připisované platby, byla-li splněna podmínka připsání prostředků z ING viz výše. Zvýhodněnou úrokovou sazbu je možné nastavit pouze na prvním založeném běžném účtu.


Příklady

1. Pokud částka převedená z ING bude např. 150 000 Kč (příchozí platbou z ING je splněna podmínka pro získání zvýhodněného úroku) a následně si klient převede na účet např. 100 000 Kč z jiné banky, celých 250 000 Kč se bude úročit 1 % p. a. po dobu jednoho roku od data založení účtu.

2. Pokud částka převedená z ING bude např. 5 000 Kč (příchozí platbou z ING je splněna podmínka pro získání zvýhodněného úroku) a následně si klient převede na účet např. 350 000 Kč z jiné banky, bude se 300 000 Kč úročit 1 % p. a. a zbylých 55 000 Kč 0,2 % p. a. po dobu jednoho roku od data založení účtu.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 344  Další stránka
Stránka 337 z 344 [ Příspěvků: 5153 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat
cron
Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies