FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ING konto |
---|
DrholecR - Mírně pokročilý |
10. 5. 2021 08:45 |
milanBrno píše Kdo ma i fondy a chce je prevest k RB, tak je lepsi je prevest k Monete. Tam muzete pridavat (prikupovat) bez poplatku (oproti 1% u RB/ING) Do MONETY se dají převést všechny fondy? ING Aria Lion tam asi nepřevedou nebo se pletu? Druhá věc, už jsem podal žádost o zrušení účtu a mobilitu ING konta (spořícího účtu) do RB. Má to nějaký vliv na fondy, nedojde k automatickému ukončení bez ING konta? |
Poslední příspěvek |
jenda_s - Nadšenec |
10. 5. 2021 09:12 |
ING Lion Adria myslím jinam než do RB nepůjde. Ani v RB nejsou tyto fondy podporovány úplně, jdou jen odprodat, ne dokoupit.
Otázka je, kolik by si za převod od jiného distributora naúčtovala moneta. Nevidím moc důvod, proč to převádět jinam než k RB, když je převod zdarma. A nic nebrání tomu, abych si další nákupy těchto fondů realizoval s nulovým poplatkem v Monetě, dokud to jde. |
dockalacek - Mírně pokročilý |
10. 5. 2021 10:03 |
mate59 píše 1.Budeš mít běžný účet,záleží,který si vybereš.Co je bez poplatku a bez plnění,není třeba dělat nic,jen tam nechat 300litrů na 1%.Bude sloužit vlastně jako spořák,po roce zrušíš. 2.Ti lidi si založí přesně tak ty b. účty a po roce je můžou zrušit.Využívat je nemusí. Ahá, už chápu, já myslel, že Raiff nabízí 1 % spořák a SPOLU s ním si musíš založit běžný účet. Ne, on už je sám o sobě ta Raiffka běžný účet, tak se omlouvám. |
milanBrno - Nadšenec |
10. 5. 2021 12:13 |
Prevod fondu je zdarma a je to reakce na RB a koncici ING...(stejne jako urok 1% na sporaku)
Upravuji kvuli tomu i VOP Zda dokazi prevest vsechny fondy zatim nevim (asi ne), resit budu az koncem tydne. A myslel jsem to tak, ze tu spousta lidi nadava na RB a nechce tam fondy prevest. Navic to Moneta umi asi i online (RB jen pobocka a jeste na objednani) |
Linda z Rb - VIP uživatelka |
10. 5. 2021 13:22 |
DrholecR:
,,Druhá věc, už jsem podal žádost o zrušení účtu a mobilitu ING konta (spořícího účtu) do RB. Má to nějaký vliv na fondy, nedojde k automatickému ukončení bez ING konta?,, Dobrý den, nemějte strach, mobilitou a ukončením ING konta se fondy nezruší. Jestliže jste zadal v ING souhlas, RB nyní ví, jaké máte v ING produkty a pohlídá to. Nejdříve převedete účet a pak si Vás pozve na fondy. Přeji hezký den. Linda z Raiffeisenbank -- 10. 5. 2021 15:11 -- dockalacek píše Já bych měl dva takové dotazy, doufám, že se někde vynoří Linda: 1) Pokud převádím z ING do Raiffky (žádné fondy), je ten běžný účet, který prý vznikne převodem, povinný? Musí se používat, musí na něm být nějaký základní zůstatek? 2) A s tím souvisí dotaz druhý - když jsou v rodině tři lidi, kteří mají ING Spořící účet a jako hlavní banku mají třeba FIO, tak všem třem vzniknou u Raiffky tři nové běžné účty, i když je vlastně nepotřebují, je to tak? Dík všem za odpověď. Martin Dobrý den, Martine, jsme rádi, že se ptáte. Ano, máte pravdu: 1) Jestliže využijte nabídky a své úspory převedete k nám do RB, budou se úročit na běžném účtu s úrokem dle nabídky. Jestli účet budete používat jen jako spořicí nebo i k jiným účelům, než jen ke spoření Vašich peněz, je jen na Vás. Náš Chytrý účet je zdarma a pokud budete chtít, můžete (nemusíte) plně využívat jeho benefity jako např. kartu k účtu, pro výběry ze všech bankomatů světa zdarma aj. 2) Na každé rodné číslo při převodu vzniká jeden běžný účet. Jestli účet nebudete využívat jako Váš hlavní účet ale jen jako spořicí, je jen na Vás. Kdyby Vás ještě něco zajímalo, samozřejmě se ptejte, určitě se zase ,,vynořím" Hezký den. Linda z Raiffeisenbank |
LaNov - Nadšenec |
13. 5. 2021 08:02 |
Musím říct, že chudáci senioři, kteří si moc s výpočetní technikou netykají a ještě jakž tak zvládali to šílené ING internetové bnakovnictví, ale teď je RB dorazí. Dva konkrétní případy z mého okolí: volá mi starší brácha, že mu nejde otevřít ta příloha emailu, že jsou tam nějaké šílené znaky, které neumí najít v telefonu (vyřešeno překopírováním přes internet). Na návštěvě u tety: "jak mám rozumět tady tomu průvodnímu dopisu a všem těm PINům a tady tomu o jakýchsi MEK SMS?" To víš teti, nemáš chytrý telefon, tak máš v smůlu, budeš platit poplatky za SMS. Prostě RB má podle mě dvě hlavní hesla: "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě" a "tato banka není pro starý".
|
petr s - Mírně pokročilý |
13. 5. 2021 19:09 |
Tak převod účtu a fondů trval od návštěvy pobočky 3 týdny (22 dnů). V ING samá nula jak koukám.
Jen jsem v RB napočítal 27 fondů. Jsem jich čekal, že by jich tam mělo být více. |
DrumSession - Diskutér |
13. 5. 2021 20:54 |
JE v RB nějaký zajímavý fond, který stojí za pozornost?
|
Nagant - Návštěvník |
18. 5. 2021 11:34 |
Takže shrnutí.
26.4. zahájen přenos návštěvou pobočky RB. 13.5. převedeny fondy. 18.5. převeden zůstatek z ING Konta. |
milanBrno - Nadšenec |
18. 5. 2021 12:27 |
Tak to vypada, ze prevod fondu lze provest i online (podotykam, ze zadne investice u RB nemam)
Pred par dny mi prisla do bankovnictvi smlouva (mam mesic na seznameni a podpis). Takze zatim naprosta spokojenost. |
elfin - Mírně pokročilý |
19. 5. 2021 14:05 |
Když převedu na nový účet zatím jen polovinu(150t.) a další část do 300t.až v září i později z jiných účtů, tak to bude úročené všechno 1% ?
|
mate59 - Nadšenec |
19. 5. 2021 15:19 |
Pokud máš ten účet u RB nový,tak ano a ty druhé peníze můžeš poslat odkudkoliv ale jen do konce srpna.
|
ripper6 - Poslední varování |
22. 5. 2021 00:46 |
Byl mi zrizen ten ucet a mam dotaz ke zruseni par veci.
Mohu zrusit toto v IB? Mobilni eKonto - RB klic - Mobilní eKonto Pokud to zrusim, prestane mi fungovat cela ta aplikace v mobilu a nebo mi to jen zrusi pristup do mobilniho bankovnictvi? Tedy ze bych se na dale mohl prihlasit ale pouze pres PC Windows - bezny prohlizec a mobilu bych pouze potvrzoval prihlaseni do IB, lze to u RB? Mam to takto u CSOB. Nejradeji bych bezny pristup z mobilu primo do IB deaktivoval, mam obavu ze zneuziti Druhy dotaz je mohu odvolat tyto souhlasy? Nelibi se me ten souhlas pro treti strany. Nalezl jsem v IB Náhled na účet - Na základě souhlasu klienta poskytuje třetí strana informace o platebním účtu a transakcích, které jsou vykonané na účte klienta v bance. Například pokud má klient vedené účty ve vícero bankách, prostřednictvím třetí strany může vidět historii transakcí, případně i zůstatky na všech těchto účtech současně na jednom místě. Platební příkaz - Na základě souhlasu klienta iniciuje třetí strana platební příkaz z platebního účtu klienta vedeného v bance. Například při nákupu v e-shopu si klient zvolí, že nezaplatí kartou, ale využije alternativní způsob úhrady za zboží iniciováním platby přímo z účtu. Platební příkaz mu tak předvyplní třetí strana (zadá údaje o příjemci platby, sumu, platební symboly nebo popis platby), klient takovýto příkaz zkontroluje a svůj souhlas vyjádří potvrzením transakce. Ověření zůstatku - Na základě souhlasu klienta se může třetí strana dotazovat na konkrétní výši finančních prostředků na účtu klienta vedeného v bance. Například pokud třetí strana vydala klientovi platební kartu, kterou si uživatel provázal se svým účtem vedeným v bance, a třetí strana si potřebuje ověřit, zda na této platební kartě může zablokovat konkrétní částku prostředků. Následně obdrží třetí strana odpověď z banky, zda na daném účtu je dostatečná výše prostředků či nikoli. |
jrd77 - Kolemjdoucí |
23. 5. 2021 11:31 |
Dobrý den, jak dlouho Vám trval převod, když jste posílali jen peníze? Souhlas jsem dával před 10 dny a zatím se nikdo neozval, předem díky.
|
mate59 - Nadšenec |
23. 5. 2021 13:02 |
Já na druhý den po souhlasu zavolal do RB,udělal jsem mobilitu a hned jsem věděl i datum přechodu,bylo to asi 3 týdny.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 344 Další stránka Stránka 333 z 344 [ Příspěvků: 5153 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |