FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ING konto |
---|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
24. 5. 2021 05:28 |
Zdravim, myslite, ze je ta akce 1% na beznem uctu RB na 1 rok + bonus 500 kc pro klienty prechazejici z Ing kombinovatelna s bonusem 1000 kc za zalozeni bezneho uctu RB pres usetreno.cz (pokud se tedy clovek stane novym klientem RB)?
Mailem mi z RB odpovedeli, ze ano, na FB podpore zase napsali, ze ne. Tak ted, co si z toho vybrat... Podrobne podminky te akce 1% podle mne tu kombinaci nevylucuji, tam pozaduji vlastne jen zalozit novy bezny ucet RB (nepise se jak) a do konce srpna na nej prevest libovolnou castku ze sveho uctu v Ing. (novy klient, jestli jsem pochopil spravne, si pak muze vetsinu penez na ten bezny ucet RB pro uroceni 1% prevest z libovolneho uctu.) Nevyzkousel jste uz nekdo kombinaci tech dvou akci a nemate uz nejaky vysledek? diky |
Poslední příspěvek |
drkarel - Inventář |
24. 5. 2021 07:38 |
Hmm, tak je to otázka dle tohoto pro stávaícího majitelel BÚ "Pokud už běžný účet u Raiffeisenbank a.s. máte, přičemž rozhodné datum založení účtu bylo před 18. 2. 2021, tak ...", ovšem pro nemajitele BÚ není dáno, jakým způsobem má BÚ založit, jen to, že převést má mobilitou "Pokud účet u Raiffeisenbank a.s. ještě nemáte, získáte zvýhodněné úročení v případě, že si nový běžný účet u Raiffeisenbank a.s. založíte a prostřednictvím služby „Mobilita“ nebo platbou převedete na tento účet peněžní prostředky z ING." Takže bych se přikláněl k tomu, že by to mělo jít kombinovat (pokud ovšem kombinaci nevylučují podmínky akce Ušetřeno. Ale třeba se vyjádří Linda, která by snad měla být směroplatnější než Máňa.
|
libol - Diskutér |
24. 5. 2021 07:58 |
Neměl bych strach, že to neprojde, ale pro jistotu bych poslal peníze přes ING
|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
24. 5. 2021 12:27 |
drkarel píše Hmm, tak je to otázka dle tohoto pro stávaícího majitelel BÚ "Pokud už běžný účet u Raiffeisenbank a.s. máte, přičemž rozhodné datum založení účtu bylo před 18. 2. 2021, tak ...", ovšem pro nemajitele BÚ není dáno, jakým způsobem má BÚ založit, jen to, že převést má mobilitou. No podle podminek akce dosavadni nemajitel BÚ u RB musi zalozit BÚ, ale penize nemusi prevest mobilitou, muze i prostym prevodem: "Pokud účet u Raiffeisenbank a.s. ještě nemáte, získáte zvýhodněné úročení v případě, že si nový běžný účet u Raiffeisenbank a.s. založíte a prostřednictvím služby „Mobilita“ nebo platbou převedete na tento účet peněžní prostředky z ING." |
drkarel - Inventář |
24. 5. 2021 17:39 |
Jo, jsem debil, je tam "nebo platbou".. Mě to jinak nezajímá, ING jsem před časem zrušil.
|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
25. 5. 2021 14:33 |
drkarel píše Hmm, tak je to otázka dle tohoto pro stávaícího majitelel BÚ "Pokud už běžný účet u Raiffeisenbank a.s. máte, přičemž rozhodné datum založení účtu bylo před 18. 2. 2021, tak ...", ovšem pro nemajitele BÚ není dáno, jakým způsobem má BÚ založit, jen to, že převést má mobilitou "Pokud účet u Raiffeisenbank a.s. ještě nemáte, získáte zvýhodněné úročení v případě, že si nový běžný účet u Raiffeisenbank a.s. založíte a prostřednictvím služby „Mobilita“ nebo platbou převedete na tento účet peněžní prostředky z ING." Takže bych se přikláněl k tomu, že by to mělo jít kombinovat (pokud ovšem kombinaci nevylučují podmínky akce Ušetřeno. Ale třeba se vyjádří Linda, která by snad měla být směroplatnější než Máňa. Dobrý den, mohu to zkusit zjistit. A kdo je Máňa?? Linda z RB |
drkarel - Inventář |
25. 5. 2021 15:27 |
Vaše kolegyně z infolinky.
|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
26. 5. 2021 17:50 |
Linda z Rb píše Dobrý den, mohu to zkusit zjistit. A kdo je Máňa?? Linda z RB Budu vam dvecny, kdyz to zjistite, Lindo. |
Linda z Rb - VIP uživatelka |
26. 5. 2021 21:50 |
Dobrý den,
tak je mi líto, dle mého zjištění to bohužel nejde. Je to proto, že po udělení souhlasu, když zveme klienta založit si RB účet, tak mu posíláme speciální odkaz. Odkaz automaticky vyhodnocuje klienta jako klienta ING. Pak už systém jen čeká na platbu z ING, aby spustil zvýhodněnou sazbu a poslal bonus. Když půjdete jinou cestou, nebudete vyhodnocen jako ING klient. Tedy může se stát, že když založíte RB účet přes jiný kanál, nebude na něm nastavena zvýhodněná sazba a nepříjde bonus. Hezký den, Lindan z Raiffeisenbank |
drkarel - Inventář |
27. 5. 2021 04:55 |
Pak ale Váš postup odporuje Vašim podmínkám (což by tedy nebylo poprvé).
|
filas81 - Nadšenec |
27. 5. 2021 08:51 |
Linda z Rb píše Dobrý den, tak je mi líto, dle mého zjištění to bohužel nejde. Je to proto, že po udělení souhlasu, když zveme klienta založit si RB účet, tak mu posíláme speciální odkaz. Odkaz automaticky vyhodnocuje klienta jako klienta ING. Pak už systém jen čeká na platbu z ING, aby spustil zvýhodněnou sazbu a poslal bonus. Když půjdete jinou cestou, nebudete vyhodnocen jako ING klient. Tedy může se stát, že když založíte RB účet přes jiný kanál, nebude na něm nastavena zvýhodněná sazba a nepříjde bonus. Hezký den, Lindan z Raiffeisenbank No já právě platil z jiného účtu a stále to zamítá. Tak co dělat dál? ING konto se tam zadává při procesu zřizovaní, tak nechápu jak můžu být vyhodnocen jako neklient ING. |
xls - Inventář |
27. 5. 2021 10:26 |
On vám každý v Rb rád poskytne podrobné informace, bohužel ale každý odlišné.
Já ten přechod teď absolvoval 2x, takže vím, o čem mluvím. 1. akce - kliknutí v PC na online převod, pak všechno dokončení za chvíli v mobilu, opravdu rychlé, bezproblémové. Potvrzení identity platbou ze třetí banky okamžitou platbou, potvrzení od RB o aktivaci účtu v řádu minut - ideální. Pak Rb klíč, stažení instalace v pohodě, zadání toho 1. kódu taky, ale co je ten druhý? Vyzkoušel jsem všechny, nakonec jsem musel volat na podporu - no jo, ono se to v aplikaci jmenuje úplně jinak než v návodech a než při zřizování. Pak přihlašování do IB - co je číslo zákazníka (na které nikde nenarazíte)? Volám podruhé podporu, vysvětlí, ok. Zadám - nefunguje, klíč hlásí neexistující účet. Volám potřetí - vysvětlí zase něco naprosto jiného - zadám, funguje. V IB se zobrazuje úrok 1%, doplnění z účtu třetí banky. Takže zvýšený úrok bez jakékoli platby z ING, ne to, co píše Linda. 2. akce - zase přes mobil hladce. Pak ale pro potvrzení identity poslání z banky, která okamžité platby neumí. No a od té doby nic - se to někde zaseklo. Buď se to prošťouchne samo, nebo na to kašlu. |
filas81 - Nadšenec |
27. 5. 2021 14:33 |
přesně tak, děkuji za útěchu
|
Fodi - Mírně pokročilý |
27. 5. 2021 15:26 |
Já teď dostal "skoro výhrůžku" o zrušení ING. A info o možnosti přejít k RB. Protože o převod mám zažádáno už dlouho (a potvrzeno), tak to působí trochu divně. Převést se to musí, těch 70 kč jim tam nenechám . I tak jsem zvědavý na celkový výsledek, v RB účet mám už dáávno. A to zase díky Citi.
|
Kia - Kolemjdoucí |
27. 5. 2021 19:10 |
Požádala jsem o převod fondů. Dnes mi přišlo mailem potvrzení o vypořádání obchodu. Cena za 1 ks CP je ale u Raiffeisen o dost nižší, např. u Lion Dynamic u ING je to 1 341,92, u Raiffeisen 1 096,26 Kč. Je to normální? Takto bych přišla o cca 100 tis. Předpokládala jsem, že se fondy převedou v plusminus stejné hodnotě?
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 344 Další stránka Stránka 334 z 344 [ Příspěvků: 5153 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |