FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
ING konto |
---|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
20. 7. 2021 14:54 |
Milos píše Mohu potvrdit stejně hroznou zkušenost z dnešního rána. Přihlášení do IB i SB trvá několik minut, pak jsem potřeboval smazat jeden uložený transakční účet, abych mohl poslat peníze do RB. Myslel jsem, že v SB to nejde, jelikož po kliknutí na křížek vedle uloženého transakčního účtu se nic nedělo. Nic se nedělo ale ani při stejném pokusu v IB, následně jsem tedy zjistil, že člověk musí kliknout na křížek a počkat několik vteřin, až jejich systém zareaguje. Celkově mi převod peněz do RB také zabral asi 20 minut Presne, taky jsem to tak mel, kliknout na krizek a pak cekat - az na to, ze u mne to cekani nebylo nekolik vterin, ale spis nekolik minut. Maji to IB v naprostym rozkladu. RB by u akce Ing mela zrusit pro stavajici klienty tu podminku poslat vsechny penize pro 1% uroceni primo z Ing konta, protoze to je skoro o hubu si pres takto "fungujici" banku preposilat nejake vetsi penize, kdyz je ma clovek jinde. Pro ucast v akci RB by melo stacit stejne jako u novych klientu RB poslat si libovolnou castku z Ing konta... |
Poslední příspěvek |
fc70 - Přeborník |
20. 7. 2021 15:17 |
Ta akce ale běžela už dost dlouho … snad dávalo lepší smysl založit si co nejdřív nový účet v RB úročený 1% než nechat to v ING za míň. Takže nechávat to na poslední chvíli a pak se vztekat na firmu, které je to už v postatě jedno… v jistém smyslu to velice chápu, ale je pro mě těžké sdílet to naštvání.
|
bodyczech - Nadšenec |
20. 7. 2021 17:37 |
Linda z Rb píše Dobrý den, můžete mi, prosím, napsat, na jaké pobočce se Vám to stalo? Děkuji. Linda z Raiffeisenbank Dobrý den Lindo, snad vnitřním tušením jsem nějaký zádrhel při přechodu ING-RB probíhající přes pobočku tak nějak čekal. A také proto jsem se na to předem zeptal... a stejně mi to nebylo nic platné Tím, že prásknu pobočku a možná bych si vzpomněl i na jméno úřednice už pro sebe nic nevyřeším a z hlediska RB mám obavu, že jde o nějaké systémové pochybení, když po 4 měsících pobočkoví pracovníci nepochopili vcelku jednoduchý postup. V podobném duchu jako napsal fc70 si tak nějak nemohu vlastně na co stěžovat, čekal jsem to, co se nakonec stalo. |
vlazy - Poslední varování |
20. 7. 2021 19:01 |
Já když jsem někdy v dubnu po neúspěšném pokusu o založení online zakládal ten chytrý účet na pobočce tak jsem také neměl v úmyslu využít bankovní mobilitu, ale bankéř mne k tomu přesvědčil tím, že bez toho bych neměl nárok na úrok 1% a 500 Kč bonus. Nechtěl jsem odejít s nepořízenou a tak nakonec jsem se nechal ukecat a s mobilitou souhlasil. Peníze z ING jsem si do RB převedl hned bez čekání než se mi převedou přes mobilitu. Účet v ING se pak po určitém čase tou mobilitou pouze zrušil, protože už nebylo co z ING převádět. Ono je to asi jedno jestli se ING Konto zruší na základě mobility nebo s koncem ING Bank. Nevím jak je to v podmínkách té akce, ale pokud tam není podmínka využití mobility tak by bankéři na pobočkách neměli lidi kteří mobilitu nechtějí využít je k tomu přesvědčovat, že je to nutné. Vzhledem k tomu, že se nejedná o ojedinělé případy a děje se to na více pobočkách tak bych předpokládal, že to přesvědčování k mobilitě možná bankéři RB budou mít nějak nařízené a nebo budou z toho něco mít když někoho k tomu přesvědčí.
|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
20. 7. 2021 19:04 |
bodyczech:
Dobrý den, chápu, že se zlobíte. To, že mi sdělíte pobočku či jméno, není práskání. Jo to zpětná vazba klienta, která může sloužit ke zlepšení. Je totiž možné, že se kolegyně naučila proces chybně a s Vaší pomocí by příští klient odcházel s úsměvem a založeným účtem. Víte, jsme jenom lidi a je opravdu spousta informací, co musí vědět, a tady se očividně spletla. Za to se Vám omlouvám. Je mi líto, že jste se nedomluvili a budu ráda, když naši možnou spolupráci ještě jednou zvážíte. Hezký den, Linda z Raiffeisenbank |
Milos - Inventář |
20. 7. 2021 20:21 |
Můj osobní bankéř z pobočky RB na Praze 9 (ČM) mi v souvislosti s dotazem ohledně akce „Výhody pro klienty ING“ a mého založení druhého účtu u RB mi také sdělil, že k tomu musím využít mobilitu. Všichni pobočkoví bankéři asi tedy byli na stejném školení a mají stejné informace
|
minarjo - Inventář |
20. 7. 2021 22:56 |
U mě před pár měsíci rovněž, už jsem to zde tehdy psal. Také mi z pobočky (Praha 9, u metra Vysočanská) tehdy pracovník volal, že má můj souhlas z ING s využitím té akce a musím na stávající Chytrý účet zadat mobilitu toho ING konta, aby se tam to 1% na úroku aktivovalo. Chtěl mě s tím na dálku pomoci, ale z mobilní appky RB jsem to zvládl sám. Tedy potvrzuji, že asi všichni pobočkoví pracovníci (či většina) měli už v počátcích této akce stejně chybné školení (školitele).
|
Kittyhawk - Mírně pokročilý |
21. 7. 2021 06:50 |
Pobočka P6 - Evropská rovněž stejné tvrzení. Ačkoliv jsem mamce dal instrukce co a jak, tak na pobočce dostala od bankéře "výplach mozku" a odcházela s tím, že bez souhlasu mobility nedostane výhodné úročení ani odměnu.
|
hal82366 - Kolemjdoucí |
21. 7. 2021 07:00 |
Můžete mi prosím někdo poradit, jak (případně jestli vůbec) lze po převodu do RB vypsat historii vývoje ceny fondů ING Aria? U jiných převedených fondů se k tomu dostanu kliknutím na odpovídající ISIN v Přehledu portfolia, ale pro fondy ING Aria mi to nefunguje.
|
xls - Inventář |
21. 7. 2021 12:30 |
Prostě se smiřte s tím, že to u nich "funguje" více méně náhodně. Teď v rodině uzavření přechodu přes kurýra s mobilitou, na účtu s nulovým zůstatkem už měsíc 1% úrok, ale peníze z ING účtu se vůbec nepřevedly a účet se nezrušil. Takže buďte rádi, pokud to po vás chtěli a fungovalo to.
|
Linda z Rb - VIP uživatelka |
21. 7. 2021 12:50 |
Dobrý den všem,
máte pravdu, že by podmínky kampaně měli všichni dobře znát. Omlouváme se, jestli bankéři podmínili úročení či bonus mobilitou. Na mobilitu, v tomto procesu přestupu z ING do RB, opravu klademe velký důraz. I v podmínkách kampaně tento proces píšeme tučným písmem a je možné, že se zdůrazňuje i na školeních. Klientů z ING, kteří se rozhodli s námi spolupracovat, je opravdu hodně a díky mobilitě můžeme zajistit hladký přestup klienta. Můžeme vyloučit případné chyby či nedorozumění s nastavením příkazů nebo se samotnou platbou. Platba, poslaná z ING, je totiž klíčová pro splnění podmínky kampaně. Může se tedy stát, že klienti zapomenou platbu poslat. Vy, zde na fóru, máte své finance pevně v rukou. Je ale spousta klientů, kteří v životě řeší řadu úplně jiných problémů a na nějakou platbu z ING by mohli zapomenout. Nechceme, aby zbytečně tratili a také o ně nechceme přijít, když máme možnost v tomto případě „myslet za ně“. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, situaci budeme dále řešit. Hezký den, Linda z Raiffeisenbank |
Persbrandt - Mírně pokročilý |
23. 7. 2021 11:10 |
Tak doufam, ze u tech 300 000 kc s 1% urokem nebude zadny zadrhel, jako snad byl u Msporeni, v tom smyslu, ze kdyby clovek prekrocil to pasmo 300 000 kc, tak by skokove spadlo uroceni celeho zustatku. Ja teda pevne doufam, ze tou sazbou 0,2% se bude v tom pripade urocit jenom pomerna cast zustatku prevysujici 300 000 Kc.
Muze to nekdo potvrdit nebo ma naopak nekdo opacnou zkusenost? A pripadne kolik si tam vlastne z Ing posilate, aby to vychazelo nejvyhodneji a clovek to tam mohl ten rok nechat lezet ? 300 000 nebo 299 500 nebo jak? Diky |
Alfréd z hor - Nadšenec |
23. 7. 2021 11:44 |
Mám tam nasysleno přesně 300t, připsaný úrok cca 210 Kč vždy prvního převedu okamžoplatbou do pryč k prohýření ... a žádný problém
|
xls - Inventář |
23. 7. 2021 13:13 |
Jo, při inflaci přes 3 % se to opravdu vyplatí!
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 344 Další stránka Stránka 339 z 344 [ Příspěvků: 5153 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |