FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Offline - Poslední varování Profil 
14. 4. 2021 23:58 Odeslat příspěvek
Tak jsem chtěl provést ten převod z ING do RB, ale bohužel nefunguje jim to. Dostal jsem se až k focení dokladů v mobilu. První pokus po kliknutí na odkaz z SMS skončil "Omlouváme se, chyba je na naší straně a Vaší žádost nyní nemůžeme dokončit.". Na druhý pokus jsem se dostal na souhlas aby RB zpracovala biometrické údaje a po kliknutí na "SOUHLASÍM A POKRAČOVAT" se začalo točit kolečko a po asi 20 minutách kdy to nepokročilo dál jsem to vzdal. Třetím pokusem jsem se dostal až k focení dokladů, ale ani tam jsem nebyl úspěšný a hlasilo mi to, že "Nepodařilo se nám rozpoznat údaje na dokladu. Vyfoťte prosím doklad znovu.". Několikrát opakované focení skončilo vždy stejným výsledkem a nepomohlo ani vybrání obrázků s naskenovanými doklady z galérie, protože těm "hňupům" se ani to nelíbí.
Na stránce v počítači píšou, že pokud se mi nedaří vyfotit doklady mám využít dokončení žádosti a podpis smluv pomocí kurýra. Zítra budu mít cestu do města a tak se zkusím stavit na pobočku RB a uvidím jestli mne tam s tím vyřídí a dokonči mi to tam a nebo budou trvat na tom kurýrovi s tím, že to jinak nejde.
Za něco takového by měl někdo kdo to celé vymyslel ten způsob převodů z ING do RB dostat okamžitou výpověď, protože tím nadělal RB velkou ostudu.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
15. 4. 2021 05:03 Odeslat příspěvek
To je bohužel problém těchto vyřizování přes internet. Buď to mají naprogramováno správně a je to naprostá pohoda za pár minut od stolu (třeba HB), nebo to udělají matláci a pak je to strašná ztráta času a nervů. Úplně nejhorší je, když je to naprogramované naprosto debilně + je to jediný způsob, jak cíle dosáhnout.


Offline - Poslední varování Profil 
15. 4. 2021 07:07 Odeslat příspěvek
V minulosti jsem zakládal účty přes internet už ve více bankách, ale nikde jsem se s něčím takovým nesetkal, že by kvalitu fotografií dokladů kontroloval a hodnotil nějaký debilně naprogramovaný nemyslící automat. Mi to odmítlo i vložení předem připravených obrázků s doklady které jsem měl naskenované a uložené v mobilu. Online zakládání účtu mi nevadí a vyhovovalo by mi, že to můžu vyřídit přes internet a nemusím kvůli tomu nikam chodit. Snad to nebude jediný způsob jak ten účet založit. Dnes se chystám na pobočku RB a snad mne tam neodmítnou a vyřídí to tam se mnou pokud tam vůbec bude někdo kdo bude vědět o co se jedná a bude ten účet umět založit. Připadá mi to tak, že RB už asi nabrala dost klientů z ING a o další už možná nemají příliš zájem a tak jim dělají problémy aby jich tím naštvali a odradili od přechodu k RB.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 4. 2021 08:48 Odeslat příspěvek
No také mě to připadá, že už má RB dost a další klioše nechce ... bo už přes 14 dní mě nepřišel žádný e-mail, naposledy to bylo, že makaj jak mourovatí a co nevidět dostanu další instrukce ... a nic ... a abych řekl pravdu, nejsem si jist, jestli se mě bude chtít akci dokončit, až jednou (třeba) další e-mail s instrukcemi přijde. Zatím je to celé chaotika Mr. Beana 8-P 8-)


Offline - Diskutér Profil 
15. 4. 2021 09:11 Odeslat příspěvek
Je to přece jenom 375 tisíc klientů v průběhu pár měsíců, tolik jich RB normálně nemá ani zdaleka za celý rok.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 4. 2021 09:17 Odeslat příspěvek
já od rb nedostal do dnes (souhlas v ING jsem zadal někdy z kraje března) vůbec žádnou informaci. Tak jsem do RB volal, dohodl si schůzku na pobočce (v ING mám jak konto, tak fondy, v RB mám běžný účet).

Na schůzce jsem se dozvěděl, že MUSÍM podepsat mobilitu, jinak nedostanu zvýhodnění na běžném účtu v RB... Tak jsem jim ukazoval, že na webu RB je uvedeno něco jiného, ale i manažerka pobočky trvala na svém. Tak jsem jim řekl, že by bylo fajn, aby věděli, co mají dělat, evidentně jsem o tom převodu věděl víc, než dotyčná odbornice na pobočce i manažerka pobočky. Takže jsem zase odešel a věřím, že na jiné pobočce budu úspěšnější.

Za mě, proces zatím velká katastrofa...


Offline - Diskutér Profil 
15. 4. 2021 09:48 Odeslat příspěvek
A co ti Jendo_s brání v tom tu mobilitu podepsat? Vždyť ING by ti výpověď dala během letošního roku tak jako tak, skrz mobilitu to jen RB zařídí dřív. Mně po telefonu pracovník pobočky tvrdil totéž (mobilita povinná), já ho z omylu neměl důvod vyvést, prostě jsem jí přes appku RB zadal, ale nečekal jsem těch 13 pracovních dní (minimální doba kdo nemá fondy, s fondy je to déle, čeká se nejprve na jejich přesun), převod peněz z ING do RB přece můžeš udělat kdykoliv dříve, bez ohledu na mobilitu. Navíc ty máš fondy, u nich je mobilita (a návštěva pobočky, nebo kurýra, kvůli sjednání komisionářské smlouvy na fondy) asi opravdu povinná, jak jinak by RB požádala o přesun fondů z ING pod sebe když ne smlouvou mobility, že? Tedy klidně mobilitu podepsat můžeš, nevím proč v tom zde tolik lidí vidí strašáka. Mobilita tě nijak neomezuje, např. kdy nakládat z penězi ING konta, ty klidně můžeš do RB převést hned. Mobilita po tobě jen "uklidí" v ING tím, že zbylé zůstatky/fondy převede do RB a pak to v ING vše vypoví.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 4. 2021 09:55 Odeslat příspěvek
právě že nemůžu mobilitu podepsat, protože potřebuju mít ING konto kvůli příchozím transakcím ještě během května/června mít aktivní...


Offline - Diskutér Profil 
15. 4. 2021 10:36 Odeslat příspěvek
Tak čekej no, ale jak píše Linda výše, nikdo ti nezaručí, že ti do té doby konto ING nevypoví, když to chce mít co konce roku z krku. Ale květen červen to snad ještě pohoda, a na dokončení migrace je čas do konce srpna.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 4. 2021 10:39 Odeslat příspěvek
přesně tak, nemyslím si, že bude ING cokoliv aktivně vypovídat do konce srpna. Podle mě začnou od září, když to samo vypoví v září, výpověď poběží říjen a listopad a v prosinci mají na to to technicky uzavřít...


Offline - Návštěvník Profil 
15. 4. 2021 13:14 Odeslat příspěvek
Alfréd z hor píše
No také mě to připadá, že už má RB dost a další klioše nechce...

Taky jsem si něco podobnýho myslel, resp. že třeba nechce konkrétně mě, ale včera jsem po dlouhé době ticha po pěšině dostal mail, že jsou potěšeni a že si můžu prachy za 1% a 500,- bonus převést.
U RB jsem už byl od akce s 3% a o přechod zažádal krátce po schválení ČNB.
Takže - trpělivost...


Offline - Poslední varování Profil 
16. 4. 2021 00:50 Odeslat příspěvek
Včera jsem si zašel na pobočku a vše tam vyřídil. Byl jsem překvapený jak velmi dobře to tam se mnou vyřídili. Asi jsem měl štěstí, že jsem zrovna natrefil na bankéře který byl nadmíru ochotný a znalý. Kdyby byli všichni bankéři takoví a ve všech bankách tak by to bylo super. Vše mi vysvětlil, odpověděl na všechny moje dotazy, nainstaloval mi do mobilu aplikace RB Klíč a Mobilní eKonto Raiffeisenbank a aktivoval to. Původně jsem měl v úmyslu RB Klíč ani neinstalovat když je to i v Mobilní eKonto Raiffeisenbank, ale vysvětlil mi, že bez aplikace RB Klíč nejde aktivovat Mobilní eKonto Raiffeisenbank a po této aktivaci je možné RB Klíč odinstalovat. Něco takového aby kvůli aktivace jedné aplikace bylo třeba instalovat i aplikaci jinou musel vymyslet asi nějaký nemyslící génius :-| . Také mi řekl, že abych dostal úrok 1% tak musím souhlasit s mobilitou což jsem i udělal. Údajně ti co mobilitu odmítli to chodí reklamovat, že na tom účtu nemají úrok 1% a oni to pak musí řešit. Bankéř mi nabídl rovnou požádat i o debetní kartu což jsem využil, ale když se na to nyní dívám tak v IB ani v mobilní aplikaci nikde nevidím, že bych měl takovou žádost o kartu podanou a nemám k tomu ani žáden potvrzující papír. V IB vidím pouze možnost zažádat si o debetní kartu a v Moje žádosti, že "Nemáte žádné žádosti". Je to tak v pořádku a nebo mohlo dojít k nějaké chybě kvůli které ta žádost o kartu se neprovedla?
Účet jsem měl už na pobočce hned aktivní a IB a Mobilní eKonto Raiffeisenbank funkční a vidím tam už i ten úrok 1%. 1 Kč z jiné banky zasílat nebylo třeba tak jak jsem o tom viděl informaci někde při tom neúspěšném online převodu účtu z ING do RB.
Problém vidím především v tom jak o tom převodu účtu z ING do RB nedostatečně informují a že nedávají na výběr to vše vyřídit online, přes kurýra nebo na pobočce tak aby si mohl každý vybrat to co komu nejlépe vyhovuje a to i přes to, že tato možnost asi u každého nebo u většiny je možná. Dokazuje to můj případ kdy jsem si sám vybral po problémech s online vyřizováním pobočku a to i přes to, že mi nabízeli pouze kurýra a na tu pobočku jsem se ani předem neobjednával.


Tento příspěvek byl označen jako off-topic. Klepněte pro zobrazení příspěvku.


Offline - Návštěvník Profil 
16. 4. 2021 11:18 Odeslat příspěvek
jenda_s píše
právě že nemůžu mobilitu podepsat, protože potřebuju mít ING konto kvůli příchozím transakcím ještě během května/června mít aktivní...


Divné, já jsem na tom stejně jako Ty - u ING konto a fondy, u RB běřný účet. A RB mi psala už asi před měsícem mail, že si mohu převést peníze. Nechtěli žádnou mobilitu, zatím neřešili ani fondy.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
16. 4. 2021 12:11 Odeslat příspěvek
Tak jsem se dnes dočkal posledního e-mailu ... Po hodině rozčilování a konzumace několika platíček lexaurinu mám účet aktivní. Takový opruz při zakládání on-line účtu jsem ještě nezažil. Místo používané opery v mobilu jsem musel krátkodobě přejít na chrome, rychlost aktivace po zaslání aktivační platby byla sice ostřelhbytá, ale zprovoznění RB klíče a následně apky, včetně prvního přihlášení do IB ... tvl. to už nechci znovu zažít :D 8-D . Teď si asi půjdu otevříl lahev destilátu a do pondělí budu slavit, že jsem to přežil 8-) . Tak doufejme, že už teď v RB budou následovat jen samá pozitiva a sociální jistoty :-)
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 332  Další stránka
Stránka 321 z 332 [ Příspěvků: 4973 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies